Bekijk volle/desktop versie : Ingetrokken tepels



Pagina's : [1] 2 3 4

02-11-2007, 18:48
Wie heeft dit ook, en heb je makkelijk borstvoeding kunnen geven??
Ik zelf heb hierdoor moeilijk borstvoeding kunnen geven, ging toen maar kolven.
Maar voor de bevalling wist ik niet eens dat het problemen kan opleveren om borstvoeding te geven.
Ik heb onlangs van Niplette gehoord, heeft iemand hier ervaring mee?

02-11-2007, 19:04


ik heb ook geen borstvoeding kunnen geven.geen tepels. ik ben benieuwd hoe het deze keer verloopt.

02-11-2007, 19:05
Ik weet niet wat die niplette is,maar je kan ook van die 'tepelhoedjes' kopen, gemaakt van siliconen en dat breng je dan op je borst aan om borstvoeding te geven

02-11-2007, 19:06

Citaat door vlindertje100:
Ik weet niet wat die niplette is,maar je kan ook van die 'tepelhoedjes' kopen, gemaakt van siliconen en dat breng je dan op je borst aan om borstvoeding te geven

die had ik ook maar niks hielp.

02-11-2007, 19:36


Hier is wat info over niplette

http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=79

02-11-2007, 19:37

Citaat door nassima 81:
ik heb ook geen borstvoeding kunnen geven.geen tepels. ik ben benieuwd hoe het deze keer verloopt.


Ja insh'Allah gaat het deze keer lukken, probeer anders die niplette...

02-11-2007, 19:37

Citaat door vlindertje100:
Ik weet niet wat die niplette is,maar je kan ook van die 'tepelhoedjes' kopen, gemaakt van siliconen en dat breng je dan op je borst aan om borstvoeding te geven


Ja dat hielp niet, is ook niet fijn constant met dat ding.

03-11-2007, 11:20

Citaat door Skoen_Ana:
Ja dat hielp niet, is ook niet fijn constant met dat ding.


ik had dat ook. ik ging dood van de pijn de eerste week!!! die pijn vergeet ik nooit meer. elke keer als ik hem borstvoeding gaf moest ik huilen. zo'n pijn deed dat. ik ben toen gaan afkolven voor een paar dagen. toen mijn borsten weer beter waren heb ik hem weer aangelegd. door het afkolven zijn mijn tepels wel sterker geworden. wat je ook kan doen is je tepels 'draaien' voordat je bv geeft. zorg ervoor dat je tepels hard zijn.

veel succes meid. weet hoe je je voelt.

xxxxxxxx

06-11-2007, 16:33

Citaat door faarah:
ik had dat ook. ik ging dood van de pijn de eerste week!!! die pijn vergeet ik nooit meer. elke keer als ik hem borstvoeding gaf moest ik huilen. zo'n pijn deed dat. ik ben toen gaan afkolven voor een paar dagen. toen mijn borsten weer beter waren heb ik hem weer aangelegd. door het afkolven zijn mijn tepels wel sterker geworden. wat je ook kan doen is je tepels 'draaien' voordat je bv geeft. zorg ervoor dat je tepels hard zijn.

veel succes meid. weet hoe je je voelt.

xxxxxxxx


Dank je meid, voor de tips....

16-11-2007, 00:26
Oh ja ik had ook borstonsteking zou dat er mee te maken hebben??

16-11-2007, 00:51

Citaat door Skoen_Ana:
Wie heeft dit ook, en heb je makkelijk borstvoeding kunnen geven??
Ik zelf heb hierdoor moeilijk borstvoeding kunnen geven, ging toen maar kolven.
Maar voor de bevalling wist ik niet eens dat het problemen kan opleveren om borstvoeding te geven.
Ik heb onlangs van Niplette gehoord, heeft iemand hier ervaring mee?


je moet een paar keer afkolven. Is wel pijnlijk, maar je tepels komen wel tevoorschijn

22-11-2007, 16:08

Citaat door touzinie:
je moet een paar keer afkolven. Is wel pijnlijk, maar je tepels komen wel tevoorschijn


Ja maar dan moet je elke keer afkolven voordat je echt borstvoeding kan geven?

25-04-2008, 09:42



Citaat door Skoen_Ana:
Wie heeft dit ook, en heb je makkelijk borstvoeding kunnen geven??
Ik zelf heb hierdoor moeilijk borstvoeding kunnen geven, ging toen maar kolven.
Maar voor de bevalling wist ik niet eens dat het problemen kan opleveren om borstvoeding te geven.
Ik heb onlangs van Niplette gehoord, heeft iemand hier ervaring mee?


Hey meid, ik heb jarenlang last gehad van ingetrokken tepels.. Ze waren gewoon plat, plat plat..
Ik hb nooit gedacht dat dit voor problemen zou zorgen bij eventuele borstvoeding later..
Hb dit altijd heel lelijk gevonden, waarom had ik nu geen normale borsten zoals iedereen?
Ik heb onlangs Niplette gekocht, door jou topic.
Het heeft me voor 2 tepelhoedjes ongeveer 85 EUR gekost..
Heb het gisterenavond geprobeerd, en ik moet zeggen, voor iemand die nooit tepels had was het om te zien hoe ze direct eruit kwamen dmv dat spuitje!! Ik dacht eeeeeeeeindelijk, eeeeeeeindelijk heb ik tepels!
Ik ben er nog mr net mee begonnen, had ze dus de hele nacht aan, maar vanochtend is de linkerhoedje eraf gevallen.. Heb t terug opgezet, en zit hier nu op kantoor met die dingetjes in mn bh!!
Wel moet ik ze lang dragen, gemiddeld 8u per dag en dit voor minimum 8 weken..
Mr ik denk toch wel dat dit een grooote verbetering zal brengen!!
Wou je dit toch mr laten weten

25-04-2008, 09:44

Citaat door Ansariya:
Hey meid, ik heb jarenlang last gehad van ingetrokken tepels.. Ze waren gewoon plat, plat plat..
Ik hb nooit gedacht dat dit voor problemen zou zorgen bij eventuele borstvoeding later..
Hb dit altijd heel lelijk gevonden, waarom had ik nu geen normale borsten zoals iedereen?
Ik heb onlangs Niplette gekocht, door jou topic.
Het heeft me voor 2 tepelhoedjes ongeveer [COLOR="Black"]85 EUR gekost..
Heb het gisterenavond geprobeerd, en ik moet zeggen, voor iemand die nooit tepels had was het om te zien hoe ze direct eruit kwamen dmv dat spuitje!! Ik dacht eeeeeeeeindelijk, eeeeeeeindelijk heb ik tepels!
Ik ben er nog mr net mee begonnen, had ze dus de hele nacht aan, maar vanochtend is de linkerhoedje eraf gevallen.. Heb t terug opgezet, en zit hier nu op kantoor met die dingetjes in mn bh!!
Wel moet ik ze lang dragen, gemiddeld 8u per dag en dit voor minimum 8 weken..
Mr ik denk toch wel dat dit een grooote verbetering zal brengen!!
Wou je dit toch mr laten weten [/COLOR]


25-04-2008, 11:56

Citaat door nadia2007:


Yeps!
Rond de 85 EUR, voor élk tepel één hé.
Khb het er écht voor over woulah

Pagina's : [1] 2 3 4