Bekijk volle/desktop versie : solliciteren bij schiphol voor beveiliger



Pagina's : [1] 2 3 4

02-11-2007, 14:22
Wie kan me hiermee helpen? Ik voldoe aan de eisen, maar weet niet waar ik moet solliciteren. bvd

05-11-2007, 21:54


Selam wa3leikom,

Voor het solliciteren bij schiphol zou je eventueel bij de site van hartman security kunnen aanmelden.

Kan je wel meegeven dat je sterk in je schoenen moet staan voor het egsprek..

Succes

05-11-2007, 22:14
Volgens mij duurt die hele procedure inclusief screening 2 of 3 maanden voordat je je eerste euro kan gaan verdienen.

06-11-2007, 11:49
Bij het eerste gesprek krijg je te horen of je door bent.. Daarna vlogt een screening en dat hangt af van onze overheid hoelang dat duurt en hangt van hoe diep jouw dossier is...

06-11-2007, 12:06


Werken daar ook vrouwen in beveiliging, of hoe komen jullie aan al deze information?

06-11-2007, 12:42
Hoe gaat die screening dan precies, wat kan ik verwachten?

06-11-2007, 12:54

Citaat door Gagoo:
Hoe gaat die screening dan precies, wat kan ik verwachten?


Ze kijken....welke radicale sites je allemaal bezocht hebt

06-11-2007, 13:00
Hoi als je alles wilt weten over schiphol, dan kan je mij pmen. Ik ben nu op werk. Als het me lukt zal ik jullie zo terug mailen en anders straks als ik lekker thuis ben.

Heb namelijk veel baantjes gehad op schiphol en icts is de beste betaalde beveiligingsbedrijf op schiphol.

G4S speelt een beetje met mensen wat betreft roosterindeling.

OF trigion is ook een goed bedrijf.

06-11-2007, 13:01
K loop er stage en ben er ook op dit moment daaro.

die screening duurt niet zo heel erg lang, tenzij je een strafblad hebt denk ik.

06-11-2007, 13:04
screening duurt enkele weken, tenzij je eerder gescreend bent dan hoeft het alleen een week te duren.

Bovendien het is geen zomerperiode, dus nu zal het ook niet zo druk zijn. Als je pas in febr of maart solliciteert dan kan je lang wachten.

06-11-2007, 13:18

Citaat door Berkantje:
Hoi als je alles wilt weten over schiphol, dan kan je mij pmen. Ik ben nu op werk. Als het me lukt zal ik jullie zo terug mailen en anders straks als ik lekker thuis ben.

Heb namelijk veel baantjes gehad op schiphol en icts is de beste betaalde beveiligingsbedrijf op schiphol.

G4S speelt een beetje met mensen wat betreft roosterindeling.

OF trigion is ook een goed bedrijf.



Dus je kunt beter voor icts werken, maar wat is hun site?

06-11-2007, 13:24
wie weet die 2 uitzendbureas van schiphol

06-11-2007, 13:59


er zijn meerdere uitzendbureau's voor schiphol.

Ze zijn allemaal gevestigd op schiphol zelf bij Triport Atrium.

Dat zijn Werkstudent, Randstad, Olympia uitzendbureau. Hun zijn de snelste.

Verder kan je bij icts heel makkelijk online solliciteren, je kan ook bij hun een opleiding volgen en gelijk geld verdienen.

Hun site is http://www.icts-nas.nl

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen helpen.

Alsje nog wat te vragen heb, dan hoor ik het graag.

NOg een leuke functie is, wat ik gedaan heb, passagierbegeleider/caddymedewerker. Dan vervoer je mensen met een caddy die niet lang kunnen lopen of die in een rolstoel zitten. Dat is ook chill. Dan kom je overal. Maar je krijgt daarvoor een week cursus en als je niet goed heb opgelet kan je makkelijk zakken. Voor mij was het sowieso makkelijk, omdat ik schiphol uit m'n hoofd ken. Gewoon goed opletten.

Daarvoor moet je zijn bij http://www.airportcaddy.nl

06-11-2007, 14:21
Ik hoor dat G4S toch het best is. ICTS schijnen klote klusjes te zijn en Trigion is helemaal niks, kun je junkie's weg gaan jagen.

06-11-2007, 14:38
g4s blijkt afspraken niet na te komen, nemen de werknemers in de maling van wat ik heb gehoord.

Pagina's : [1] 2 3 4