Bekijk volle/desktop versie : Wat als je het hebt Opgegeven??!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

02-11-2007, 10:06
Salaam Alikoem mensen van het goede leven,


Ik had een vraagje... Wat moet je doen als je het hebt Opgegeven met LIEFDE??

Ik wil geen relatie's,... ik wil niet gaan trouwen... ik wil niet iemand hebben die voor mij zorgt,... laat staan met iemand onder 1 dak wonen,... ik wil geen man in mijn leven hebben...

Ik heb het Opgegeven met liefde... dat klinkt misschien extreem,... maar ik voel dat ik het niet meer wil... Ik zeg ook vaak tegen me moeder,.. dat ik niet ga trouwen en dat ik tegen elke man die mijn hand kom vragen Nee gaat zeggen!!!

Trouwen is een helft van je geloof ..... alleen ik wil het niet...

Wat moet ik doen!

Wa Sallaam!

02-11-2007, 10:08


Waarom wil je het niet?

02-11-2007, 10:11

Citaat door Letchiinaa_:
Waarom wil je het niet?



Dat weet ik dus niet!

Als ik mensen hoor over trouwen of over relatie's dan wil ik het niet aan horen!!


Ik krijg de Creeps als ik er aan denk!!

Wat is mijn probleem?!

02-11-2007, 10:14
Komt wel goed, geef jezelf tijd...

02-11-2007, 10:14


Een non worden.

02-11-2007, 10:16
god heeft jou gezegend met zoveel moois, en daar moet je wel dankbaar voor zijn, door het aan een lieve man te geven

02-11-2007, 10:17

Citaat door Douchestraal:
god heeft jou gezegend met zoveel moois, en daar moet je wel dankbaar voor zijn, door het aan een lieve man te geven


Misschien is ze wel afschuwelijk lelijk?

02-11-2007, 10:17
Degene die het hardst roepen: Ik wil niet trouwen, trouwen binnen no-time

02-11-2007, 10:17

Citaat door hannan3:
Komt wel goed, geef jezelf tijd...



Ik weet het niet meid,... Insh'allah.

02-11-2007, 10:20

Citaat door Douchestraal:
god heeft jou gezegend met zoveel moois, en daar moet je wel dankbaar voor zijn, door het aan een lieve man te geven



Ik weet dat ik een man kan verzorgen en ik weet dat ik veel liefde in me heb en veel mooie dingen heb die ik aan me man zou kunnen geven. Maar het gedachte dat ik met iemand moet leven, Het gedacht dat iemand zo dichtbij me komt, Het gedacht dat ik die gene elke dag moet aanzien.... Dan word ik gewoon ja... hoe zeg je dat.. Misselijk?

Ik heb echt psychishe hulp nodig


02-11-2007, 10:21

Citaat door Miss_Krayzie:
Salaam Alikoem mensen van het goede leven,


Ik had een vraagje... Wat moet je doen als je het hebt Opgegeven met LIEFDE??

Ik wil geen relatie's,... ik wil niet gaan trouwen... ik wil niet iemand hebben die voor mij zorgt,... laat staan met iemand onder 1 dak wonen,... ik wil geen man in mijn leven hebben...

Ik heb het Opgegeven met liefde... dat klinkt misschien extreem,... maar ik voel dat ik het niet meer wil... Ik zeg ook vaak tegen me moeder,.. dat ik niet ga trouwen en dat ik tegen elke man die mijn hand kom vragen Nee gaat zeggen!!!

Trouwen is een helft van je geloof ..... alleen ik wil het niet...

Wat moet ik doen!

Wa Sallaam!


Opgegeven met liefde?

Kan 2 oorzaken hebben, je hebt er slechte ervaringen mee. Waardoor je gewoon bitter bent geworden. Duurt een tijdje, om dat weer te veranderen.

Of je bent diegene gewoon nog niet tegen gekomen, die je uberhaupt ''liefde'' laat voelen.

Maar nu al zeggen ''ik geef op'', zonder geen enkel reden. Behalve dan de ervaringen van andere is gewoon scheef. Want iedereen ervaart het anders.

02-11-2007, 10:21

Citaat door Chance:
Degene die het hardst roepen: Ik wil niet trouwen, trouwen binnen no-time



Dat denk jij!...

Dat dacht ik ook... maar na mate ga ik er zelf echt in geloven dat ik het gewoon echt niet wil.


02-11-2007, 10:23



Citaat door MMAI:
Opgegeven met liefde?

Kan 2 oorzaken hebben, je hebt er slechte ervaringen mee. Waardoor je gewoon bitter bent geworden. Duurt een tijdje, om dat weer te veranderen.

Of je bent diegene gewoon nog niet tegen gekomen, die je uberhaupt ''liefde'' laat voelen.

Maar nu al zeggen ''ik geef op'', zonder geen enkel reden. Behalve dan de ervaringen van andere is gewoon scheef. Want iedereen ervaart het anders.



Tuurlijk ervaar mensen iets anders. Het gaat niet om dat ik slechte ervaringen heb met relatie's en bitter ben ik zowiezo niet.

Het gedachte om te gaan trouwen, het gedachte dat je man je gaat aanraken... terwijl je altijd zo beschermd ben geweest met je lichaam enz.

IK KRIJG GEWOON KIPPENVEL MET DIE GEDACHTE!

02-11-2007, 10:23

Citaat door Miss_Krayzie:
Dat denk jij!...

Dat dacht ik ook... maar na mate ga ik er zelf echt in geloven dat ik het gewoon echt niet wil.



Was maar een grapje

Je moet er niet teveel mee bezig zijn, als het komt, dan komt het. Elmakteb.

Focus je op de dingen die je nu belangrijk vindt, en wie weet dat je er over een tijdje heel anders over nadenkt.

02-11-2007, 10:24

Citaat door Trilfunctie:
Misschien is ze wel afschuwelijk lelijk?




Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9