Bekijk volle/desktop versie : Lust



Pagina's : [1] 2

01-11-2007, 22:08
Twee grote amandelvormige bruine ogen kijken mij afwezig aan. Ver weg in gedachten voel ik aan het kartonnen doosje. Het zweet breekt me uit. Ik sta al bijna een half uur naar mijzelf te kijken en ik weet dat mijn collega's zich nu vast afvragen wat ik aan het doen ben. Wat doe ik in Godsnaam? Hoe heeft het zo ver kunnen komen? Vraag ik mij voor de zoveelste keer weer af. Ik maak het doosje trillend open en druk de pil eruit. De moringafterpil. Ik slik het door en veeg met de rug van mijn hand het water dat langs mijn lippen glijdt weg. Even sluit ik mijn ogen en langzaam voel ik het water in mijn maag weg trekken. Een zucht ontsnapt en ik kijk weer naar het roze doosje. Ik knijp het in een hand samen en gooi het in het prullenbakje naast de wc. Ik wil niet naar mijzelf kijken. De onrust in mij zakt een beetje weg en ik open de deur en loop weer naar het kantoor...

01-11-2007, 22:19


Terug naar 24 juli


Boos en vol frustatratie loop ik over het station heen. Het is een zonnige dag en heerlijk om ergens wat te gaan drinken. Helaas zit dat er niet voor mij in. Opvallend is het stil en rustig op het station. Dat heb je.. zomertijd. Iedereen is wel op vakantie. Ik niet. Ik heb mijn ouders mogen uitzwaaien. In het begin was het natuurlijk eenzaam, maar hoelanger ik alleen woonde hoe lekkerder ik de vrijheid begon te vinden. Ik kon doen en laten wat ik wilde. Helaas was het alleen niet veel geweest. Je krijgt op zo'n moment ruzie met je vriend. Je betrapt hem met het vreemdgaan. Je vriendin die je beloofd heeft te blijven gaat ook uiteindelijk op vakantie. Daar blijf je dan. Eenzaam en gekwetst achter. Even voelde ik spijt. Spijt dat ik was gebleven, maar vooral met het idee dat zij daar in Marokko lol hadden en ik hier boos op mijn exvriendje (nu) over straat liep te sjokken. Mijn buik knorde. Ik liep langs een eetrestaurant en loerde even naar binnen. Het zag er gezellig uit. Het had iets weg van een arabische restaurant. Mijn nieuwschierigheid dwong mij naar binnen te gaan. Ik had immers honger en ik wist dat er niemand thuis was die op mij zou wachten. Ik gooide mijn haren naar achter en liep toen de zaak binnen...

02-11-2007, 12:16
nice start! Go on continue..

02-11-2007, 12:39
Ga gauw verder.

02-11-2007, 12:49


Ben benieuwd

03-11-2007, 14:56
Wanneer ik naar binnen loop, kruipt er een geur van gebraden vlees mijn neus binnen. Ik krijg al snel hiervan water in de mond. Ik zie dat het niet echt druk is. Hier en daar zitten wat Nederlanders wat te drinken of te eten. Ik neem plaats aan de linkerkant van het restaurant aan een leeg tafeltje. Ik kijk even in het rond en al snel zie ik dat er een jong meisje naar me toegesneld komt met een menukaart. Ze kijkt me even aan alsof ze me herkent, maar dat verdwijnt al snel. Ik pak het menukaart aan en bekijk het globaal. Tussendoor neem ik een kijkje rond in het restaurant. Voor mij is er een bar. Opvallend zie ik een donker getinte man van in de 30 achter de bar staan. Ik kan meteen aan hem zien dat hij de leider is. Hij is druk in gesprek met iemand die aan de bar zit. Even kruist mijn blik met die man en snel richt ik me weer op het menukaart. Ik geef de bestelling door en wacht af. Terwijl ik er zit word ik gebeld. Ik pak mijn telefoon en ik zie dat mijn ex mij belt. Boos druk ik hem weg. Tot mijn ergernis blijft hij bellen, waardoor ik hem uitzet. Al snel krijg ik mijn eten. Wat kippenpootjes, biefstuk en friet. Hongerig eet ik het op. Ondertussen merk ik steeds dat de barman en zijn klant steeds opkijken, wat mij ergert maar ook mijn nieuwschierigheid opwekt. Terwijl ik gewoon door eet, zie ik dat hij opeens mijn kant op komt lopen...

03-11-2007, 15:11
'salaam oe aleikom mevrouw,'was zijn openingszin. Ik glimlach beleefd en slik net de laatste slokje cola door. 'Heeft het gesmaakt?'vraagt hij quasi beleefd. Van dichtbij zie ik meteen dat het een egyptenaar moet zijn. Zijn manier van praten, zijn neus en de vorm van zijn gezicht zijn wat scherper. 'Ja het was heerlijk,'complimenteer ik hem. Ik zag dat hij kaal begon te worden. Hij probeert met het haar dat hij nog heeft de kale plekken te verbergen. Hij zou ver in de 40 moeten zijn... Hij is vrij lang en slank van postuur. Opvallend is de gouden tand die blinkt bij het lachen. 'Mooi. Fijn om te horen!'Ik knik en ik sta op. 'Kan ik afrekenen?' Hij wenkt mij mee te lopen. Iets wat heel ongewoonlijk is in een restaurant. Ik weet dat deze man iets van me wil, maar toch loop ik mee. Bij de bar sta ik stil en naast me draait de man die aan de bar zat zijn hoofd naar me om. Onze ogen ontmoetten elkaar. Verrast van de aantrekkingskracht blijf ik hem paar seconden aankijken. Snel wend ik mijn ogen af en kijk naar de barman. Ik voel dat de man naast mij naar mij blijft kijken, maar ik geef er geen acht aan. Wel voel ik steeds sneller mijn hart kloppen. Iets wat mij bijna nooit snel overkomt. Ik wil mijn portomonee pakken en de man naast mij legt opeens zijn hand op mijn hand. 'Zet maar op mijn rekening Amr,' Verbaasd kijk ik hem aan. 'Dat hoeft niet Amr,'.....

03-11-2007, 19:41
Ga zo lezen

03-11-2007, 22:12
Doorrr

11-11-2007, 13:58
voegde ik er sarcastisch toe. 'Ik betaal het zelf wel.'voor ik het wist had hij briefgeld op de bar neergelegd en Amr pakte het aan met een grijns dat mij totaal niet beviel. Ik bedankte de man met een blik waarmee ik al waarschuwde dat hij niet meer van mij kon verwachten dan mijn dankwoordje. De man grijnsde volop en leek van dit spelletje te genieten. Zijn glimlach was aanstekelijk en voor ik het wist glimlachtte ik terug. De barman overhandigde mij een flyer. Er zou een bellydance feest komen in de streek, las ik. Ik stopte het in mijn tas en bedankte hem. 'Wel komen he, voegde de barman toe. 'Is de moeite waard.'Ik knikte en draaide me om zonder nog wat te zeggen...

11-11-2007, 14:13
mooi begin meid

11-11-2007, 14:33
De volgende ochtend werd ik vroeg wakker. Ik voelde mij fit. Ik trok een broek aan en een t-shirt en nam me voor om te gaan joggen. Snel at ik een boterham en ruimde alles af. Het was nu half 8. Nog net niet te warm buiten. Ik pakte mijn Ipod , fles water en en sloot de deur achter mij dicht. Even snoof ik de frisse lucht in. Snel liep ik het hoekje om en al snel zag ik het park in zicht. Er was een looppad om de park heen aangelegd, zodat men lekker kon wandelen of fietsen of joggen. Ik zou eerst een stukje lopen om een beetje op te warmen. Terwijl ik liep hoorde ik niet dat er iemand achter mij liep. Opeens voelde ik een tik op mijn schouder. Schuin keek ik naar achteren en meteen herkende ik de man van de bar. Niet de eigenaar maar de persoon die mij getrakteerd had. Hij zag er stuk jonger uit dan op die middag. Ook hij was gehuld in een traningspakje. Ik zag dat hij iets zei, maar dat hoorde ik niet omdat ik muziek aan het luisteren was. Ik minderde mijn vaart en haalde mijn oortjes eruit en keek hem tegelijkertijd verrast aan. 'Wat doe jij hier?'vroeg hij verrast..

volgende x meer, beloofd. Ik heb maar weinig tijd, maar ik zal er meer tijd voor vrij maken!!

12-11-2007, 16:21


Fijn,
Ik wacht op je vervolgje.
Kus.

12-11-2007, 16:30
verderrr

12-11-2007, 18:35

Upp..♥


Pagina's : [1] 2