Bekijk volle/desktop versie : Wie kan mij helpen met deze vraag???AUB AUB AUB



01-11-2007, 21:47
Ik heb zelf een motorongeluk gehad waar de schuld niet bij mij lag, maar bij degene die mij geraakt had.
Maar mijn vraag is dus, ik ga een brief schrijven naar deze verzekeringsmaatschappij en ik moest de bonnetjes bijsturen van deze kledingstukken, mijn vraag is of hij deze kleding wil zien, of heeft hij genoeg aan de bonnetjes

01-11-2007, 22:05


taz, 6 keer bekeken en niets te zegge ze3ma

01-11-2007, 22:15
Normaal zijn de bonnetjes voldoende en vragen ze niet nar de kledij, maar het kan zijn dat ze het wel willen bekijken, dit om misbruik te voorkomen, iedereen kan bonnetjes in de winkel gaan halen daarom, je moet er juist geluk bij hebben.

01-11-2007, 22:17

Citaat door badger1:
Normaal zijn de bonnetjes voldoende en vragen ze niet nar de kledij, maar het kan zijn dat ze het wel willen bekijken, dit om misbruik te voorkomen, iedereen kan bonnetjes in de winkel gaan halen daarom, je moet er juist geluk bij hebben.


safi bedankt komt wel goed inshallah

01-11-2007, 22:38


taz 19 keer gelezen
jeh marokkanen, niemand weet iets hierover ze3ma

01-11-2007, 22:41

Citaat door Said007:
Ik heb zelf een motorongeluk gehad waar de schuld niet bij mij lag, maar bij degene die mij geraakt had.
Maar mijn vraag is dus, ik ga een brief schrijven naar deze verzekeringsmaatschappij en ik moest de bonnetjes bijsturen van deze kledingstukken, mijn vraag is of hij deze kleding wil zien, of heeft hij genoeg aan de bonnetjes



Je moet goed beschrijven waar je kleren gescheurd zijn enzo. Het kan zijn dat ze alsnog de kledingstukken willen zien.

01-11-2007, 22:48
zoiets is mij ook overkomen en ze vragen alleen de bon of de waarde ervan maar ze gaan niet om de kleding vragen

allah ie 3awnek!

01-11-2007, 22:52

Citaat door Aitouzine:
Je moet goed beschrijven waar je kleren gescheurd zijn enzo. Het kan zijn dat ze alsnog de kledingstukken willen zien.

bedankt

01-11-2007, 22:52

Citaat door MYpoeppieee77:
zoiets is mij ook overkomen en ze vragen alleen de bon of de waarde ervan maar ze gaan niet om de kleding vragen

allah ie 3awnek!


shokran a mevrouw

02-11-2007, 09:49
het ligt aan gehele situatie en verzekeringsmaatschappij,


jij bent toch ook verzekerd (aangezien je motor ongeluk hebt gehad) ik zou het met mijn verzekering overleggen, zij hebben de juristen in dienst en daarvoor betaal je ze. Mijn zusje is een keer aangereden door een auto, is ook allemaal door de verkering geregeld. zij nemen telkens contact op met je wat je moet doen of wat ze nodig hebben. Tegenover de tegenpartij weten ze dat je een jurist hebt en zullen niet zo gauw laag gaan willen onderhandelen.

Succes verder!