Bekijk volle/desktop versie : Buschauffeur slaat passagier



Pagina's : [1] 2 3

01-11-2007, 17:44
Buschauffeur slaat passagier

Uitgegeven: 1 november 2007 17:01
Laatst gewijzigd: 1 november 2007 17:02

ARNHEM - Een 48-jarige buschauffeur uit Arnhem heeft een 24-jarige vrouw in zijn bus geslagen, nadat zij een opmerking maakte over zijn rijgedrag. Daardoor viel een andere passagier.


Zowel de chauffeur als de vrouw liep lichte verwondingen op.

De chauffeur trok op en remde meteen daarna krachtig, aldus de politie. De 24-jarige vrouw maakte daar een opmerking over. De chauffeur wilde haar uit de bus zetten.

Passagiers

Toen zij weigerde, begon de man te slaan. Andere passagiers haalden de strijdende partijen uit elkaar en belden de politie.

De chauffeur zegt dat de vrouw hem eerst te lijf ging. Hij heeft aangifte tegen de vrouw gedaan.
(c) ANP

Bron

Mannen horen geen vrouwen te slaan

01-11-2007, 18:47



Citaat door TOPKILL:
Sla geen vrouwen,mee eens


Vrouwen kunnen soms erg brutaal zijn hoor.


Als ik Atropos in mijn bus zou zien stappen als chauffeur, hm nou dan zou ik ook naar de noodrem grijpen.


Maar in het algemeen vind ik ook dat men vrouwen nooit moet slaan.

01-11-2007, 18:49
wat een sukkel zeg voelde zich beledigd mensen kunnen tegewoordig niet meer tegen kritiek en hebben een ZEER kort lontje

01-11-2007, 18:51

Citaat door Horus:
Buschauffeur slaat passagier

Uitgegeven: 1 november 2007 17:01
Laatst gewijzigd: 1 november 2007 17:02

ARNHEM - Een 48-jarige buschauffeur uit Arnhem heeft een 24-jarige vrouw in zijn bus geslagen, nadat zij een opmerking maakte over zijn rijgedrag. Daardoor viel een andere passagier.


Zowel de chauffeur als de vrouw liep lichte verwondingen op.

De chauffeur trok op en remde meteen daarna krachtig, aldus de politie. De 24-jarige vrouw maakte daar een opmerking over. De chauffeur wilde haar uit de bus zetten.

Passagiers

Toen zij weigerde, begon de man te slaan. Andere passagiers haalden de strijdende partijen uit elkaar en belden de politie.

De chauffeur zegt dat de vrouw hem eerst te lijf ging. Hij heeft aangifte tegen de vrouw gedaan.
(c) ANP

Bron

Mannen horen geen vrouwen te slaan
Vrouwen mogen ook geen mannen slaan. Als men "gelijkheid" nastreeft, dan moet die lijn ook doorgetrokken worden op alle gebieden.

MELILLENSE

01-11-2007, 18:52



Citaat door aplat:
Vrouwen kunnen soms erg brutaal zijn hoor.


Als ik Atropos in mijn bus zou zien stappen als chauffeur, hm nou dan zou ik ook naar de noodrem grijpen.


Maar in het algemeen vind ik ook dat men vrouwen nooit moet slaan.
Ook niet wanneer een vrouw jou verrot zou slaan ?

MELILLENSE

01-11-2007, 18:57

Citaat door MELILLENSE:
Ook niet wanneer een vrouw jou verrot zou slaan ?

MELILLENSE


Ik ben een keer in de bus omver geDUWD door een "dame" terwijl ik 1 been in het gips had en mij nauwelijks kon vasthouden. Een Indonesisch type, nogal opstandig.

"Ïk liep niet snel genoeg door, naar de zin van madam".

Maar ze heeft het geweten. Onmiddelijk sprongen andere buspassagiers mij bij. Ik hoefde niets meer te doen: slechts toe te kijken hoe ze werd afgebekt.

Maar een vriendelijke moslima bood mij toen haar zitplaats aan, dat moet ik dan ook weer zeggen.

01-11-2007, 19:00
Wat laf zeg ..een dame slaan hoe laag kan je als man zinken..........oellenwapper

01-11-2007, 19:01

Citaat door MELILLENSE:
Ook niet wanneer een vrouw jou verrot zou slaan ?

MELILLENSE



Zou jij een vrouw dan wel slaan............?????????????tenzij het zo een manwijf is die zijn sterkkk

01-11-2007, 19:01

Citaat door aplat:
Ik ben een keer in de bus omver geDUWD door een "dame" terwijl ik 1 been in het gips had en mij nauwelijks kon vasthouden. Een Indonesisch type, nogal opstandig.

"Ïk liep niet snel genoeg door, naar de zin van madam".

Maar ze heeft het geweten. Onmiddelijk sprongen andere buspassagiers mij bij. Ik hoefde niets meer te doen: slechts toe te kijken hoe ze werd afgebekt.

Maar een vriendelijke moslima bood mij toen haar zitplaats aan, dat moet ik dan ook weer zeggen.
Waarom heb jij haar niet afgebekt en uitgekafferd voor haar onbeschoftheid ? Slachtoffer van de vrouwenemancipatie geworden dat je je als man moet laten beschermen door anderen ?

MELILLENSE

01-11-2007, 19:03

Citaat door MELILLENSE:
Waarom heb jij haar niet afgebekt en uitgekafferd voor haar onbeschoftheid ? Slachtoffer van de vrouwenemancipatie geworden dat je je als man moet laten beschermen door anderen ?

MELILLENSE



jahahahhahahahha whahahhahah whahahha whahhah...

01-11-2007, 19:04
Was het een autochtoon, die buschauffeur. Als het een allochtoon was hadden ze allang zijn naam en afkomst er bij gezet.

01-11-2007, 19:04

Citaat door sperzieboon:
Zou jij een vrouw dan wel slaan............?????????????tenzij het zo een manwijf is die zijn sterkkk
Slaan niet, wel haar pogingen om te slaan afblokken zodat ze zich goed realiseert dat ze haar emancipatorisch maar best achterwege laat wanneer ze te maken heeft met een man die zichzelf respecteert. Ook al gaat het om een manwijf, ze zal geweten hebben dat ze met haar tengels van mannen moet afblijven...emancipatie of niet.

MELILLENSE

01-11-2007, 19:06



Citaat door Youssef_L:
Was het een autochtoon, die buschauffeur. Als het een allochtoon was hadden ze allang zijn naam en afkomst er bij gezet.


met super grote letters SURINAAMSE BUSCHAUFFEUR SLAAT VROUW OF MAROKKAANSE BUSCHAUFFEUR SLAAT VROUW
de media he ze maken je of ze breken je

01-11-2007, 19:07

Citaat door sperzieboon:
Wat laf zeg ..een dame slaan hoe laag kan je als man zinken..........oellenwapper
Tja, wat moet je als man anders doen met een vriend die als een gewond dier wild om zich heen begint te slaan. Noem het een corrigerende tik....zoals je een tikje op de snoet van een hond geeft als ie buiten de perken gaat in zijn gedrag.

MELILLENSE

01-11-2007, 19:07

Citaat door MELILLENSE:
Slaan niet, wel haar pogingen om te slaan afblokken zodat ze zich goed realiseert dat ze haar emancipatorisch maar best achterwege laat wanneer ze te maken heeft met een man die zichzelf respecteert. Ook al gaat het om een manwijf, ze zal geweten hebben dat ze met haar tengels van mannen moet afblijven...emancipatie of niet.

MELILLENSE


zooooooooo zeg doe even normaal joh........... dan ben je blijkbaar ook in staat om een stoot te delen aan een vrouw
of heb ik het mis

Pagina's : [1] 2 3