Bekijk volle/desktop versie : Beschouw jezelf als een diamant!



01-11-2007, 16:27
Beschouw jezelf als een diamant

Een diamant is een waardevolle steen.

Een ieder van ons zou wel zo een diamant willen bezitten. Hoe zou jij omgaan met een diamant als jij die zou hebben? Zou je het niet goed bewaren in een doos? Zou je het niet ver houden van de ogen van de mensen uit vrees dat zij jouw diamant willen stelen? Zou je jouw diamant niet koesteren en goed verzorgen? Vindt jij jezelf niet kostbaarder dan als een diamant?

Heb jij minder rechten dan een diamant?

Waarom wordt een diamant behoedt tegen het slechte van buitenaf. Is een schepsel van vlees en bloed niet meer waard?

Ben jij, mijn beste moslimzuster niet meer waard om jouw schoonheid voor jezelf te houden? Ben jij niet meer waard om jezelf te beschermen? Beschouw jezelf als een diamant mijn moslimzuster, jouw waarde zal alleen maar stijgen, je trots en eer zullen niet benadeeld kunnen worden en respect naar jou toe zal buitengewoon zijn.

"O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig."

{Hoofdstuk Al Ahzab vers 59}

01-11-2007, 22:12


Nee ik zou hem niet verstoppen, ik zou hem lekker omdoen en ervan genieten. Dus hou maar op met jezelf te vergelijken met een diamant. Hoe laag kun je zinken

01-11-2007, 22:15
diamant?

kzou 'm verkopen en ganse dag gaan shoppen

01-11-2007, 22:17

Citaat door Independence:
Nee ik zou hem niet verstoppen, ik zou hem lekker omdoen en ervan genieten. Dus hou maar op met jezelf te vergelijken met een diamant. Hoe laag kun je zinken


ik dacht ook, als ik een diamanit heb wil ik die aan iedereen showen

02-11-2007, 09:11


Il vind diamanten echt niet bijzonder

02-11-2007, 10:07
Ik beschouw mijzelf zeeer zeker als een diamant..neeh nog veel meer zelfs...een mensenleven is veel waardevoller dan welke steen dan ook...