Bekijk volle/desktop versie : Werk Luie studenten die hier hun huiswerk posten !!!



Pagina's : [1] 2

01-11-2007, 15:10

Citaat door Mo_Rokko:
Ik zie af en toe van die topcis hier als:[/SIZE]

[SIZE="4"]Wie kan dit voor mij vertalen naar het Duits?

Wie kan dit voor mij vertalen naar het Engels?

Ik zoek sollicitatiebrieven!

Wie heeft er nog een werkstuk voor mij?

Wie wil er een presentatie voor me maken?[/SIZE]

[SIZE="2"]LUIE DONDERS DAT JULLE ZIJN... MAAK JE EIGEN HUISWERK!!!:
.

01-11-2007, 18:14


Heb je daar last van of zo. Dit topic is daar voor bedoeld.

01-11-2007, 21:46
hwhhahahahhahah
whahahahhahah

02-11-2007, 14:22
Beste Mo_Rokko

Ik ben het zeker wat betreft bepaalde dingen mee eens maar we moeten niet vergeten dat de meeste hulp nodig hebben in verband met hun taalachterstand en niet te vergeten dat zij niemand thuis hebben die hun kan helpen (denk maar aan laagopgeleide ouders ect) dus ik vind dat ze wel dingen mogen vragen over bijvoorbeeld een sollicitatiebrief of hoe je het beste een werkstuk kan maken.
Maar als het gaat om huiswerk voor hun maken ben ik het zeker met jou eens ze moeten het zelf uitzoeken

02-11-2007, 15:07


Maak je niet druk, ze zullen zichzelf nog wel tegenkomen

02-11-2007, 16:21
Mensen kunnen best zelf eerst eens proberen, zelfs al is het slecht ... zo hebben ze er zelf meer aan, en zo zie je dat ze moeite hebben gedaan ... idd.

02-11-2007, 16:47
Ik heb er zelf ook geen problemen mee, een ieder hier mag doen en laten wat ie wil, maar ik begrijp idd je punt..

Er is een wezenlijk verschil tussen het verzoek om bijv. een brief te schrijven of een eigenhandig gemaakte brief te laten controleren. Van dat tweede leer je bovendien veel meer.

Maar goed, luie donders heb je en onwillige studenten hou je... En zolang er willige studenten tegenoverstaan hebben ze alle recht om met elkaar te interacteren...

I don't blame the one, who makes sacrifices for his brother. Dit is alleen maar te respecteren!

02-11-2007, 17:56
Het wórdt niet eens geprobeerd. Al die dingen die je nu moet doen. Presentaties maken, opdrachten schrijven etc, zijn allemaal vaardigheden die je moet oefenen omdat je ze later misschien nodig dient te hebben. Niet alleen maar vanwege je studiepunten o.i.d.

02-11-2007, 18:03
solidariteit!

02-11-2007, 19:32
waar je druk om maakt

02-11-2007, 20:30
Jij hebt zeker met alleen maar nerds in de klas gezeten..

Jeetje, waarom niet? Als iemand toch al iets heeft moeten maken ooit, waarom zou jij het niet als naslagwerk kunnen gebruiken? Het is altijd handig om jouw werk te kunnen vergelijken met dat van anderen. Sowieso, iets letterlijk inleveren doet een gemiddelde naar mijn mening niet.

Daarnaast, een persoon weet zelf wel wat belangrijk voor hem of haar is, wanneer echt zelf te werk te gaan, wil je er ook van leren.
Tegenwoordig houden leraren je ook gewoon graag bezig. Of je het niet krijgt van iemand, je zult 80% toch wel van i-net plukken. (Ja ja, en dan in 'je eigen woorden zetten', so what.. )

02-11-2007, 21:04
Man, alsof je altijd tijd hebt voor huiswerk.

02-11-2007, 21:07



Citaat door Mo_Rokko:
Ik zie af en toe van die topcis hier als:[/SIZE]

[SIZE="4"]Wie kan dit voor mij vertalen naar het Duits?

Wie kan dit voor mij vertalen naar het Engels?

Ik zoek sollicitatiebrieven!

Wie heeft er nog een werkstuk voor mij?

Wie wil er een presentatie voor me maken?[/SIZE]

[SIZE="2"]LUIE DONDERS DAT JULLE ZIJN... MAAK JE EIGEN HUISWERK!!!:


Als je jezelf daaraan ergert, reageer dan gewoon niet op die topics..

02-11-2007, 21:07
ja mij tijd gaat naar marokko.nl en dan nog huiswerkecht niet

02-11-2007, 21:53
waarom moeilijk doen, als het gemakkelijk kan?

Pagina's : [1] 2