Bekijk volle/desktop versie : hoe verwerken jullie verdriet om zo overheen te komen als uit is met je ex of iets



Pagina's : [1] 2

01-11-2007, 00:51
anders meeste gasten gaan aan de drank hoe verwerken jullie het dames

01-11-2007, 00:57


ik zou treuren als het om me wettigechtgenoot zal gaan voor de rest zou ze dit na geven


maar dat kan alleen fafafa zich veroorloven.

01-11-2007, 00:57

Citaat door barbabello:
Abknallen die slutje



Moet je echt doen, gegarandeerd succes!
zo heftig

01-11-2007, 01:10
Gewoon door leven..

01-11-2007, 04:46



Citaat door verdwaaldeman:
anders meeste gasten gaan aan de drank hoe verwerken jullie het dames

je zelf amputeren,dan weetje zeker dat je niet gaat trekken in die tussentijd

01-11-2007, 09:29

Citaat door Hajar2:
Precies! Neem nieuwe mattie... en klaar..


Makkelijk zat of niet?

01-11-2007, 09:30
gewoon een nieuw slachtoffer zoeken..nooit te lang blijven treuren om een gozer..

01-11-2007, 09:33

Citaat door verdwaaldeman:
anders meeste gasten gaan aan de drank hoe verwerken jullie het dames



shie oostblok lady opzoeken
een liter wodka op haar gieten en de rest mag jij invullen

01-11-2007, 09:34

Citaat door verdwaaldeman:
anders meeste gasten gaan aan de drank hoe verwerken jullie het dames



Mijn verdriet omzetten in positieve gedachten. Een man die mij laat huilen is niet eens mijn tranen waard !

01-11-2007, 09:36
Met een fles wisky

01-11-2007, 09:36
jullie hebben wel makkelijke praatjes mensen, tenminste sommigen dan.

Maar bij mij is zoiets ook overkomen pas geleden. Was helemaal gek van dat meisje en om eerlijk te zijn het heeft me wel pijn gedaan om afscheid te nemen..is zo moeilijk om te kijken naar de tijd die je hebt meegemaakt. Zo zie je maar wie jou wel of niet waard is..

ghair inshallah

01-11-2007, 09:44
Ik grijp altijd naar de harddrugs, meestal heroine maar soms coke, end an ga ik in me eentje ergens onder een viaduct liggen en daar een fles jenever achterover gooien en zo

nee grapje, hoe ik het verwerk? meestal in me eentje, gewoon stilletjes branden van binnen en lachen naar de buitenwereld.

Allah SWT zegt; Wa asta3ienoe bie assabr wa assalaat, inaha la qabieratoen iela 3ala gasie3ien

(en zoek uw toevlucht in geduld en het gebed, dat is niet moeilijk, behalve voor de gasie3ien)

01-11-2007, 09:46



Citaat door abdelghalek12:
jullie hebben wel makkelijke praatjes mensen, tenminste sommigen dan.

Maar bij mij is zoiets ook overkomen pas geleden. Was helemaal gek van dat meisje en om eerlijk te zijn het heeft me wel pijn gedaan om afscheid te nemen..is zo moeilijk om te kijken naar de tijd die je hebt meegemaakt. Zo zie je maar wie jou wel of niet waard is..

ghair inshallah


ja inderdaad ik weet wat je bedoelt...maak zoiets nu ook door
is echt moeilijk...vooral omdat je zoveel hebt meegemaakt en alles doet je gewoon denken aan diege...en ik weet dat mijn tranen hem niet waard zijn maar is echt moelijk...

01-11-2007, 09:57
nog nooit heb ik traantjes laten vallen voor een meisje...tot ik haar heb leren kennen. Maar hamdolillah dat ik me eigen niet verdiep in het verwerken van verdriet door te drinken of gekkke dingen te doen..ik heb daarvoor in plaats duaa tot allah gedaan.

Hoop echt niet dat het iemand overkomt, het kan wel levens kosten....

01-11-2007, 09:58

Citaat door abdelghalek12:
nog nooit heb ik traantjes laten vallen voor een meisje...tot ik haar heb leren kennen. Maar hamdolillah dat ik me eigen niet verdiep in het verwerken van verdriet door te drinken of gekkke dingen te doen..ik heb daarvoor in plaats duaa tot allah gedaan.

Hoop echt niet dat het iemand overkomt, het kan wel levens kosten....


het enigste wat je helpt is je gerichten tot het gebed...dan voel je je gelijk rustig

het is alleen heel erg moeilijk om degene gewoon zomaar te vergete...

Pagina's : [1] 2