Bekijk volle/desktop versie : Tramongeluk den haag



31-10-2007, 16:23
was vanmiddag even naar de haagse markt gefietst.. op terug weg naar huis was er net n ongeluk gebeurd met n tram en n vrouw op motor ofzo.. t was echt n rwina op straat.. 2 traumaheli's overal politie, pers, zoveel mensen die stonden te kijken, wegen afgezet enz..!!

waarschijnlijk is die vrouw dood hoorde ik mensen zeggen.. zo eng ik kom daar zo vaak langs !

31-10-2007, 16:25


Op de fiets? en je moet over 3 weken bevallen? (kan over 1 weekje komen?) i

x Zin...!


Jah.. Doenya he... Overal gebeurd er wel iets! leuke dingen,, Minder leuke Dingen! Zo is t leven

31-10-2007, 16:26

Citaat door f_mouslima2:
was vanmiddag even naar de haagse markt gefietst.. op terug weg naar huis was er net n ongeluk gebeurd met n tram en n vrouw op motor ofzo.. t was echt n rwina op straat.. 2 traumaheli's overal politie, pers, zoveel mensen die stonden te kijken, wegen afgezet enz..!!

waarschijnlijk is die vrouw dood hoorde ik mensen zeggen.. zo eng ik kom daar zo vaak langs !



Oh, wat erg!! Ja ik ben daar ook elke dag. Was erbij toen dat jongetje een half jaar geleden van 17 jaar verongelukt was.

31-10-2007, 16:27
Ik vind dat ook altijd eng, mijn maag begint dan te draaien

Btw, volgende keer als ik op de markt ben dan kom je maar ff snel naar mij fietsen!

31-10-2007, 16:33



Citaat door Laila_druifje:
Op de fiets? en je moet over 3 weken bevallen? (kan over 1 weekje komen?) i

x Zin...!


Jah.. Doenya he... Overal gebeurd er wel iets! leuke dingen,, Minder leuke Dingen! Zo is t leven
Nie ik ga bevallen maar mijn zus

enne fietsen is gezond..toen ik zwanger was fietste ikk ook gewoon tot t laatste moment nog steeds,..


jah ik weet leven is hard!

31-10-2007, 16:35

Citaat door zainab2:
Oh, wat erg!! Ja ik ben daar ook elke dag. Was erbij toen dat jongetje een half jaar geleden van 17 jaar verongelukt was.
ja voor jou is t nog dichterbij! volgens mij is t weer dezelfde halte als toen met hem..was toch hobbemaplein toen?? zo heet de halte toch bij sounnah net voor de markt?

zoveelste tramongeluk hier!

31-10-2007, 16:37

Citaat door f_mouslima2:
ja voor jou is t nog dichterbij! volgens mij is t weer dezelfde halte als toen met hem..was toch hobbemaplein toen?? zo heet de halte toch bij sounnah net voor de markt?

zoveelste tramongeluk hier!



De halte van Assoennah is Wouwermanstraat

De halte van voor de markt is Hoefkade.

Met die jongen was bij Hobbemaplein....

31-10-2007, 16:38

Citaat door badparel:
Ik vind dat ook altijd eng, mijn maag begint dan te draaien

Btw, volgende keer als ik op de markt ben dan kom je maar ff snel naar mij fietsen!

woon je vlakbij de markt?!? Ik kom wel hoor..no problem Ik kom altijd op de fiets naar de markt..haat die drukte van de trams!

lekekr op de fiets..fiets voor 60ct bij de stalling zetten..soms huur ik buggy voor mn dochter als ik lang blijf daarna hup en snel weer thuis

31-10-2007, 16:40

Citaat door zainab2:
De halte van Assoennah is Wouwermanstraat

De halte van voor de markt is Hoefkade.

Met die jongen was bij Hobbemaplein....

ja wouwemanstraat ..die bedoel ik..daar was t vandaag gebeurd.