Bekijk volle/desktop versie : meubels bij de leenbakker wie o wie



Pagina's : [1] 2

31-10-2007, 14:10
Ik heb daar hele mooie meubels gezien, alleen geeft iedereen nu aan dat het slechte kwalitei is ............als ik uitreken hoeveel ik kwijt ben dan kost een dressoir en eettafel bij elkaar 429

let me know of ik het moet doen of niet........

31-10-2007, 14:14



Citaat door saroet:
Ik heb daar hele mooie meubels gezien, alleen geeft iedereen nu aan dat het slechte kwalitei is ............als ik uitreken hoeveel ik kwijt ben dan kost een dressoir en eettafel bij elkaar 429

let me know of ik het moet doen of niet........



Kan je foto ervan plaatsen?
Of zie mijn topic Eetkamers

31-10-2007, 14:15
Ik ben persoonlijk niet zo dol op dat soort meubels... maar smaken verschillen

31-10-2007, 14:17
Kwalitatief zijn ze minder, we hadden een bank gezien in het krantje. Maar toen wij gingen kijken was het echt slechte kwaliteit. Maar de prijs is wel goed. Als beginnend stel kun je beter het vogende doen. VT wonen kopen voor 5 euro ideetjes op doen en dan op marktplaats zoeken.

31-10-2007, 14:30


Ik heb vroeger wel eens meubels gekocht daar. Best vaak en kan je met zekerheid zeggen dat hun kwaliteit echt nul komma nul is.

31-10-2007, 14:40
Oh, wij gingen laatst kijken naar hun 'echt eiken' meubelen... maar dat zag er niet uit, dan maar verder sparen en iets degelijks kopen. Dan ben je wel 2000 euro kwijt voor een dressoir en tafel, maar ja, staat dan ook wel 10 jaar.

31-10-2007, 22:43
Ik heb 4 jaar geleden een eetkamer bij Leenbakker gekocht.
In licht eiken kleur (niet echt eik). Het is nog steeds in zeer goede staat.
Het was een vitrinekast, dressoir, tafel + 6 stoelen (stoelen was in bordaux). Als ik mij niet vergist heet die eetkamer "tivoli" maar ben niet meer zeker.

Onlangs nog een computertafel gekocht en vind best dan Leenbakker mooie spullen heeft.

31-10-2007, 22:51
ik heb pas een winnie the poohbed voor mijn dochtertje gekocht
een lade kast voor mijn slaapkamer.
en een keukenkastje. vindt het wel goeie kwaliteit hoor alleen bankstel zou ik voor wat duurder gaan.

31-10-2007, 22:56
salaam ik koop ook al jaren mijn meubels bij leenbakker.
niks mis mee,het staat bij mij altyd 5 a 6jaar,en dan ben ik erop uit gekeken,en dan is t niet zo duur om weer een ander set te kopen.

en het ligt er ook aan hoe je erzelf mee omgaat ,en of je onderzoekende peutertjes hebt.

suc6 ermee

31-10-2007, 23:00

Citaat door Marisah:
Oh, wij gingen laatst kijken naar hun 'echt eiken' meubelen... maar dat zag er niet uit, dan maar verder sparen en iets degelijks kopen. Dan ben je wel 2000 euro kwijt voor een dressoir en tafel, maar ja, staat dan ook wel 10 jaar.


Helemaal mee eens!

31-10-2007, 23:01
we hebben daar ook meubels gekocht,ik ben er wel tevreden over.maar we zijn snel uitgekeken op meubels vandaar dat we er niet zoveel geld in hebben gestoken.ik moet er niet aan denken om meubels jaaaaren te hebben.

01-11-2007, 00:13

Citaat door safaantje:
salaam ik koop ook al jaren mijn meubels bij leenbakker.
niks mis mee,het staat bij mij altyd 5 a 6jaar,en dan ben ik erop uit gekeken,en dan is t niet zo duur om weer een ander set te kopen.

en het ligt er ook aan hoe je erzelf mee omgaat ,en of je onderzoekende peutertjes hebt.

suc6 ermee




Precies, Leenbakker staat nou niet bekend om kwaliteit maar het ze hebben wel mooi spul om te zien. Als je dus om de paar jaar iets nieuws wilt, is dit een hele goede optie. Maar je bent niet veel meer kwijt bij de ikea volgens mij, is kwalitatief iets beter.... of verzin ik dat? Heb zelf nooit grote meubelen bij de ikea gekocht.

01-11-2007, 07:25


Leenbakker heeft idd geen kwaliteit, maar ze zijn wel goedkoop. Als je goedkoop uit wilt zijn kan je beter naar ikea

01-11-2007, 12:52
wij hebben een dressoir, salontafel, tvkast, bed, kledingkast en ik heb het nu bijna drie jaar en is nog steeds niks mis mee ik vind dat de kwaliteit wel goed is en het ligt er ook aan hoe je die kasten in elkaar zet sommige zijn daar weer beter in dan de andere. en als ik volgend jaar weer nieuwe meubels wil hebben dan vind ik het niet erg om het te veranderen want het heeft niet veel gekost dus dat is dan ook wel weer handig

01-11-2007, 12:58
ik neem aan dat je niet op het dressoir ligt..niet aan de vitrinekast hangt..
moet kunnen als je niet zo veel te besteden hebt..over 6 a 7 jaar ben je er weer op uitgekeken en dan ben je maar al te blij dat je er niet te veel aan hebt uitgegeven..

en ik vind dat als je een goede smaak hebt en het leuk decorereert dat je er echt niet aan kan zien dat het van de leenbakker komt..

Pagina's : [1] 2