Bekijk volle/desktop versie : Vakantieverhalen!!!!!!!

Pagina's : 1 2 [3] 4

12-07-2004, 20:28
whuuauhhahahha

11-08-2004, 18:06

hahahha heel grappig allemaal ...vooral dat van die krullende vader op de balkon

12-08-2004, 18:33
ik heb zo veel verhalen voor je! pfff marokko dit jaar was neit te geloven..

ben op het nippertje ontsnapt aan de dood....in zee...
dacht te kunne waterfietsen terwijl de golven sterk waren...maar nee dus... waterfiets tegen de rotsen aangeknald...en ik en me neven ook tegen de rotsen aan...overal blauwe plekken

en dna nog met scooter rond gaan rijden in ons dorp...over zandwegen en asfaltweg....maar zonder papieren en neef had geen scooterrijbewijs niets....net ontsnapt aan de politie....pff...

maar verder was het wel leuk...

23-08-2004, 10:05
deze zomervakntie was voor mij ook de ergste aller tijden.
alles moest mis gaa.
ik ga via dusseldorf naar casa. van daaruit zou ik gelijk doorvliegen naar agadir. maar op een of ander manier moesten we weer langs marakech.

Een paar dagen daarna wilde ik een auto huren, blijkt mn 500euro weg te zijn.

Ik leen als nog wat geld van mn ma, en huur een auto.
ik rijd naar Marakech voor een paar dagen en op de terug reis naar agadir moet je langs die gevaarlijke bochten van amskroud.

het was laat in de avond en de wegen zijn verlicht. Ik reed een zo'n bocht tegemoet en het enige wat ik daarna nog zag was grijs. de auto bleef keihard rondjes draaien en ik hem kreeg maar niet te stoppen. Alhamdoelillah heb ik van de schrik het stuur niet losgelaten. de auto kwam tot stilstand na een hele harde klap.
ik stapte uit de auto en ik zie me toch een stenen. wallah ongelofelijk.
er stopte een auto, toen een tweede met wel 15 jongens toen een derde toen een vierde. k raakte helemaal in paniek, want ik dacht dat die groep jongens een 3isaba was. en ik was helemaal alleen met mn zusje.
maar soebhan Allah. ze kwamen allemaal voor te helpen. ze hebben mn band vervangen. want de reden dat ik dus aan het draaien en van de weg ben gegaan komt door dat de band kapot sprong.
ze hebben die auto nog van de weg kunnen krijgen en hebben hem ergens geplaatst tot de volgende dag. die avond ben ik met 2 politie agenten naar huis gereden, met hun auto. p.s ik wist helemaal niet dat het jadarmia waren, want ze hadden hun werkkleding niet aan. dat vertelden ze later pas na dat ik weigerde om bij hun in de auto gaan.

ik ben de volgende dag de auto gaan halen met een mechnisien (monteur). ik ben naar de plaaats van het ongeluk gegaan en zag tot mn schrik dat ik 2 diepe kuilen gemist heb. weet je hoe ver ik naast die kuilen zat met de banden? nog geen 2 voetstappen!! soebhanAllah!
die jadarmia zei de hele weg, dit is niet normaal. iemand anders was allang dood geweest. hij zo: metkoen ghier rdat elwaldien. hij zei dat de hele dag tot de auto klaar was met opknappen.
ik heb toen mn zusje het zwijgen opgelegd. niemand weet van het ongeluk behalve de mensen die er bij waren geweest en de monteur.
mn ma heb ik nog niks veteld, maar dat doe ik straks als ze terug is van de vakantie.
Wallah na mij is op dezelfde avond, ongeveer 2 km terug, ook ongeluk gebeurd, maar die zijn gelijk vervoerd naar het ziekenhuis. De auto was helemaal total loss. ik heb alhamdoelillah nog geen schrammetje opgelopen terwijl beide ramen open stonden.

ik ben nog steeds Allah dankbaar dat ie mij gespaard heeft.
Op het moment dat de auto aan het draaien was dacht ik echt dat ik dood zou gaan!

ALAHMDOELILLAH WA SHOEKROELILLAH

23-08-2004, 15:12

subhana allah.ik heb er kippevel van gekregen.elhamdoe lilaah dat jou niets is overkomen,zo zie maar weer hoe snel je leven voorbij kan gaan.subhana allah

23-08-2004, 18:28
in marokko heb je alleen van die soort mensen nooit tevreden ik kan er niet om lachen hij moet hulp zoeken meskin

26-08-2004, 12:48
ik heb een verhaal tinghirgirl en trouwens ik kom ook uit tinghier.....

29-08-2004, 23:32
ik heb dit jaar veel dinge meegemaakt maar een van de leukste dinge was toen een paar vrienden en neven van me op rondreis gingen vanuit nador tot aan agadir maar toen ze in casablanca waren hadden ze een nederlands meisje ontmoet die ze later naar berkane adden gebracht dat meisje kennen ze en zij vond het geen probleem om mee te gaan een van me neven is wahid rijke mafkees die had een dikke villa gehuurd in saidia daar childe hij met dat meisje (ik noem expres geen namen) en 's avonds ging ie naar zen huis in ahfir (is vlakbij saidia) op een dag gingen ik en nog 2 neven en een goeie vriend van me naar die rijke kerel in ahfir en vroegen om dat meisje hij zij dat ze de vorige dag straalbezopen was en nu nog wel zou slapen dus ik kwam met het idee om haar wakker te gaan maken en b7al ze ware ons aan het opwachten bij aankomst bij de villa kwamen we die slangebezweerders tegen die i3isawien en toen kwam die rijke jonge met een briliant idee hij zegt kom we brengen ze naar dat meisje dus wij heel sniekie inbreken want dat kind had alles op slot gedaan dus moesten we klimmen enso en via de balkon gaan alleen die rijke jongen had de sleutel van de slaapkamer waar dat meisje sliep dus maaken we heel snikie de deur open en gaan we naar binnen in het donker beginnen ineens die i3isawien muziek te maken ik maak de ramen open zodat er licht naar binnen komt en je had haar kop moeten zien toen ze ons zo zag met die i3iwawien muziek aan het maken en te dansen maar om het nog leuker te maken gooide die i3isawien(slangebezweerders) die slangen op het bed zodat ze schrok ........ nou jullie hadden haaar moeten zien ze was nog halfnaakt in bed en echt ze wilde gewoon volgens mij door de muur heen gaan en maar krijsen volgens mij hadden heel saidia en misschien zelfs berkane haar gehoord.daar moest ik echt om lachen

dat was verhaal numero uno

nummer 2 was op 1 van die warme zomerdagen in marokko.
ik ging met me neef en een goede vriend naar saidia maaar me neef heeft wahid jeep met die stalen beugel voorop de auto (je weet wel die beugel die ene ijzer die jeeps hebben) maar men neef is verliefd op wahid leuke meisje uit berkane dus hij maar denken en maar spacen op dat meisje tot we bij wahid berg komen vlakbij saidia 1 berge is van marokko en die berg daar8ter is volgens mij van algerije ofso
maar we reden nogal hard dan de onze voorligger maar wij met ze alle al rijdend fotos maken en me neef(de bestuurder) smsje schrijven voor dat meisje letten we helemaal niet op de weg en in eens..... dooooong :hammer: we hadden wahid mercedes e250 met frans kenteken vanachter met volle snelheid aangereden en en me neef is zoiemand als hij iets fouts heeft gedaan dan probeert ie het op te lossen met geld ofso maar die fransman werd helemaal gek schreeuwen tegen me neef enso en waar wij naar keken was die stempel a8terop de auto het was niet zomaar een vieze deuk maar die lijnen van die beugel van de jeep zaten echt in de a8terkant van die merrie maar ineens krijg een vriend van ons een briliant idee en zegt tegen me neef kom we rijden weg maar me neef zij ; no ik durf niet en ineens zegt die vriend van me stap in jongens en hij was die fransman aan het overhalen om aan de kant te gaan dat deed ie ook na veel gezeur en die vriend van ons ging a8ter het stuur en starte de auto en was drukte ineens planksgas hij had die kickdown op ze staart getrapt :hammer: en weg waren we en die fransman was ze papieren aan het zoeken in de auto dus hij zag ons niet wegrijden maar wij zagen hem toen hij opstontond met papiern en pen in z'n hand je had z'n kop moeten zien maar de reden dat we wegreden was dat wij probeerde met die man te praten en op te lossen wij waren echt in staat om die man shi 3 of 400 euro te geven voor reperatie als ie dat voreg maar die man was alsof hij hete peper in ze kont had hij bleef maar schreeuwen en toen hebben we hem teruggepakt dat was echt lache...

er komen nog meer verhalen maar me vingers zijn nu moe en de rest komt een andere keer tahala en slaap lekker

en sorry voor de spel fouten en dat er ook gen leestekens staan want ik heb een hekel aan leestekens zette en verbeteren gewoon doortypen maar geen problem julllie begrijpen het vast wel

01-09-2004, 01:37

Citaat:
Origineel gepost door pancrase
ik heb dit jaar veel dinge meegemaakt maar een van de leukste dinge was toen een paar vrienden en neven van me op rondreis gingen vanuit nador tot aan agadir maar toen ze in casablanca waren hadden ze een nederlands meisje ontmoet die ze later naar berkane adden gebracht dat meisje kennen ze en zij vond het geen probleem om mee te gaan een van me neven is wahid rijke mafkees die had een dikke villa gehuurd in saidia daar childe hij met dat meisje (ik noem expres geen namen) en 's avonds ging ie naar zen huis in ahfir (is vlakbij saidia) op een dag gingen ik en nog 2 neven en een goeie vriend van me naar die rijke kerel in ahfir en vroegen om dat meisje hij zij dat ze de vorige dag straalbezopen was en nu nog wel zou slapen dus ik kwam met het idee om haar wakker te gaan maken en b7al ze ware ons aan het opwachten bij aankomst bij de villa kwamen we die slangebezweerders tegen die i3isawien en toen kwam die rijke jonge met een briliant idee hij zegt kom we brengen ze naar dat meisje dus wij heel sniekie inbreken want dat kind had alles op slot gedaan dus moesten we klimmen enso en via de balkon gaan alleen die rijke jongen had de sleutel van de slaapkamer waar dat meisje sliep dus maaken we heel snikie de deur open en gaan we naar binnen in het donker beginnen ineens die i3isawien muziek te maken ik maak de ramen open zodat er licht naar binnen komt en je had haar kop moeten zien toen ze ons zo zag met die i3iwawien muziek aan het maken en te dansen maar om het nog leuker te maken gooide die i3isawien(slangebezweerders) die slangen op het bed zodat ze schrok ........ nou jullie hadden haaar moeten zien ze was nog halfnaakt in bed en echt ze wilde gewoon volgens mij door de muur heen gaan en maar krijsen volgens mij hadden heel saidia en misschien zelfs berkane haar gehoord.daar moest ik echt om lachen

dat was verhaal numero uno

nummer 2 was op 1 van die warme zomerdagen in marokko.
ik ging met me neef en een goede vriend naar saidia maaar me neef heeft wahid jeep met die stalen beugel voorop de auto (je weet wel die beugel die ene ijzer die jeeps hebben) maar men neef is verliefd op wahid leuke meisje uit berkane dus hij maar denken en maar spacen op dat meisje tot we bij wahid berg komen vlakbij saidia 1 berge is van marokko en die berg daar8ter is volgens mij van algerije ofso
maar we reden nogal hard dan de onze voorligger maar wij met ze alle al rijdend fotos maken en me neef(de bestuurder) smsje schrijven voor dat meisje letten we helemaal niet op de weg en in eens..... dooooong :hammer: we hadden wahid mercedes e250 met frans kenteken vanachter met volle snelheid aangereden en en me neef is zoiemand als hij iets fouts heeft gedaan dan probeert ie het op te lossen met geld ofso maar die fransman werd helemaal gek schreeuwen tegen me neef enso en waar wij naar keken was die stempel a8terop de auto het was niet zomaar een vieze deuk maar die lijnen van die beugel van de jeep zaten echt in de a8terkant van die merrie maar ineens krijg een vriend van ons een briliant idee en zegt tegen me neef kom we rijden weg maar me neef zij ; no ik durf niet en ineens zegt die vriend van me stap in jongens en hij was die fransman aan het overhalen om aan de kant te gaan dat deed ie ook na veel gezeur en die vriend van ons ging a8ter het stuur en starte de auto en was drukte ineens planksgas hij had die kickdown op ze staart getrapt :hammer: en weg waren we en die fransman was ze papieren aan het zoeken in de auto dus hij zag ons niet wegrijden maar wij zagen hem toen hij opstontond met papiern en pen in z'n hand je had z'n kop moeten zien maar de reden dat we wegreden was dat wij probeerde met die man te praten en op te lossen wij waren echt in staat om die man shi 3 of 400 euro te geven voor reperatie als ie dat voreg maar die man was alsof hij hete peper in ze kont had hij bleef maar schreeuwen en toen hebben we hem teruggepakt dat was echt lache...

er komen nog meer verhalen maar me vingers zijn nu moe en de rest komt een andere keer tahala en slaap lekker

en sorry voor de spel fouten en dat er ook gen leestekens staan want ik heb een hekel aan leestekens zette en verbeteren gewoon doortypen maar geen problem julllie begrijpen het vast wel
hahahaha, ik moet echt lachen om deze verhalen van jou , wat jullie allemaal niet mee hebben gemaakt, leuke herrineringen dan aan deze vakantie, ik was dit jaar ook in saidia, hmm niks opgemerkt van jullie, althans geen jeep gezien met een deuk voor, hahaha
ben benieuwd naar je andere verhalen.

thalla jihan

01-09-2004, 12:23

Citaat:
Origineel gepost door Jiehen
hahahaha, ik moet echt lachen om deze verhalen van jou , wat jullie allemaal niet mee hebben gemaakt, leuke herrineringen dan aan deze vakantie, ik was dit jaar ook in saidia, hmm niks opgemerkt van jullie, althans geen jeep gezien met een deuk voor, hahaha
ben benieuwd naar je andere verhalen.

thalla jihan
geen jeep met een duek voor die jeep had een ijzere stang voor maar de auto voor ons had een stempel van die stang aan de 8terkant v/d auto

20-11-2004, 15:12
Wayouw ik heb me echt gelachen om jullie verhalen..

Ik heb deze vakantie ook heel erg gelachen..
En erge dingen meegemaakt, Met dronklappen,criminileetjes..
Gewoon buiten en onderweg naar Marokko!

Maar heb zo`n een zin weer om naar Marokkkkkkkkkkko te gaan!!!

20-11-2004, 15:57
wahaahahah ya cassawia is dat zo meid dan zou ik zeggen schrijf er iets over byebye

20-11-2004, 16:29

Hahha Pancrase

Nou ehmm 1 van sommige dingen die ik deze vakantie heb meegemaakt

In Marrakech:
`s avonds kwamen we terug met me nichten en 1 neef..
Daar liepen we met ze vieren,het was al kwart over 12.
En me nicht die opeens met het idee komt die snellere weg weet naar huis.
En ik had sandale aan,dus ze gaat in zo een hele donkere straatje in..
Ik moest wel,want de andere gingen ook ik kreeg een voorsprong omdat ik slippers aan had. En ik liep heel snikie en daar zaten in zo een smalle straatje in zo steegje paar jongens die gebruiken iedergeval heel eng het stonk daar ook enzo.
Dus ik heel snel voorbij maare niet eens 2 tellen en mij nicht die een steen gooit naar hun.
En het was al kwart over 12,dus ik keihard rennen en ze waren geloof ik allemaal dronken.
En hun maar schreeuwen en achter ons aan rennen,en ik scheet echt wel in mij broek!
Ik had daarvoor me slippers uitgedaan enmaar op blote voeten het straatje zo hard mogelijk uitgerend. Wij met ze vieren heel hard dat steeg uitgerend en gelukkig wat meer licht en lampen. Dan in dat donkere straatje...
We rende door,zaodat ze ons een beetje kwijtraakte.
Allemaal stonden we op de weg,het was al best wel afgelegen niet zo veel mensen.
ik dacht dat ik ver van die auto stond maar die auto reed en net over mij voet heen.
Ik schreeuwde het zo hard uit,dat misschien heel marrakech het hoorde..
en die xxxxxxx stopte niet eens reed gewoon door daar stond ik dan me voet werd groen,rood,paars We stonden daar ze vroegen of alles goed met me ging,effe leunend op een geparkeerde auto..
Komt zo een dronkenlap uit de buurt,die we groette en met ze woorden je erg laat lachen.
Hij had lankoel(je wordt er dronken van) ..
Me nicht zegt nog tegen hem kom je ga je met ons mee naar terug Naar zeme3 fna,dan gaan we allemaal lachen met hem..
En me andere nicht pakt zijn flesje waar dat spul in zat en gooit het in de lucht,waar al dat gekleurde waterige blauwe spul in de lucht valt.
En we stonden voor een hotel,ging die haar achterna maar hij kon niet rennen ofzo.
hij viel bijna,en hun hem maar steeds duwen tot ie bijna viel..
Ik had zo een erge pijn aan me voet,kwam die naar mij toe wou ik opschijven ik schrok en viel op de grond.. Deed echt pijn hahhaha 3ed we stonden voor een hotel zo een jongen met jelleba en rode hoedje hielp me die andere mij maar uit lachen..
En toen maar naar huis met ze alle,en die dronklap maar niet weg willen.
Ach was nog veel meer erge dingen die dag gebeurt

De hele vakantie maar is allemaal veel type, en pancrase vertel meer dingen over je vakantie..

20-11-2004, 16:36
hahaha ya casawiatje lekker voor je ik ga ook wat typen maar andere keer dan vwervolg ik direct ookmijn verhaal

byebye

20-11-2004, 16:44
Ach jah,bedankt!! moehim ga verder met je verhaal..

Adi0s..

Pagina's : 1 2 [3] 4