Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Waarom mag je tijdens zonderondergang en zonsopgang je lusten niet bevredigen?

LZN
29-10-2003, 14:03

eten en drinken begrijp ik wel. Je kan je voelen wat iemand volet die niets te eten heeft. maar vaan lust begrijp ik het niet.

TwinkleEye_19
29-10-2003, 14:15
Zo kan je voelen wat iemand voelt die niemand heeft om lusten te bevredingen :maf:

Liloesh
29-10-2003, 14:18
Origineel gepost door ALIGHATAR eten en drinken begrijp ik wel. Je kan je voelen wat iemand volet die niets te eten heeft. maar vaan lust begrijp ik het niet Allah(swt) weet het beste....Ik hoop dat je spoedig een antwoord vindt op je vraag

NadoriAmin
29-10-2003, 15:21
Origineel gepost door ALIGHATAR eten en drinken begrijp ik wel. Je kan je voelen wat iemand volet die niets te eten heeft. maar vaan lust begrijp ik het niet Ik ben geen geleerde en kan je geen echte antwoord geven, mr ik weet wel dat je tijdens de ramadan alles moet laten. Je laat alles voor allah. je vrouw mag je niet aanraken en dat doe je alleen omdat allah dat van je vraagt, je eten laat je staan ook alleen omdat allah dat van je vraagt. het gaat erom dat we alles kunnen laten (assabr) voor allah. na zonsondergang mag je alles doen wat je wil, dus ik denk dat je je lusten wel kunt inhouden toch?

Just_cavalli
29-10-2003, 15:54

Dus na zonsondergang mag je ook weer je partner aanraken ook al is t alleen maar een (k)?????

NadoriAmin
29-10-2003, 16:15
Origineel gepost door Just_cavalli Dus na zonsondergang mag je ook weer je partner aanraken ook al is t alleen maar een (k)????? na elmaghrib mag je doen wat je wil!!! mr met je man/vrouw, ik weet niet wat je bedoelt met partner. je weet dat in de islam je vrouw/man de enige zijn aan wie je mag zitten dus geen vriend , vriendin enzo! dat mag nooit dus in de ramadan ook niet, dat heeft niets met ramandan te maken!

Just_cavalli
29-10-2003, 17:06
hmmmm, maar hoeveel mensen houden zich hieraan dan???

salouaatje
30-10-2003, 13:40
dat jullie hier serieus op in gaan. ALIIIII je zoekt zoals altiijd weer eens aandacht moet je bulshit onderwerpen. Je weet zelf ook wel waarom het niet mag. Maar goed. Geestelijk gestoorden die kunnen niet meer geholpen worden. Geen hoop meer voor jou.

Tetouanees
30-10-2003, 17:39
Origineel gepost door ALIGHATAR eten en drinken begrijp ik wel. Je kan je voelen wat iemand volet die niets te eten heeft. maar vaan lust begrijp ik het niet Je zelf wat discipline aanleren...................om maar eens te beginnen.... Tetouanees...................

Petit_Taxi
30-10-2003, 18:03
Origineel gepost door salouaatje dat jullie hier serieus op in gaan. ALIIIII je zoekt zoals altiijd weer eens aandacht moet je bulshit onderwerpen. Je weet zelf ook wel waarom het niet mag. Maar goed. Geestelijk gestoorden die kunnen niet meer geholpen worden. Geen hoop meer voor jou. In Ramadan mag je ook geen beledigingen uiten en/of schelden.

miss_adidas
30-10-2003, 23:21
ALIGHATAR is niet "lcht" gestoord maar ZWAAAAAAR gestoord!!! :p