Bekijk volle/desktop versie : wie kiest ervoor om NIET te trouwen



30-10-2007, 22:18

Citaat door Sweet^LayD:
Ik vroeg me net af..
Zijn er Marrokaanse meiden die niet willen trouwen?
Want iedereen heeft het maar over trouwen.
.

30-10-2007, 22:20



Citaat door Sweet^LayD:
Ik vroeg me net af..
Zijn er Marrokaanse meiden die niet willen trouwen?
Want iedereen heeft het maar over trouwen.

om een deel van je dien/geloof te vervullen dien je te trouwen

30-10-2007, 22:20
Niet trouwen?

30-10-2007, 22:21
Het grappige eraan is is dat (de meeste) Marokkanen er echt van uit gaan dat ze 100% cker zullen trouwen!! Bruiloft al helemaal gepland enzo in gedachten.. .. En wat nou als 'het plan' anders verloopt??

30-10-2007, 22:22



Citaat door Danduna:
Het grappige eraan is is dat (de meeste) Marokkanen er echt van uit gaan dat ze 100% cker zullen trouwen!! Bruiloft al helemaal gepland enzo in gedachten.. .. En wat nou als 'het plan' anders verloopt??

Krijg dr rillingen van brrrr

30-10-2007, 22:22
ik ben een persoon die ECHT NIET wil trouwen....

ik zie er alleen nadelen in

30-10-2007, 22:23

Citaat door Xxx_Meryem_xxX:
Krijg dr rillingen van brrrr




... Ewa Allah oe a3lam.. Misschien is het wel jouw el mektab om boerin te worden ergens in Namibië..


Allah ie7efdek

30-10-2007, 22:26

Citaat door Danduna:
... Ewa Allah oe a3lam.. Misschien is het wel jouw el mektab om boerin te worden ergens in Namibië..


Allah ie7efdek

Alles is elmektab idd, in Namibië? ken dat land nie eens joh, wel leuk verzonnen

30-10-2007, 22:27

Citaat door Xxx_Meryem_xxX:
Alles is elmektab idd, in Namibië? ken dat land nie eens joh, wel leuk verzonnen




Hahaha koop een Atlas meid..


Ik in Zimbabwe

30-10-2007, 22:29
het hoort bij je geloof, het is goed voor een vrouw om te gaan trouwen, dus dames, zeg nooit nooit...!!!

30-10-2007, 22:30

Citaat door Sweet^LayD:
wat voor nadelen bijv. Ik vraag dat omdat ik er ook nadelen in zie, maar ben benieuwd wat voor nadelen anderen zien.

Voor mij is het dat gevoel dat je te afhankelijk van elkaar wordt. Je zit zeg maar aan elkaar vast. Mocht het niet lekker gaan in je relatie is het ook zo'n gedoe om alles ongedaan te maken met scheiden enzo

En financieel vind ik het ook een enge gedachte. Als je trouwt, deel je alles...
Mocht de 1 schulden lopen maken, dan draai je daar automatisch ook voor op

Plus zo'n bruiloft kost ook veel geld...Zonde

Dat is mijn mening


Mens, het draait niet alleen om geld.

30-10-2007, 22:31

Citaat door Danduna:
Hahaha koop een Atlas meid..


Ik in Zimbabwe





Heb dr al 1 thuis liggen, ergens achterin de kast..










mohim Ghair Insch'Allah, ik ga me nest in!

30-10-2007, 22:34


Voorlopig wil ik nog niet trouwen .Maar,hellemaal alleen achter blijven vind ik niets ik vind het een enge gedachte! Vooral als je oud word en niet meer voor je zelf kan zorgen en al je dierbaren heen gegaan zijn .De gedachte om naar een verpleeghuis te gaan Layhfad geen ,kinderen geen,man niets Layfad waha
Niemand die naar je om kijkt alleen op de wereld .Denk hier maar eens aan!