Bekijk volle/desktop versie : Ik Val Niet Meer Op......



Pagina's : [1] 2 3 4

30-10-2007, 17:06
ik val niet meer op meiden die er sexy bij lopen...je ziet hun ass heen en weer gaan.
ik vind dat ze geen respect hebben voor hun eigen lichaam, laat staan voor hun ouders...


ik heb mijn oog laten vallen op meiden die een hoofdoek dragen,die zijn echt mooi.

30-10-2007, 17:09


Je verdient een staande ovatie!

30-10-2007, 17:10
Uhm boeiuh.

30-10-2007, 17:11

Citaat door toomuchrespect:
een hijab segt niets over een hart, als je dat maar in je hoofd houdt..

heel veel dragen hem omdat ze moeten of omdat ze een te grote voorhoofd hebben of omdat ze lelijk haar hebben
walakien allah weet als beste hamdl.
een moslima hoort hem te dragen..met de juiste intentie en een zuivere hart..


er praat een man positief over een meisje met hoofddoek en jij komt gelijk met een negatieve antwoord...

30-10-2007, 17:13


Tegen toumuch respect (die haar bericht om de een of ander manier snel heeft verwijdert) wil ik zeggen
zijn mening en smaak, dan hoef je niet gelijk in de verdediging te gaan

p.s. een hijaab is nog altijd in plicht van elke moslima, of er nou meiden zijn die stiekem toch slechte dingen doen, of meiden die em niet dragen en goed denken bezig te zijn omdat ze bidden enz. zijn. Blijkbaar zijn ze niet zo goed bezig want het is en blijft een plicht om de hijaab te dragen, de meiden die em niet dragen plegen automatisch zina en worden bespuugt van het moment zij het huis uitgaan tot ze terug keren.

30-10-2007, 17:14
toomuchrespect... idd hele grote onzin goed dat je het verwijderd hebt.

30-10-2007, 17:16
je hebt gelijk

30-10-2007, 17:17
Oké Gefeliciflapstaart!!!

30-10-2007, 17:18

Citaat door Sexyy_Tangaouia:
Oké Gefeliciflapstaart!!!
jaloers dat hij niet meer op meiden valt die er sexy en sletterig bij lopen?

30-10-2007, 17:19

Citaat door studente88:
jaloers dat hij niet meer op meiden valt die er sexy en sletterig bij lopen?


Genoeg marokkboys die daar wel op vallen dus nie lulle

30-10-2007, 17:19

Citaat door jamal007:
ik val niet meer op meiden die er sexy bij lopen...je ziet hun ass heen en weer gaan.
ik vind dat ze geen respect hebben voor hun eigen lichaam, laat staan voor hun ouders...


ik heb mijn oog laten vallen op meiden die een hoofdoek dragen,die zijn echt mooi.

dank u

30-10-2007, 17:21
Lieve schat "sarcastisch"

Wollah was pas naar antwerpe geweest en ik zag een meisje hoofddoek aan zo mooi weet je wat ze daar onder aan had?

Panty broekkous een rokje bove haar knie en hakke!

wete hoofddoek drage is zo mooi maar layster sommige mensen die erin zitte! sommige drage dat om hen flapore te verberge!

Mohim ik draag dat zelf niet wegens men studies,stage enzo insha'allah als ik ga trouwe je zal me nooit zonder zien maar sorry de meeste meisjes met hoofddoek layster

mohim mijn mening

ma3a salama

30-10-2007, 17:22



Citaat door lkkrdingmocro:
Genoeg marokkboys die daar wel op vallen dus nie lulle



tegenwoordig trouwe ze met meisjes die ze in de discotheek ontmoete laat staan dat je er sexy uitziet dus laat ze zevere

30-10-2007, 17:23

Citaat door lkkrdingmocro:
Genoeg marokkboys die daar wel op vallen dus nie lulle


Ik heb het over haar reactie tegen hem, want hij zegt niet meer op meisjes met een sletjes look te vallen
dus dat woordje lulle moet je voor je houden
Inderdaad genoeg mocroboys die op dat soort meiden vallen, laah yhdiehoem ze volgen te veel hun dick inplaatst van hun verstand en islam

30-10-2007, 17:24

Citaat door fatimake:
tegenwoordig trouwe ze met meisjes die ze in de discotheek ontmoete laat staan dat je er sexy uitziet dus laat ze zevere


Ik zelf draag een hoofddoek dus voel me niet aangevallen ofzo.

maar idd die chick lult teveel

Pagina's : [1] 2 3 4