Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Tip voor voorkoming holiotose (meurbek)

Pagina's : [1] 2

Selly
29-10-2003, 11:02

Koop een elektrische tandenborstel! ik weet ik weet, die geur wordt in de islam als een parfum ervaren dus no offence maar ja het blijft toch een blamage tijdens gesprekken, zeker als je vlak bij je gesprekspartner staat. Handelingen: de borstel 2 minuten over je gebit heen laten gaan (goed je kiezen borstelen!) en daarna een flinke slok Gliserine (blauw spoelwater wat je mond doet ontploffen) Je tanden blijven de gehele dag glad aanvoelen en het meest belangrijke: de typische vreselijke mondgeur blijft weg! :zwaai:

Tetouanees
29-10-2003, 12:26
Nou mijn aquafresh met flexibele kop doet het heel goed! :) Tetouanees.................

Jeblia_Tetouania
29-10-2003, 12:29
Origineel gepost door Tetouanees Nou mijn aquafresh met flexibele kop doet het heel goed! :) Tetouanees................. De mijne ook een beetje colgate prodent ofzo en mn mond is fris de hele dag door:p Ciao:wijs:

Tetouanees
29-10-2003, 12:59
merk je op dat mensen je graag vermijden en afstand bewaren...... Dan doet die tandpasta haar werk niet goed............. :D Tetouanees......................

Selly
29-10-2003, 13:07

nou ik betwijfel of die tandpasta van jullie wel zo long lasting is als jullie beweren. Er is geen enkel merk dat zo lang fris blijft. Of je moet tussendoor overdags nog je tanden poetsen ?!

Tetouanees
29-10-2003, 13:10
Meid het is bij een ieder anders.................. De ene heeft heel erg last van een bad breath de andere niet............ Sommige mensen poetsen zich kapot maar houden een onaangename geur....... Tetouanees...............

Selly
29-10-2003, 13:17
vreselijk lijkt me dat

Glimlachje
29-10-2003, 13:20
Het ligt eraan wat je daarvoor hebt gegeten denk ik. :lol:

Jeblia_Tetouania
30-10-2003, 00:32
Origineel gepost door Selly nou ik betwijfel of die tandpasta van jullie wel zo long lasting is als jullie beweren. Er is geen enkel merk dat zo lang fris blijft. Of je moet tussendoor overdags nog je tanden poetsen ?! gewoon normaal 3 keer per dag mn tandenpoetsen en ik heb geen last van onaangename geur:) Ciao:wijs:

achie25
30-10-2003, 08:07
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania gewoon normaal 3 keer per dag mn tandenpoetsen en ik heb geen last van onaangename geur:) Ciao:wijs: Alleen een beetje lastig tijdens de Ramdan ;)

Jeblia_Tetouania
30-10-2003, 09:45
Origineel gepost door achie25 Alleen een beetje lastig tijdens de Ramdan ;) wat bedoel je :) Ciao:wijs:

babyvanbelisma
30-10-2003, 09:49
Volgens mij is het niet toegstaan tandpasta te gebruiken overdag in de ramadan. De smaak is te sterk... Heb ik ook maar gehoord hoor.

Jeblia_Tetouania
30-10-2003, 09:50

de 1 zegt dat het wel mag de ander niet, ik heb nergens gelezen dat het niet mag, wel vaak gehoord maar zonder bewijzen ga ik gewoon verder met het gebruik van tandpasta in de ramadan Ciao:wijs:

achie25
30-10-2003, 10:03
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania de 1 zegt dat het wel mag de ander niet, ik heb nergens gelezen dat het niet mag, wel vaak gehoord maar zonder bewijzen ga ik gewoon verder met het gebruik van tandpasta in de ramadan Ciao:wijs: Dit bevat geen bewijs maar heel goed uitleg die jezelf ook hebt kunnen bedenken ;) (063) Is tandenpoetsen met tandpaste toegestaan tijdens het vasten? Vraag: Is het toegestaan om de tanden te poetsen met tandpasta na de eerste zonschemering tijdens het vasten? En als het wel toegestaan is, maakt het bloed wat van de tanden vrij komt tijdens het gebruik van de tandenborstel, het vasten ongeldig? Antwoord: In de naam van Allah de Erbarmer de Meest Barmhartige Het is toegestaan om na de eerste zonschemering, (wanneer men zich onthoudt van het eten, drinken…) gebruik te maken van tandpasta en een tandenborstel om de tanden te poetsen. Sommige geleerden zien het als afkeurenswaardig voor een vastende om de siewaak te gebruiken na de middag, omdat de geur uit de mond van een vastende verdwijnt. Men kan wel de etensresten van zijn tanden verwijderen. Wat betreft het gebruik van tandpasta, het is af te raden om het te gebruiken, dit omdat tandpasta een geur en smaak heeft. Het beste is dat men tandpasta na de sahoer gebruikt, en als het toch noodzakelijk gebruikt moet worden dan moet er rekening gehouden worden met het slikken van de tandenpasta. Het bloed dat vrij komt van de tanden na het poetsen met een tandenborstel maakt het vasten niet ongeldig. (Van de fatawa van Sheikh Ibn Djiebrien) Cyber-imam, St.Alwaqf, Moslim Jongeren Holland

Jeblia_Tetouania
30-10-2003, 10:05
oke thx:) Ciao:wijs:

Pagina's : [1] 2