Bekijk volle/desktop versie : Voo De Gescheiden Vrouwen



Pagina's : [1] 2

30-10-2007, 00:01
Hoe zijn jullie na je scheiding opnieuw begonnen met het jullie leven?
hoe hebben jullie dat ervaren met kind? en als je elke keer geconfronteerd wordt met je ex die zijn kind komt ophalen etc etc

Vertel me jullie ervaringen

30-10-2007, 00:32


nou in het begin is het wel moeilijk om er opeens alleen voor te staan. voor al als je in jullie huis blijft en hij vetrekt zo was het bij mij het geval.
maar je moet gewoon proberen sterk te zijn. Echt als je niet sterk bent dan stort je zo in mekaar. had ik ook en dat wens ik niemand toe. je moet aan je kind denken en aan zijn of haar toekomst en aan je eigen toekomst en vergeet die kwal!

30-10-2007, 16:27
Ik ben met de scheiding bezig, maar ik heb er geen zin in om mijn ex tegen het lijf te lopen. En ik wil ook niet dat hij weet waar ik woon. Ik ben via mijn advocaat aan het regelen dat hij zijn kind in een ontmoetingshuis ziet met een onafhankelijk iemand erbij. Zo ziet hij toch zijn dochter en ik hoef hem niet tegen het lijf te lopen.

31-10-2007, 21:49
ja het is moeilijken het blijft moeilijk saber

31-10-2007, 21:57


kent iemand misschien een goede advocaat in brabant om een echtscheiding te regelen. alvast bedankt.

01-11-2007, 09:29
hallo dames,


ik ben ook gescheiden, met een kind..en eerlijk gezegd had ik helemaal geeen problemen..hmdl.. ik ben nu bijna 3 jaren gescheiden..en ik ben hartstikke vooruit gegaan hmdl..ik ga ook inshallah weer hertrouwen..ben bezig met die marokkaanse scheiding..wat betreft mijn dochtertje die ziet hij nog niet...en dat wil ik ook niet...het was een waardeloze loser...hij wil haar nu pas zien..( zodat hij verblijfsvergunning krijgt) nou dat gaat mooi niet door...maar 1 denk je moet zeker sterk zijn..want ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel meegemaakt na mijn scheiding maar toen we uit elkaar gingen was makkelijker dan toen ik met hem was oeff sterkte meiden

01-11-2007, 09:33