Bekijk volle/desktop versie : Voo De Gescheiden Vrouwen



Pagina's : [1] 2

30-10-2007, 00:01
Hoe zijn jullie na je scheiding opnieuw begonnen met het jullie leven?
hoe hebben jullie dat ervaren met kind? en als je elke keer geconfronteerd wordt met je ex die zijn kind komt ophalen etc etc

Vertel me jullie ervaringen

30-10-2007, 00:32


nou in het begin is het wel moeilijk om er opeens alleen voor te staan. voor al als je in jullie huis blijft en hij vetrekt zo was het bij mij het geval.
maar je moet gewoon proberen sterk te zijn. Echt als je niet sterk bent dan stort je zo in mekaar. had ik ook en dat wens ik niemand toe. je moet aan je kind denken en aan zijn of haar toekomst en aan je eigen toekomst en vergeet die kwal!

30-10-2007, 16:27
Ik ben met de scheiding bezig, maar ik heb er geen zin in om mijn ex tegen het lijf te lopen. En ik wil ook niet dat hij weet waar ik woon. Ik ben via mijn advocaat aan het regelen dat hij zijn kind in een ontmoetingshuis ziet met een onafhankelijk iemand erbij. Zo ziet hij toch zijn dochter en ik hoef hem niet tegen het lijf te lopen.

31-10-2007, 21:49
ja het is moeilijken het blijft moeilijk saber

31-10-2007, 21:57


kent iemand misschien een goede advocaat in brabant om een echtscheiding te regelen. alvast bedankt.

01-11-2007, 09:29
hallo dames,


ik ben ook gescheiden, met een kind..en eerlijk gezegd had ik helemaal geeen problemen..hmdl.. ik ben nu bijna 3 jaren gescheiden..en ik ben hartstikke vooruit gegaan hmdl..ik ga ook inshallah weer hertrouwen..ben bezig met die marokkaanse scheiding..wat betreft mijn dochtertje die ziet hij nog niet...en dat wil ik ook niet...het was een waardeloze loser...hij wil haar nu pas zien..( zodat hij verblijfsvergunning krijgt) nou dat gaat mooi niet door...maar 1 denk je moet zeker sterk zijn..want ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel meegemaakt na mijn scheiding maar toen we uit elkaar gingen was makkelijker dan toen ik met hem was oeff sterkte meiden

01-11-2007, 09:33

Citaat door fatimalo:
hallo dames,


ik ben ook gescheiden, met een kind..en eerlijk gezegd had ik helemaal geeen problemen..hmdl.. ik ben nu bijna 3 jaren gescheiden..en ik ben hartstikke vooruit gegaan hmdl..ik ga ook inshallah weer hertrouwen..ben bezig met die marokkaanse scheiding..wat betreft mijn dochtertje die ziet hij nog niet...en dat wil ik ook niet...het was een waardeloze loser...hij wil haar nu pas zien..( zodat hij verblijfsvergunning krijgt) nou dat gaat mooi niet door...maar 1 denk je moet zeker sterk zijn..want ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel meegemaakt na mijn scheiding maar toen we uit elkaar gingen was makkelijker dan toen ik met hem was oeff sterkte meiden

waarom mag hij zijn kind niet zien van jou??was het een waardeloze vader??of alleen een waardeloze echtgenoot.

01-11-2007, 15:06
heeft iemand hier ervaring met ontmoetingshuizen? Zoja wat is jullie ervaring hiermee?

01-11-2007, 16:21

Citaat door shiningpearl25:
Ikzelf niet, maar een vriendin van my wel.

Had van haar begrepen dat de vader het kind dan voor 1/2 uur mag zien, in het byzyn van een ander persoon. Maar ja is niet echt wat, en de ene keer kwam ie wel en de andere keer weer niet



Ik vind dit ook niet leuk voor mijn dochter, dat ze in een ruimte zit met allemaal vreemde mensen. Ik begreep dat er ook andere mensen zijn, die hun kinderen komen zien. Maar goed het is niet anders, hij heeft het zelf ernaar gemaakt. Als hij niet komt opdagen dan zal dit gerapporteerd worden dan kan hij het helemaal vergeten.

01-11-2007, 16:30

Citaat door fatimalo:
hallo dames,


ik ben ook gescheiden, met een kind..en eerlijk gezegd had ik helemaal geeen problemen..hmdl.. ik ben nu bijna 3 jaren gescheiden..en ik ben hartstikke vooruit gegaan hmdl..ik ga ook inshallah weer hertrouwen..ben bezig met die marokkaanse scheiding..wat betreft mijn dochtertje die ziet hij nog niet...en dat wil ik ook niet...het was een waardeloze loser...hij wil haar nu pas zien..( zodat hij verblijfsvergunning krijgt) nou dat gaat mooi niet door...maar 1 denk je moet zeker sterk zijn..want ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel meegemaakt na mijn scheiding maar toen we uit elkaar gingen was makkelijker dan toen ik met hem was oeff sterkte meiden



Een hele rare vraag die ik nu ga stellen maar ben je nu hertrouwd met een man zonder papieren?

01-11-2007, 16:30

Citaat door shiningpearl25:
Dat klopt inderdaad, dat gebeurde ook by me vriendin. Mag ik vragen in welke plaats jouw ontmoetingshuis is?



DAt weet ik nog niet zeker, maar waarschijnlijk Utrecht

01-11-2007, 16:52

Citaat door Mylove:
waarom mag hij zijn kind niet zien van jou??was het een waardeloze vader??of alleen een waardeloze echtgenoot.


salam hij is het allebei, een waardeloze vader omdat hij noooit naar zijn kind heeft gekeken nooit ze is nu 3 jren nooit naar heeft gevraagd via familie of advocaat..alleen de laatste paar maanden omdat hij eruit moet hij is een illegaal..en hij mag hier blijven als hij contact heeft met zijn dochter en alimentatie betaalt.. dus vandaar dat ik he niet wil..heeft die straks die papiertjes zegt die tegen doei doei en wat moet ik haar dan vertellen? papa wil jou niet hij gebruikte je alleen maar..maar allah is groot

01-11-2007, 16:53



Citaat door Moltje:
Een hele rare vraag die ik nu ga stellen maar ben je nu hertrouwd met een man zonder papieren?




ik ben alleen maar verloofd nog niet getrouwd heb geen marokkaanse scheiding... en hij heeft papieren mijn ex man was een illie

01-11-2007, 18:52

Citaat door fatimalo:
salam hij is het allebei, een waardeloze vader omdat hij noooit naar zijn kind heeft gekeken nooit ze is nu 3 jren nooit naar heeft gevraagd via familie of advocaat..alleen de laatste paar maanden omdat hij eruit moet hij is een illegaal..en hij mag hier blijven als hij contact heeft met zijn dochter en alimentatie betaalt.. dus vandaar dat ik he niet wil..heeft die straks die papiertjes zegt die tegen doei doei en wat moet ik haar dan vertellen? papa wil jou niet hij gebruikte je alleen maar..maar allah is groot





mooi zo dan opgetyfd ermee die pleures illies

01-11-2007, 18:53

Citaat door fatimalo:
ik ben alleen maar verloofd nog niet getrouwd heb geen marokkaanse scheiding... en hij heeft papieren mijn ex man was een illie


ben erg blij voor je.

Pagina's : [1] 2