Bekijk volle/desktop versie : Waarom zoveeel uitgeven voor een bruiloft???



Pagina's : [1] 2 3

29-10-2007, 23:22
Wat ik niet snap is dat tegenwoordig er duizenden euro's wordt verspild aan trouwfeesten. Hoe duurder hoe beter. En het geld hebben ze dan hoogstwaarschijnlijk geleend, alles op krediet, en dan moet je erna alles weer afbetalen,...

Oké ik weet wel dat je maar één keer in je leven trouwt, maar ik zou het gewoon simpel houden en m'n geld verspillen aan een duur huwelijksreis, ergens ver, ergens naar dubai ofzo...

Hoe denken jullie daarover???

29-10-2007, 23:27



Citaat door roumaisa_oujdia:
Wat ik niet snap is dat tegenwoordig er duizenden euro's wordt verspild aan trouwfeesten. Hoe duurder hoe beter. En het geld hebben ze dan hoogstwaarschijnlijk geleend, alles op krediet, en dan moet je erna alles weer afbetalen,...

Oké ik weet wel dat je maar één keer in je leven trouwt, maar ik zou het gewoon simpel houden en m'n geld verspillen aan een duur huwelijksreis, ergens ver, ergens naar dubai ofzo...

Hoe denken jullie daarover???

Ik vind dat je het leuk moet maken, desnoods leg je er 1 miljoen voor neer, Zoiets maak je ( meestal) 1 keer mee in je leven.

29-10-2007, 23:28
Dus jullie zijn allemaal van plan om een peperdure bruiloft te geven?

29-10-2007, 23:29

Citaat door Pharoah_:
Ik vind dat je het leuk moet maken, desnoods leg je er 1 miljoen voor neer, Zoiets maak je ( meestal) 1 keer mee in je leven.



1 miljoen???

29-10-2007, 23:30



Citaat door Pharoah_:
Ik vind dat je het leuk moet maken, desnoods leg je er 1 miljoen voor neer, Zoiets maak je ( meestal) 1 keer mee in je leven.



Tja ik ook, ik vind 39653 euro en 50 cent voor het karretje goed.

Wij Marokkanen moeten helemaal kappen met trouwen, krijgen alleen kuffar kinderen generatie na generatie...

We weten alles wat haram is en doen precies datgeen wat we weten dat haram is.


roken, stelen, roven, relaties, dealen, liegen, bedriegen, muziek luisteren, dansen, sjansen enz enz enz

29-10-2007, 23:31
Ik Heb Een Dure Bruiloft Gehad... Maar Het Is Maar Dat Hij Alles Betaald Heeft En Het Zo Graag Wou... En Ik Vind Dat Als Je Het Hebt En Kwijt Kan Oke.... Maar Niet Dat Je Gaat Lenen En Shit Dat Is Gewoon Heel Triest...

29-10-2007, 23:32
Ik wil het liefst geen bruiloft.

29-10-2007, 23:34

Citaat door Grapjasman:
Tja ik ook, ik vind 39653 euro en 50 cent voor het karretje goed.

Wij Marokkanen moeten helemaal kappen met trouwen, krijgen alleen kuffar kinderen generatie na generatie...

We weten alles wat haram is en doen precies datgeen wat we weten dat haram is.


roken, stelen, roven, relaties, dealen, liegen, bedriegen, muziek luisteren, dansen, sjansen enz enz enz


inderdaad jammer, maar je moet zeker niet opgeven, trouwen is de helft van je godsdienst

en goede mannen zijn voor de goede vrouwen, dus zoalng je niets verkeerd doet, zal Allah swt je de vrouw van je dromen schenken inshAllah!!

29-10-2007, 23:36
Inderdaad! Véél geld uitgeven voor een bruiloft! Zinloos. Een grote leuke gezellige bruiloft kan je ook hebben als je een gezellige gestoorde familie hebt en met een klein budget. Heb 't vaak meegemaakt!

29-10-2007, 23:37

Citaat door Misss_Dina:
Ik Heb Een Dure Bruiloft Gehad... Maar Het Is Maar Dat Hij Alles Betaald Heeft En Het Zo Graag Wou... En Ik Vind Dat Als Je Het Hebt En Kwijt Kan Oke.... Maar Niet Dat Je Gaat Lenen En Shit Dat Is Gewoon Heel Triest...


Inderdaad, als je het hebt, en je wilt het echt dan is het mooi meegenomen hé

29-10-2007, 23:37

Citaat door Eerbiedwaardige:
Inderdaad! Véél geld uitgeven voor een bruiloft! Zinloos. Een grote leuke gezellige bruiloft kan je ook hebben als je een gezellige gestoorde familie hebt en met een klein budget. Heb 't vaak meegemaakt!

is jou familie zoo gestoord, ewa mezian

29-10-2007, 23:39

Citaat door Pharoah_:
Ik vind dat je het leuk moet maken, desnoods leg je er 1 miljoen voor neer, Zoiets maak je ( meestal) 1 keer mee in je leven.

helemaal mee eens

dat doe je meestal maar 1 keer in je leven en als je het dan niet goed doet ga je er later spijt van krijgen helemaal mee eens meneer

xxxx moi

29-10-2007, 23:39



Citaat door grapenmaker:
is jou familie zoo gestoord, ewa mezian


Ja, gewoon héél serieus, ik heb echt een zieke familie. Ik heb me altijd afgevraagd van wie we dat hebben. Afgelopen zomer ben ik erachter gekomen dat mijn oma gekker is dan ik werkelijk dacht.

I love my family. ( Zo nu en dan )

29-10-2007, 23:42
een nieuwsjaardag van 2008 maak je ook maar ene keer mee?
een verjaardag waarbij je 25 word maak je ook maar ene keer mee...ik bedoel kom op zeg waar gaat het over..


mijn bruiloft word inshallah ene islamitisch feestje...zo goedkoop mogelijk, want mensne blijve toch klagen.

echt belachelik mensen die zoveeeeeeeeeeeeel geld verspillen aan een bruiloft zonder zegeningen...iegg

29-10-2007, 23:43
ja idd voor gezzeligheid en voor een superfeest hoef je echt niet veel geld voor neer te leggen...gezzeligheid moet de familie zelf creeren

Pagina's : [1] 2 3