Bekijk volle/desktop versie : 'Hoe ouder de man, hoe wijzer hij is'



Pagina's : [1] 2 3

28-10-2003, 22:36

28-10-2003, 22:37


maar dan hoef je niet te verwachten dat hij nog maagd is....

28-10-2003, 22:39

Citaat:
Origineel gepost door rachidabella
maar dan hoef je niet te verwachten dat hij nog maagd is....
Laten we het hebben over karaktereigenschappen.

Of hij nu maagd is of niet...Daar oordeelt Allah wel over...

28-10-2003, 22:46
Ik denk dat je nu van die reacties zult krijgen als: "jongemannen kunnen ook wijs en/of verstandig zijn"... Het "wijs" zijn is niet aan een leeftijd gebonden want je hebt ook baby's van 30+

Maaaaaaaaar... Ikzelf ben het helemaal met je eens. Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook uit naar een wat oudere man.

BlaBla

28-10-2003, 22:49


Ik vind dat je gelijk hebt, oudere mannen zijn veel wijzer. Jongere jongens playen veel en zijn vaker kinderachtig. Ze kunnen nix. Mama moet nog alles voor hun doen. Hun kamer opruimen, eten koken, kleren wassen strijken etc. Oudere mannen zijn een stuk volwassener. Iemand van 30 gedraagt zich als een vrouw als 20. Dat is echt zo hoor

28-10-2003, 22:50
Oudere mannen hebben heel wat meiden gehad nee liever niet en sommige zijn helemaal niet volwassenen.

28-10-2003, 22:55

Citaat:
Origineel gepost door MissBlaBla
Ik denk dat je nu van die reacties zult krijgen als: "jongemannen kunnen ook wijs en/of verstandig zijn"... Het "wijs" zijn is niet aan een leeftijd gebonden want je hebt ook baby's van 30+

Maaaaaaaaar... Ikzelf ben het helemaal met je eens. Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook uit naar een wat oudere man.

BlaBla
Dat is een feit..er zijn inderdaad een paar 'jongere' mannen die verstandig zijn op hun jongere leeftijd..Maar de kans dat je die tegenkomt is klein ..

En mijn persoonlijke voorkeur gaat ook naar een wat oudere man...

28-10-2003, 22:58

Citaat:
Origineel gepost door Touriyah
Ik vind dat je gelijk hebt, oudere mannen zijn veel wijzer. Jongere jongens playen veel en zijn vaker kinderachtig. Ze kunnen nix. Mama moet nog alles voor hun doen. Hun kamer opruimen, eten koken, kleren wassen strijken etc. Oudere mannen zijn een stuk volwassener. Iemand van 30 gedraagt zich als een vrouw als 20. Dat is echt zo hoor
Die van 30 jaar of meer..zijn hun kindertijd gewoon voorbij..daarmee dat ze meestal serieuzer enzo...
Een twintiger zit nog in die fase om een man te worden.

Maar ik spreek over het algemeen é.
Er zijn inderdaad wijzere twintigers..gelukkig

28-10-2003, 23:02
Hoe ouder hoe wijzer en hoe wijzer hoe saaier.

28-10-2003, 23:10
Je kan ook wijzer zijn en niet saai, ieder man heeft nog iets kinds in zich denk ik.

28-10-2003, 23:12
wijzer kwa geest dat hoeft niet persee een man van 40 kan het niveau van een koe hebben en iemand van 22 kan juist wijs zijn. Maar dat iemand zijn wilde haren kwijtraakt als hij wat ouder wordt is meestal wel zo. (sommigen raken ze nooit kwijt )

28-10-2003, 23:13

Citaat:
Origineel gepost door anagigi
Hoe ouder hoe wijzer en hoe wijzer hoe saaier.
Nixtervan..
Die wijzeren leren je alleen maar bij.
En Als die wijzere een pak humor bezit, is ie gewoon ..
Want de jongere mannen zijn nogal een beetje snel op hun tenen getrapt ....

Is toch zo of niet??!!

28-10-2003, 23:24


De Rest Geen Mening?

28-10-2003, 23:31
valt wel mee vroegah was ik veel wijzer, met de jaren ben ik alleen dommer geworden, vooral de laatste jaren hier op marokko.nl zijn veel hersencellen afgestorven.

28-10-2003, 23:34

Citaat:
Origineel gepost door anagigi
Hoe ouder hoe wijzer en hoe wijzer hoe saaier.
Alleen onontwikkelde mannen vinden wijsheid saai

BlaBla

Pagina's : [1] 2 3