Bekijk volle/desktop versie : Zaalverhuur Eindhoven



29-10-2007, 16:33
Salam oe3aleikoem,

ik ben op zoek naar een leuke zaal voor een bruiloft in de buurt van Eindhoven voor een redelijke prijs.

Wie kan mij hierbij helpen??

Alvast bedankt

29-10-2007, 17:43



Citaat door ChicaRifia:
Salam oe3aleikoem,

ik ben op zoek naar een leuke zaal voor een bruiloft in de buurt van Eindhoven voor een redelijke prijs.

Wie kan mij hierbij helpen??

Alvast bedankt



veel zalen in Eindhoven moet je de catering van nemen, vind ik niet zo fijn. Maar er zijn ook wel een aantal andere zalen waar dat niet verplicht is.
Bij Van de Valk is een mooie zaal, wel erg groot. ambassadeur is ook geschikt, die hebben 2 zalen op 1 locatie en die werken samen met catering uit helmond.
Er is nog een andere dat is de ketting, maar deze is niet zo groot, maximaal 175man

Succes, wanneer is je grote dag?

29-10-2007, 18:08

Citaat door hajarmode:
salaam

de mortel heb ik een keer meegemaakt hoef je de catering inderdaad ook niet van te gebruiken

de ambassadeur is volgens mij heel prijzig,

succes



dat klopt is voor de hele locatie volgens mij €2000,-

29-10-2007, 18:34

Citaat door SamiaB:
veel zalen in Eindhoven moet je de catering van nemen, vind ik niet zo fijn. Maar er zijn ook wel een aantal andere zalen waar dat niet verplicht is.
Bij Van de Valk is een mooie zaal, wel erg groot. ambassadeur is ook geschikt, die hebben 2 zalen op 1 locatie en die werken samen met catering uit helmond.
Er is nog een andere dat is de ketting, maar deze is niet zo groot, maximaal 175man

Succes, wanneer is je grote dag?


In De Ketting kunnen wel meer man? Bij ons was het zeker 200 personen, met nog een ruime dansvloer..

Verspaandonk verhuurt trouwens ook zalen

29-10-2007, 19:15


salaam meis,
alvast gefeliciteerd met je huwelijk.
De amabasadeur is wel ok, maar volgens mij incl. drank, verder heb je koningshof of de valk voor grote groepen..
mocht je nog een nakasha nodig , ik kom uit Eindhoven

Succes met het vinden van je droom locatie
X
Fadoua

30-10-2007, 09:00

Citaat door Achmed_N:
In De Ketting kunnen wel meer man? Bij ons was het zeker 200 personen, met nog een ruime dansvloer..

Verspaandonk verhuurt trouwens ook zalen


ja kunnen wel meer denk ik, ligt eraan want zijn 2 zalen. Ik ga mijn bruiloft inshallah in de ketting doen, dus ben blij te horen dat je zegt dat er 200 man in kunnen
Verspaansdonk vind ik veel te veel voorwaarden, je mag keuken gebruiken, maar moet je extra betalen, je kan niet alles huren, omdat danszaal is en die in het weekend open blijft. Dus de bar blijft open tijdens het feest. Ik wil geen vreemde mensen op mn bruiloft, maar verspaansdonk is wel een mooie zaal met die grote spiegel aan de achterkant en mooi podium

30-10-2007, 13:50

Citaat door SamiaB:
ja kunnen wel meer denk ik, ligt eraan want zijn 2 zalen. Ik ga mijn bruiloft inshallah in de ketting doen, dus ben blij te horen dat je zegt dat er 200 man in kunnen
Verspaansdonk vind ik veel te veel voorwaarden, je mag keuken gebruiken, maar moet je extra betalen, je kan niet alles huren, omdat danszaal is en die in het weekend open blijft. Dus de bar blijft open tijdens het feest. Ik wil geen vreemde mensen op mn bruiloft, maar verspaansdonk is wel een mooie zaal met die grote spiegel aan de achterkant en mooi podium


Insha'Allah.. Allahi kemel elbaghair

Wel stom van Verspaandonk Gewoon in de ketting houden.. is veel beter.

30-10-2007, 15:41

Citaat door chique:
http://www.chique_decoratie.mijnalbum.nl

voor meer info tel: 0624972016


Super

30-10-2007, 19:13
voor evt decoratie,bediening,trouwstoelen en nog veel meer....lala salma voor meer info bel 06-14415601 of mail lalasalma@live.nl
voor meer info en foto's. (zeker de moeite waard !)

succes!

02-11-2007, 12:34
Salaam oe3aleikoem,

dank jullie wel voor jullie reactie, ik was vergeten te vertellen dat het wel een zaal moet zijn voor ongeveer 300 personen daarom vallen er al veel zalen weg.

Lmohim als jullie nog meer zalen kennen dan hoor ik het graag van jullie...

Alvast bedankt

02-11-2007, 15:19
hebben jullie fotos van grote zalen in eindhoven iets van 500 pers. of sites

02-11-2007, 15:28

Citaat door bent_el_magreb:
hebben jullie fotos van grote zalen in eindhoven iets van 500 pers. of sites


dan moet je echt koningshof of vd valk hebben, maar volgens mij moet je daar gewoon langsgaan

02-11-2007, 15:46


decoratie erbij

03-11-2007, 00:01

Citaat door SamiaB:
dan moet je echt koningshof of vd valk hebben, maar volgens mij moet je daar gewoon langsgaan



mag k een adres of site of dergelijke?????


in iedergeval bedankt voor je hulp


de groeten

24-05-2009, 12:46

Citaat door SamiaB:
veel zalen in Eindhoven moet je de catering van nemen, vind ik niet zo fijn. Maar er zijn ook wel een aantal andere zalen waar dat niet verplicht is.
Bij Van de Valk is een mooie zaal, wel erg groot. ambassadeur is ook geschikt, die hebben 2 zalen op 1 locatie en die werken samen met catering uit helmond.
Er is nog een andere dat is de ketting, maar deze is niet zo groot, maximaal 175man

Succes, wanneer is je grote dag?

Is de mortel een mooie zaal en hoeveel mensen passen daarin???