Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk epileer aparaat voor benen/ oksels



Pagina's : [1] 2 3

29-10-2007, 13:14
wie heeft m en welke raden jullie me aan ik wil er morgen 1 gaan kopen inchallah maar er zijn er zo veel ik kan niet kiezen, ik wil er 1 die goed alles glas verwijderd en zo min mogelijk pijn doet.
wie heeft hier ervaring mee?

ik heb 1x zoiets bij een vriendin gebruikt deed een helse pijn en binnen 14 dagen was het weer behaard... gewoon stoppels net als scheren....

iemand die me info kan geven?

29-10-2007, 13:17


dag meid

ik heb die van philips zo'n geel/orange heb die vorige maand gekocht voor 25 euro en die is echt héél goed. Een vriendin van mij heeft die ook en het blijft echt lang weg en als het groeit zijn je haren echt lichter en zachter. Voor mijn oksels heb ik het nog niet gebruikt, want naar't schijnt bloeit het wat de eerste keer. BIj mijn bikinlijn ook nog niet. Tot nu toe alleen nog maar voor mijn onder- en bovenbenen;

Een echte aanrader!! succes bij je koop. laat ons weten welke het is geworden , en je eerste ervaring

29-10-2007, 13:25
Ik heb die van braun ( wit/paars)

Ik vind hem wel goed werken, k heb er ook een scheerkopje bij gekregen( die ik overigens niet vaak gebruik)

philips en braun hebben wel goeie epileerapparaten

suc6!

29-10-2007, 13:29

Citaat door _zinake:
dag meid

ik heb die van philips zo'n geel/orange heb die vorige maand gekocht voor 25 euro en die is echt héél goed. Een vriendin van mij heeft die ook en het blijft echt lang weg en als het groeit zijn je haren echt lichter en zachter. Voor mijn oksels heb ik het nog niet gebruikt, want naar't schijnt bloeit het wat de eerste keer. BIj mijn bikinlijn ook nog niet. Tot nu toe alleen nog maar voor mijn onder- en bovenbenen;

Een echte aanrader!! succes bij je koop. laat ons weten welke het is geworden , en je eerste ervaring


He lief,

Wat goed zeg! zo goedkoop, die van me vriendin kostte 60 euro! ik wou die van 80 halen maar die van 25 is dus ook goed hmmm even wachten op de rest van de reacties hihi

bedankt ik laat zo weten waar mijn keuze op valt

29-10-2007, 13:31



Citaat door grap:
Ik heb die van braun ( wit/paars)

Ik vind hem wel goed werken, k heb er ook een scheerkopje bij gekregen( die ik overigens niet vaak gebruik)

philips en braun hebben wel goeie epileerapparaten

suc6!



hoeveel heeft die je gekost? moet ik echt zo een dure nemen? of zijn ze allemaal zelfde? ik weet t allemaal niet meer er zijn er te veel op de markt

29-10-2007, 13:51

Citaat door crybaby:
hoeveel heeft die je gekost? moet ik echt zo een dure nemen? of zijn ze allemaal zelfde? ik weet t allemaal niet meer er zijn er te veel op de markt



duurste is niet altijd het beste!

je kan ook gewoon die van 40 euro ofzo halen, is niet nodig perse die van 100 euro te halen.

Kijk wel naar de dingen die je erbij krijgt..kun je alleen ermee epileren of ook scheren etc.

29-10-2007, 14:01

Citaat door grap:
duurste is niet altijd het beste!

je kan ook gewoon die van 40 euro ofzo halen, is niet nodig perse die van 100 euro te halen.

Kijk wel naar de dingen die je erbij krijgt..kun je alleen ermee epileren of ook scheren etc.



heb je een voorbeeld van een goeie?ik wil er geen scheep kop bij ik wil gewoon goed epileren dat ie alle haartjes pakt en dat ik er niet 10X overheen moet hihi

29-10-2007, 14:11
nou dr is eentje van braun x'elle hij kost iets van 109 euro, die zou ik graag willen halen maar kweet niet of die goed is en vanwege de prijs durf ik em nog niet aan te schaffen, ik wacht totdat hij in de aanbieding komt


maar bij deze zitten er heel veel dingen bij ook om je gezicht te epileren enz. maar jah kost wel 109 euries dus kweet het ook niet

29-10-2007, 14:12

Citaat door crybaby:
heb je een voorbeeld van een goeie?ik wil er geen scheep kop bij ik wil gewoon goed epileren dat ie alle haartjes pakt en dat ik er niet 10X overheen moet hihi




Deze heb ik: braun silk epil

Silk-epil SoftPerfection Body System 3270

- snoerepileerapparaat en ladyshaver in 1
- afneembaar scheerhoofd voor oksels en bikinilijn
- OptiTrim opzetstuk; voor het scheren van de haartjes op de ideale epileerlengte
- Silk-epil SoftPerfection epileerhoofd voor langdurige verwijdering van haartjes
- SoftLift systeem voor meer efficientie door het makkelijk verwijderen van platliggende haartjes
- 4-voudige bewegende huidverzachter voor extra zacht epileren
- 2 snelheden
- EfficiencyPro clip voor extra efficientie
- opbergetui

29-10-2007, 14:13

Citaat door _zinake:
dag meid

ik heb die van philips zo'n geel/orange heb die vorige maand gekocht voor 25 euro en die is echt héél goed. Een vriendin van mij heeft die ook en het blijft echt lang weg en als het groeit zijn je haren echt lichter en zachter. Voor mijn oksels heb ik het nog niet gebruikt, want naar't schijnt bloeit het wat de eerste keer. BIj mijn bikinlijn ook nog niet. Tot nu toe alleen nog maar voor mijn onder- en bovenbenen;

Een echte aanrader!! succes bij je koop. laat ons weten welke het is geworden , en je eerste ervaring


Deze heb ik ook en inderdaad de haartjes komen echt stukken lichter terug. Maar hij neemt bij mij niet altijd alles mee op mijn benen. Vaak breekt die haartjes gewoon af
Maar ben er wel blij mee, doet wel vreselijk veel pijn.
Voor mijn oksels wil ik hem echt niet gebruiken, veel te bang voor de pijn. En Bikinilijn ene keer geprobeert, daar bleven ze echt laaaangggg bij weg, langer dan bij mijn benen. Maar inderdaad het bloedde wel dusjaa

29-10-2007, 14:20

Citaat door grap:
Deze heb ik: braun silk epil

Silk-epil SoftPerfection Body System 3270

- snoerepileerapparaat en ladyshaver in 1
- afneembaar scheerhoofd voor oksels en bikinilijn
- OptiTrim opzetstuk; voor het scheren van de haartjes op de ideale epileerlengte
- Silk-epil SoftPerfection epileerhoofd voor langdurige verwijdering van haartjes
- SoftLift systeem voor meer efficientie door het makkelijk verwijderen van platliggende haartjes
- 4-voudige bewegende huidverzachter voor extra zacht epileren
- 2 snelheden
- EfficiencyPro clip voor extra efficientie
- opbergetui



ik ga m even opzoeken op internet dank je

29-10-2007, 14:28
hebbem gevonden hij kost tussen de 50 en 65 ik ga m dan maar halen deze morgen ik hoop dat ik m kan vinden!

29-10-2007, 14:31



Citaat door grap:
Deze heb ik: braun silk epil

Silk-epil SoftPerfection Body System 3270

- snoerepileerapparaat en ladyshaver in 1
- afneembaar scheerhoofd voor oksels en bikinilijn
- OptiTrim opzetstuk; voor het scheren van de haartjes op de ideale epileerlengte
- Silk-epil SoftPerfection epileerhoofd voor langdurige verwijdering van haartjes
- SoftLift systeem voor meer efficientie door het makkelijk verwijderen van platliggende haartjes
- 4-voudige bewegende huidverzachter voor extra zacht epileren
- 2 snelheden
- EfficiencyPro clip voor extra efficientie
- opbergetui


wat is jou ervaring krijg je je benen echt heel erg glad en ook lang?
en hoe zit t met de pijn?

29-10-2007, 14:42

Citaat door crybaby:
hebbem gevonden hij kost tussen de 50 en 65 ik ga m dan maar halen deze morgen ik hoop dat ik m kan vinden!


Als je hem gekocht en uitgeprobeerd hebt, wil je dan je ervaringen hier zetten. Ik wil ook een nieuwe epilator kopen, maar ik kan ook niet kiezen!

29-10-2007, 14:53

Citaat door Qoeratoel_3ayne:
Als je hem gekocht en uitgeprobeerd hebt, wil je dan je ervaringen hier zetten. Ik wil ook een nieuwe epilator kopen, maar ik kan ook niet kiezen!



haha inchallah zal ik zeker doen ik heb beetje laten groeien ik ga m morgen gelijk proberen ik zal eerst even afwachten of er meer tips binnen komen en dan haal ik er morgen 1 ik laat het weten

Pagina's : [1] 2 3