Bekijk volle/desktop versie : Premier Olmert heeft prostaatkanker



Pagina's : [1] 2 3 4

29-10-2007, 11:58
JERUZALEM - Bij de Israëlische premier Ehud Olmert is in een vroeg stadium prostaatkanker ontdekt. Hij hoeft alleen behandeld te worden met een kleine ingreep en bestraling is niet nodig.


De 62-jarige premier heeft dit maandag op een persconferentie gezegd. Zijn werkzaamheden hoeven niet onder de aandoening te lijden, verzekerden artsen hem.

29-10-2007, 12:10



Citaat door Kloosjak:
JERUZALEM - Bij de Israëlische premier Ehud Olmert is in een vroeg stadium prostaatkanker ontdekt. Hij hoeft alleen behandeld te worden met een kleine ingreep en bestraling is niet nodig.


De 62-jarige premier heeft dit maandag op een persconferentie gezegd. Zijn werkzaamheden hoeven niet onder de aandoening te lijden, verzekerden artsen hem.


Arme man.

Ik hoop dat ie nog lang genoeg mag leven om de overname van eigen land van de palestijnen mee te mogen maken.

Ameen ya rabee al3alameen.

29-10-2007, 12:15
goh, wat erg.

29-10-2007, 12:20

Citaat door Grapjasman:

Ik hoop dat ie nog lang genoeg mag leven om de overname van eigen land van de palestijnen mee te mogen maken.


Dan zou hij onsterfelijk moeten zijn...

29-10-2007, 13:14



Citaat door rita_fan:
Er zijn weinig mannen die doodgaan aan prostaatkanker en er zijn ook weinig mannen die doodgaan zonder dat ze prostaatkanker hebben.
Maar ja bij jullie zal dat best anders zijn.
En Olmert zal niet lijden. Dat laat hij aan het `vredelievende`volkje dat het met wat minder electra moet doen.
Overigens zeer vredelievend van de Joden dat ze nog wat kilowatten oversturen. Ik begrijp niet waarom ze dat nog doen. Je gaat je aartsvijand toch niet voorzien van elementaire levensbehoeften.


ik denk dat de joden dat hebben overgehouden van hun tijden in de concentratiekampen. daar werden ze ook door hun aartsvijand voorzien van gas en electra

29-10-2007, 14:31

Citaat door rita_fan:
Overigens zeer vredelievend van de Joden dat ze nog wat kilowatten oversturen. Ik begrijp niet waarom ze dat nog doen. Je gaat je aartsvijand toch niet voorzien van elementaire levensbehoeften.


Beetje raar dat je het over 'de joden' hebt. Ik neem aan dat je Israelis bedoelt, de meeste joden wonen niet in Israel.

29-10-2007, 14:47
de joden zijn allemaal viezerikken en dieven die grond van de palestijne pikken dus die olmert mag zwaar pijn lijde en dood valle

29-10-2007, 15:10
Tering, wat een haat hier. Laat me raden: zelf zeker wel janken als je met haat en racisme te maken krijgt?

29-10-2007, 16:53

Citaat door Kloosjak:
JERUZALEM - Bij de Israëlische premier Ehud Olmert is in een vroeg stadium prostaatkanker ontdekt. Hij hoeft alleen behandeld te worden met een kleine ingreep en bestraling is niet nodig.


De 62-jarige premier heeft dit maandag op een persconferentie gezegd. Zijn werkzaamheden hoeven niet onder de aandoening te lijden, verzekerden artsen hem.


Tegenwoordig ga je hier niet meer dood aan, mits optijd ondekt.

29-10-2007, 17:20
Prostaatkanker (zeker in het begin stadium) is uitermate goed behandelbaar. Bijna elke oudere man heeft het trouwens.

29-10-2007, 17:22
Er moet een onderscheid gemaakt worden tussen ware joden, en de zionistische criminelen die zichzelf Israelis noemen.

29-10-2007, 17:28

Citaat door rita_fan:
Ik heb het over Joden die in Israel wonen, mijn vrienden. De klootzakken van joden een ander geluid zijn bepaald mijn vrienden niet.


Joden in Israel zijn geen joden, want die hebben het verbond met God verbrokaen (Tractate Kesubos 111a)

29-10-2007, 17:34



Citaat door rita_fan:
De joden hebben een goed geheugen. En daar lijden de moslimterroristen in de Gazastrook onder. En dat vind ik prachtig en rechtvaardig.


Je mag Israeli's geen joden noemen.

29-10-2007, 17:38

Citaat door rita_fan:
Wat ik mag heb jij helemaal niets mee te maken. Mijn vrienden zitten in het IDF, de jongens en meisjes die met gevaar voor eigen leven de moslimterroristen afmaken.


Maar nog steeds zijn het geen echte joden.

29-10-2007, 17:39

Citaat door rita_fan:
Wat ik mag heb jij helemaal niets mee te maken. Mijn vrienden zitten in het IDF, de jongens en meisjes die met gevaar voor eigen leven de moslimterroristen afmaken.


En jij zit een beetje hier op een forum je woordje te doen? Hebben ze wel respect voor je?

Pagina's : [1] 2 3 4