Bekijk volle/desktop versie : IB- groep studiefinanciering



29-10-2007, 10:36
wie van jullie kan me helpen???

ik zit met een probleem bij ons op school is er een nieuwe afdelingsleider gekomen en die controleert nu of er afwezigen zijn. nu ben ik een lange tijd niet naar school geweest wegens ziekte had me ook toen die tijd ook ziek gemeld maar nu kreeg ik een brief thuis dat ik me op school moet melde anders word ik uitgeschreven

ik heb ook gehoord dat stel dat je uitgeschreven word dat je ongv 4maanden de tijd hebt om een nieuwe school te vinden anders zou jedus die studiefinanciering terug moeten betalen.

waar vind ik nou een school in het eind van het jaar...

29-10-2007, 10:42


als je echt ziek bent met medicatiebewijzen papier dus.. kunnen ze je nie uitschrijven hoor.
als je liegt tjah dan geef ik ze gelijk

29-10-2007, 10:44
je kunt je toch melden op school en uitleggen aan hun wat je probleem is en als het goed is zullen ze er wel begrip voor (moeten) hebben en zoals oemabdoellah zei, als je liegt tja dan heb je een probleem maar als je echt ziek bent dan kunnen ze je niets maken.

29-10-2007, 11:09

Citaat door zina_hbiba:
wie van jullie kan me helpen???

ik zit met een probleem bij ons op school is er een nieuwe afdelingsleider gekomen en die controleert nu of er afwezigen zijn. nu ben ik een lange tijd niet naar school geweest wegens ziekte had me ook toen die tijd ook ziek gemeld maar nu kreeg ik een brief thuis dat ik me op school moet melde anders word ik uitgeschreven

ik heb ook gehoord dat stel dat je uitgeschreven word dat je ongv 4maanden de tijd hebt om een nieuwe school te vinden anders zou jedus die studiefinanciering terug moeten betalen.

waar vind ik nou een school in het eind van het jaar...


Vraag naar Doktersverklaring ...
ze zullen er ook niet eens naar kijken, is genoeg bewijs

29-10-2007, 11:15


inderdaad, je geeft aan dat je echt ziek was, de beste bewijs is een doktersverklaring.
Ik zou het wel snel doen, want je weet hoe strikt Nederlanders zijn.
Suc6

29-10-2007, 12:26

Citaat door OemAbdoellah:
als je echt ziek bent met medicatiebewijzen papier dus.. kunnen ze je nie uitschrijven hoor.
als je liegt tjah dan geef ik ze gelijk


Ja klopt.