Bekijk volle/desktop versie : Mens, houd gewoon je bek!



29-10-2007, 09:58
dat je dat denkt.....

dat je soms in een gesprek bent met iemand en je al weet dat er geen discussie mogelijk is door de manier van denken en dat je gewoon denkt...Mens, houd gewoon je bek!

of heb jij meer geduld???


of zeg je gewoon: mens houd je bek

29-10-2007, 10:02


Soms denk ik t wel. Ik zeg t niet want vindt dan nogal onbeschoft, maar ik denk t wel.

29-10-2007, 10:05
Ik denk dat ook heel vaak..


Nu je het erover hebt!! mijn man zegt dat wel gewoon.. hij is bezig om iemand in te werken en die persoon praat zoveel.. hij wil niks leren maar is constant bezig met praten en praten over dingen waar mijn man niks aan heeft.. hij zei ook gewoon.. kun je ophouden met praten en gewoon je dingen doen waarvoor je gekomen bent!!ooh ja die man reageerde daar niet positief op!! hij begon helemaal te flippen.. mijn man heeft hem daarna ontslagen..



toen ik dat hoorde dacht ik nooooo wayyyy heb je dat echt gezegd



kon ik dat maar!!

29-10-2007, 10:07
ik moet altijd lachen als ik met iemand praat die aan 1 stuk door blijft door praten!! weet niet waarom

29-10-2007, 10:07


jah heeeel goed..soms ze ik het ook gewoon hoor....

gisteren tegen men moeder.... ben zoooo hard tegen haar uitgevallen en toen gejankt...was zo ziek en ze bleef maar zeiken

29-10-2007, 10:08

Citaat door PreciousWoman:
ik moet altijd lachen als ik met iemand praat die aan 1 stuk door blijft door praten!! weet niet waarom
dan ken je mijn stiefoma niet

die kan zo veel praten en een en al NEP...als ze bij mij in de auto zit gaat muziek keihard aan en ik negeer haar gewoon

29-10-2007, 10:10

Citaat door Nysha:
dan ken je mijn stiefoma niet

die kan zo veel praten en een en al NEP...als ze bij mij in de auto zit gaat muziek keihard aan en ik negeer haar gewoon

oooh wat zieliggggg hahahah

weet je wat irritant is.. als je een film aan het kijken bent en die persoon blijft vertellen wat er gaat gebeuren of wat er gebeurd.. rrrrrrrrrrr
laats in de bioscoop.. die jongen had die film al een keer gezien en nu vertelde hij elke keer wat er ging gebeuren..en ik zag die vriendin al kijken wat een afknapperrrr

29-10-2007, 10:13

Citaat door doenja_18:
Tegen mijn moeder dat zou ik nooit kunnen zeggen!! Maar als ik het zou zeggen zou ze me toch alle hoeken van de kamer laten zien..



doenja believe me , zij zou me ook hoeken..maar ze stond zo

ik kon niet opstaan en zij geloofde niet dat ik ziek was en dan komt ze me lamellen opendoen..deur opendoen...


uiteidnelijk ben ik in ozn diepe slaap gevallen dat ik niets meer hoorde..en toen hoorde ik haar na een paar uur weer beneden..nouh dat was de druppel...



ze deed daarna wel poeslief tegen me

29-10-2007, 10:13

Citaat door Nysha:
jah heeeel goed..soms ze ik het ook gewoon hoor....

gisteren tegen men moeder.... ben zoooo hard tegen haar uitgevallen en toen gejankt...was zo ziek en ze bleef maar zeiken


Moeders mogen zeiken , dus dat word goed maken meid!!

29-10-2007, 10:21
alles heeft zijn grenzen

29-10-2007, 10:22
Dat heb ik met mijn nederlandse collega's ,ik wil dat ze allemaal hun bekken houden.

gewoon onzinnig waar ze het over hebben

29-10-2007, 10:25
Ik heb dat een paar keer gezegd, een keertje tegen een collega en een andere keertje tegen een verkoopster...........

Maar als ik tegen mn moeder "hou je bek" zou zeggen dan verschijn ik gegarandeerd in Spoorloos de volgende dag..............daarom durf ik het zelfs niet te denken........

29-10-2007, 10:31


Ik denk het en ik zeg het dan ook meteen.

Vroeger zweeg ik gewoon, maar nu met het ouder worden heb ik zoiets van "tijd is kostbaar". Ik ga die niet verspillen aan onzin waar ik geen zin in heb

29-10-2007, 11:09
PRECIES!!!

talking about the devil..ik hoor men stiefoma beneden ARGGGGGGGGGGGG!