Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mag je lippenbalsem gebruiken als je aan het vasten bent?

Pagina's : [1] 2

Marocca
28-10-2003, 20:02

Salaam mensen.. Ik heb een vraagje waar ik geen antwoord op heb... Mag je tijdens het vasten lippenbalsem gebruiken? Want iedereen weet dat dit vaak handig kan zijn in de winter :rolleyes: En als je dat opdoet;doe je het echt niet met verkeerde bedoelingen dus daarom wist ik het niet zeker... Heeft iemand een antwoord? Thanx...

kickgirl
28-10-2003, 20:20
Origineel gepost door Marocca Salaam mensen.. Ik heb een vraagje waar ik geen antwoord op heb... Mag je tijdens het vasten lippenbalsem gebruiken? Want iedereen weet dat dit vaak handig kan zijn in de winter :rolleyes: En als je dat opdoet;doe je het echt niet met verkeerde bedoelingen dus daarom wist ik het niet zeker... Heeft iemand een antwoord? Thanx... Ja dat wil ik ook weten. Omdat ik de hele dag in die kou ben, door de kou moet fietsen en dergelijke en de hele tijd op het station sta zijn mn lippen nu erg droog. TIP: smeer 'voor het slapen gaan je lippen met een vette nachtcreme in en voor zonsopgang nog een keer! Zo worden ze weer zacht en niet schraal :D

tomatiech
28-10-2003, 20:58
zover ik me kan herrineren mag het ....... je mag balsem gebruiken maar dan zonder kleurtjes of geurtjes,als je het doet omdat je lippen anders beschadige mag het.....maar vraag toch maar verder want weet het niet zeker.Je mag ook gel geloof ik als je het maar doet om je te verzorgen en niet om chiekie te doen

missmile
28-10-2003, 22:54
Wat een domme koe ben jij ook he???? Natuurlijk mag dat niet!!

Marocca
28-10-2003, 22:57

Origineel gepost door missmile Wat een domme koe ben jij ook he???? Natuurlijk mag dat niet!! Ben jij altijd zo vriendelijk? Allah ay ahfed...Het is dan nog Ramadan ook...

x_xikkiex_x
28-10-2003, 23:23
hahahaha sjoooowww ze3maa miss je weet t zoo goeddd waarom ben je niet beleefd???? maar ik ben t met tomatisch eens lipbalsem mag (voor zever ik weet als t maar niet een smaakje heeft of een kleurtje) en gel mag ook als het niet te vettig word dus niet in de haarzakken!!!! maar je moet t vvoor de zekerheid vragen!!! dat is altijd het beste

bedaouia
28-10-2003, 23:54
het mag als jij het maar niet in je mond komt (slikt) en het moet niet zo opvallend lijken om de aandacht aan te trekken. Groetjes, x

missmile
29-10-2003, 06:29
Sorry het was niet zo bedoeld maar DAT MAG NIET . :zwaai:

achie25
29-10-2003, 12:23
Origineel gepost door missmile Sorry het was niet zo bedoeld maar DAT MAG NIET . :zwaai: Heb je daar ook een bewijs voor???

Jeblia_Tetouania
29-10-2003, 12:35
ik doe zelfs lipgloss mag dat ook niet:eek: Ciao:wijs:

Selina
29-10-2003, 12:57
Ik heb net lipgloss gebruikt :eek:Natuurlijk mag dat lipgloss eet je toch niet

achie25
29-10-2003, 13:49
Voorzover ik weet mag je niks op je lippen doen. Als je logisch nadenkt heeft dit ook een reden. Alles wat je op je lippen smeert komt in je mond terecht. Bewust of onbewust. Iedereen gaat een keer met zijn/haar tanden of tong over de lippen. Dat heb je soms niet door maar het gebeurt. En dus komt alles in je mond terecht en slik je het door. PS: Misschien een vreemde uitleg maar jullie begrijpen wel wat ik bedoel :D

Liloesh
29-10-2003, 13:50

Origineel gepost door Marocca Salaam mensen.. Ik heb een vraagje waar ik geen antwoord op heb... Mag je tijdens het vasten lippenbalsem gebruiken? Want iedereen weet dat dit vaak handig kan zijn in de winter :rolleyes: En als je dat opdoet;doe je het echt niet met verkeerde bedoelingen dus daarom wist ik het niet zeker... Heeft iemand een antwoord? Thanx... Salaam ougti, Ik wilde het jou ook nog vragen, want het is idd handig in de winter. Ik heb altijd gehoord dat het niet mag, gewoon via mijn ouders. Wat ik ook nog wilde vrage was, je weet dat ik last heb van mijn rug. Ik heb van de dokter zalf gekrege , die ik dagelijks 3 tot 4 keer moet gebruiken...nou tijdens het vasten mag dit niet zekers??? :confused: Ik weet niet waar k het antwoord moet zoeken. Alle hulp is welkom, Choekran Ma3asalaam

achie25
29-10-2003, 13:54
Origineel gepost door Liloesh Salaam ougti, Ik wilde het jou ook nog vragen, want het is idd handig in de winter. Ik heb altijd gehoord dat het niet mag, gewoon via mijn ouders. Wat ik ook nog wilde vrage was, je weet dat ik last heb van mijn rug. Ik heb van de dokter zalf gekrege , die ik dagelijks 3 tot 4 keer moet gebruiken...nou tijdens het vasten mag dit niet zekers??? :confused: Ik weet niet waar k het antwoord moet zoeken. Alle hulp is welkom, Choekran Ma3asalaam Voor dit soort vragen kun je terecht op al-islaam.com. De cyberimaam is weer open Klik hier om je vraag in te dienen (http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/open.html)

Liloesh
29-10-2003, 14:16
Origineel gepost door achie25 Voor dit soort vragen kun je terecht op al-islaam.com. De cyberimaam is weer open Klik hier om je vraag in te dienen (http://www.al-islaam.com/al-islaam/cyberimam/open.html) Choekran ;) Moge Allah(swt) je belonen Inshallah

Pagina's : [1] 2