Bekijk volle/desktop versie : Aissati wordt verwaarloost bij PSV geen speel minuten !



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-10-2007, 23:34
Hij moet gaan naar Feyenoord komen mn clubbie

Daar krijgt hij vast een basis plek dan halen we hmmmm hofs eruit

29-10-2007, 00:09



Citaat door Tarik_tangerrr:
Hij moet gaan naar Feyenoord komen mn clubbie

Daar krijgt hij vast een basis plek dan halen we hmmmm hofs eruit



Maar je kan toch niet ontkennen dat in de speelminuten die hij wel heeft gekregen Koeman zijn ongelijk niet heeft kunnen bewijzen?
Met Jong Oranje en met PSV heeft hij gewoon zwaar ondermaats gepresteerd..hij is momenteel gewoon uit vorm en het zal nog wel goed komen incha'Allah

29-10-2007, 00:11
Ach jah hij is nog jong laat hem naar feyenoord komen

29-10-2007, 00:19
Laat hem naar Anderlecht komen?

29-10-2007, 01:02


ik hoorde net dat ajax intresse in hem heeft......

29-10-2007, 01:03
jah maar liever naar feyen00rd

29-10-2007, 15:34

Citaat door Rachid_Breda:
Maar je kan toch niet ontkennen dat in de speelminuten die hij wel heeft gekregen Koeman zijn ongelijk niet heeft kunnen bewijzen?
Met Jong Oranje en met PSV heeft hij gewoon zwaar ondermaats gepresteerd..hij is momenteel gewoon uit vorm en het zal nog wel goed komen incha'Allah


logisch als je zo een jonge talent geen zelfvertrouwen geeft.

met jong oranje heeft hij 1 wedstrijd niet goed gespeelt.. samen met
heel die elftal!

29-10-2007, 17:09
Ik hoop niet dat dit expres is, zodat onze Aissati niet opgeroepen wordt voor het Marokkaanse elftal

K bedoel je weet nooit



P.S Has got acquainted with the girl, http://xxxxxxxxxxxxxxx, how it to you? Only it is fair!

29-10-2007, 17:57

Citaat door pakk_die_fiets:
vriend vindje het gek als je altijd laastte 7min in kom media naktje van zelf dat je zo speelt ik zeg je eerlijk bij elke club zou hij beter af zijn dan psv als hij maar speelt en ze vertrouwen terug win want de atlas leeuw zit nog in hem bedoel zelfs ronaldino heeft nu ze moment niet


Dat is dus de werkelijkheid verdraaien..Aissati is als basisspeler begonnen en heeft dan ook 4 wedstrijden in de basis mogen beginnen..hij heeft in die 4 wedstrijden gewoon te weinig laten zien..daarna is hij een wisselspeler geworden en ook in de minuten die hij daarna heeft gekregen was het allemaal maar matig..vertrouwen houd op een gegeven moment toch echt op..hij moet nu knokken om zijn vorm terug te krijgen en daar is niets mis mee.

29-10-2007, 18:13

Citaat door Rachid_Breda:
Dat is dus de werkelijkheid verdraaien..Aissati is als basisspeler begonnen en heeft dan ook 4 wedstrijden in de basis mogen beginnen..hij heeft in die 4 wedstrijden gewoon te weinig laten zien..daarna is hij een wisselspeler geworden en ook in de minuten die hij daarna heeft gekregen was het allemaal maar matig..vertrouwen houd op een gegeven moment toch echt op..hij moet nu knokken om zijn vorm terug te krijgen en daar is niets mis mee.


Sorry hoor, maar vertrouwen is iets wat hij totaal niet heeft gekregen.. Daarnaast gaat het ook om hoe een trainer buiten het veld (dus wat wij niet zien) met je omgaat.. En of hij de druk van je schouders kan halen.. Ik heb het gevoel dat Koeman dat absoluut niet kan..
En dat je zegt dat hij met Jong Oranje zwaar ondermaats heeft gepresteerd vind ik helemaal vreemd.. Dat is 1, hooguit 2, wedstrijden geweest.. Voor de rest was hij constant de betere van het veld..

Trouwens dit is het laatste nieuws wat ik las over Aissati en evt. overgang naar Ajax:

Ajax is nog altijd op zoek naar een opvolger van Wesley Sneijder. De Amsterdammers benaderde afgelopen zomer onder andere Luka Modric voor de positie achter de spits. De creatieve middenvelder moest Dinamo Zagreb afgelopen zomer zo'n vijfentwintig miljoen euro opleveren. Ajax haakte hierop af. Desondanks gaat Ajax in de winterstop nog een poging wagen, zo meldde Studio Voetbal gisterenavond.

Een andere naam die bij Ajax rondcirculeerde was die van Ismaïl Aissati. Ajax probeerde de jongeling afgelopen zomer los te weken bij concurrent PSV. De Eindhovenaren vonden Ajax' bod van 3,5 miljoen euro een lachertje en weigerde te onderhandelen. Voetbal Insite meldde gisterenavond dat ook Aissati nog niet uit beeld is.

Het losweken van Aissati zal vermoedelijk makkelijker gaan dan het losweken van Modric. Aissati ligt bij PSV nog tot medio 2009 onder contract. PSV wil wel verder met de creatieve middenvelder, maar de onderhandelingen liepen onlangs spaak. Aissati wil wachten op een Europese topclub.

De 22-jarige Modric staat nog tot medio 2015 onder contract bij Dinamo Zagreb. Hierdoor zal Ajax een flinke smak geld neer moeten leggen om hem naar Amsterdam te halen. Modric gaat momenteel met Dinamo Zagreb ruim aan kop in de nationale competitie van Kroatië. In dertien wedstrijden werd liefst twaal keer gewonnen. Het overgebleven duel werd verloren. Dinamo staat daarmee al tien punten los van NK Rijeka.

29-10-2007, 20:22

Citaat door Rachid_Breda:
Maar je kan toch niet ontkennen dat in de speelminuten die hij wel heeft gekregen Koeman zijn ongelijk niet heeft kunnen bewijzen?
Met Jong Oranje en met PSV heeft hij gewoon zwaar ondermaats gepresteerd..hij is momenteel gewoon uit vorm en het zal nog wel goed komen incha'Allah



Jij bent zo een gappie die elke wedstrijd een goal van Aissati verwacht anders ben je ontevreden ik bedoel hij krijgt maar 10 min speeltijd per wedstrijd daarin kun je je moeilijk bewijzen en vooral als de spelers er zelf ook niet echt veel van bakken!!

29-10-2007, 20:29

Citaat door moes_moeilijk:
Ronald ''Kamelenhoofd'' Koeman is de grote boosdoener.



koeman is een echte rasict tfouuuuuuuuuu

29-10-2007, 20:32



Citaat door sefrou:
koeman is een echte rasict tfouuuuuuuuuu



hij verpest spelers, zie ajax daar speelde vdV. waardeloos,

vdVaart is een topmiddenvelder..

koeman is een miet maar dat wist ik allang hij moet daar weg, rachid_breda, vertrouwen laat je niet alleen blijken met minuten..

29-10-2007, 20:33

Citaat door KASTRO:
hij verpest spelers, zie ajax daar speelde vdV. waardeloos,

vdVaart is een topmiddenvelder..

koeman is een miet maar dat wist ik allang hij moet daar weg, rachid_breda, vertrouwen laat je niet alleen blijken met minuten..


Koeman kan omgaan met spelers die al gemaakt zijn.. Talenten begeleiden om het optimale eruit te halen, daar bakt hij volgens mij niks van..

29-10-2007, 20:40

Citaat door Blueeyez81:
Sorry hoor, maar vertrouwen is iets wat hij totaal niet heeft gekregen.. Daarnaast gaat het ook om hoe een trainer buiten het veld (dus wat wij niet zien) met je omgaat.. En of hij de druk van je schouders kan halen.. Ik heb het gevoel dat Koeman dat absoluut niet kan..
En dat je zegt dat hij met Jong Oranje zwaar ondermaats heeft gepresteerd vind ik helemaal vreemd.. Dat is 1, hooguit 2, wedstrijden geweest.. Voor de rest was hij constant de betere van het veld..

Trouwens dit is het laatste nieuws wat ik las over Aissati en evt. overgang naar Ajax:

Ajax is nog altijd op zoek naar een opvolger van Wesley Sneijder. De Amsterdammers benaderde afgelopen zomer onder andere Luka Modric voor de positie achter de spits. De creatieve middenvelder moest Dinamo Zagreb afgelopen zomer zo'n vijfentwintig miljoen euro opleveren. Ajax haakte hierop af. Desondanks gaat Ajax in de winterstop nog een poging wagen, zo meldde Studio Voetbal gisterenavond.

Een andere naam die bij Ajax rondcirculeerde was die van Ismaïl Aissati. Ajax probeerde de jongeling afgelopen zomer los te weken bij concurrent PSV. De Eindhovenaren vonden Ajax' bod van 3,5 miljoen euro een lachertje en weigerde te onderhandelen. Voetbal Insite meldde gisterenavond dat ook Aissati nog niet uit beeld is.

Het losweken van Aissati zal vermoedelijk makkelijker gaan dan het losweken van Modric. Aissati ligt bij PSV nog tot medio 2009 onder contract. PSV wil wel verder met de creatieve middenvelder, maar de onderhandelingen liepen onlangs spaak. Aissati wil wachten op een Europese topclub.

De 22-jarige Modric staat nog tot medio 2015 onder contract bij Dinamo Zagreb. Hierdoor zal Ajax een flinke smak geld neer moeten leggen om hem naar Amsterdam te halen. Modric gaat momenteel met Dinamo Zagreb ruim aan kop in de nationale competitie van Kroatië. In dertien wedstrijden werd liefst twaal keer gewonnen. Het overgebleven duel werd verloren. Dinamo staat daarmee al tien punten los van NK Rijeka.



Ik vind het veelste makkelijk om steeds maar weer Koeman bij te betrekken..opmerking als Koeman is een racist worden er bij gehaald terwijl er nooit meer dan 3 Nederlanders in de basis staan..waarom is Koeman geen racist wat Bakkal en Affalay betref??
En dit is niet tegen jou gericht maar tegen de leden die daar mee aan komen zetten

En natuurlijk moet je vertrouwen krijgen van de trainer maar als je 4 van de 9 wedstrijden in de basis mag beginnen dan krijg je dat vertrouwen toch ook?..en als je dan ook nog eens zwaar ondermaats presteerd en je krijgt dan alsnog kans om via invalbeurten je te bewijzen en je faalt enorm met als dieptepunt de wedstrijd tegen Fenerbace waarin hij werkelijk dramatisch inviel dan houd het wel een beetje op.

Het is juist goed voor hem om nu weer rustig gebracht te worden want hij word daar alleen maar sterker van.

PSe wedstrijden die hij tegenvallend heeft geprestreerd met Jong Oranje vallen niet toevallig ook precies vanaf het begin van het seizoen...hij zit dus gewoon in een dip.

Pagina's : [1] 2 3 4 5