Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik vast niet omdat ik te mager ben

jawhara1
28-10-2003, 19:15

Dit kreeg ik als antwoord van een collega van me vandaag :eek: En er trots op zijn ook nog Awel ik vind dat schandalig (heb ik haar ook gezegd) :kwaad: dat ze dat een reden vindt , het ergste is dat ze een **** heeft van hier tot Afrika ( sorry voor mijn woorden) Als ze vaste kon ze die nog kwijtgeraken Kent er nog iemand die zo een onozel smoesje verzint :kwaad: :kwaad:

berberia_16
28-10-2003, 19:18
nou ik ken er vele als ik eerlijk moet zijn . Bij mij op school word de smoes "ik ben nog te jong" 17 jaar gebruikt en ja ik mag niet van de dokter vasten ik ben te dun en dat soort shit moehiem zijn hun zaken tog? groetjes

jawhara1
28-10-2003, 19:19
Origineel gepost door berberia_16 nou ik ken er vele als ik eerlijk moet zijn . Bij mij op school word de smoes "ik ben nog te jong" 17 jaar gebruikt en ja ik mag niet van de dokter vasten ik ben te dun en dat soort shit moehiem zijn hun zaken tog? groetjes tuurlijk zijn het hun zaken Maar kunnen ze niet gewoon zeggen , neen ik vast niet omdat ik niet wil :confused:

babyvanbelisma
28-10-2003, 20:36
Je bent zelf de enige die zich moet verantwoorden voor Allah swt dus als je smoesjes tegen mensen gaat gebruiken omdat je je schaamt te zeggen dat je niet wilt, dan moet je je maar eens gaan schamen tegenover je Schepper....

jawhara1
28-10-2003, 21:00

Origineel gepost door babyvanbelisma Je bent zelf de enige die zich moet verantwoorden voor Allah swt dus als je smoesjes tegen mensen gaat gebruiken omdat je je schaamt te zeggen dat je niet wilt, dan moet je je maar eens gaan schamen tegenover je Schepper.... :confused:

noortje2003
29-10-2003, 11:54
Origineel gepost door jawhara1 Dit kreeg ik als antwoord van een collega van me vandaag :eek: En er trots op zijn ook nog Awel ik vind dat schandalig (heb ik haar ook gezegd) :kwaad: dat ze dat een reden vindt , het ergste is dat ze een **** heeft van hier tot Afrika ( sorry voor mijn woorden) Als ze vaste kon ze die nog kwijtgeraken Kent er nog iemand die zo een onozel smoesje verzint :kwaad: :kwaad: meid maak je niet druk jij wordt toch niet aangesproken op de dag des oordeels voor haar daden. En weet je dat jij nu ook een zonde begaat je roddelt dus denk eerst aan je zelf hoe je je daar voor gaat verantwoorden bij allah swt voor dat je aan andermans fouten gaat zitten

noortje2003
29-10-2003, 11:56
Origineel gepost door berberia_16 nou ik ken er vele als ik eerlijk moet zijn . Bij mij op school word de smoes "ik ben nog te jong" 17 jaar gebruikt en ja ik mag niet van de dokter vasten ik ben te dun en dat soort shit moehiem zijn hun zaken tog? groetjes ga je eerst roddelen over de mensen die bij je op school zitten en een zonde begaan en daar na zeg je mohiem moeten ze zelf weten, waaaaaaaaaaarom??????????????? ieder moet toch zelf weten hun worden daar op aangesproken niet jij dus hou je bezig met je eigen fouten

Selina
29-10-2003, 13:02
Origineel gepost door sakina112 ik hoorde iemand een keer zeggen, ik vast niet omdat ik maagzuur heb. wat is dat voor excuus?? oow jah en ik zag ook mensen tijdens de ramadan roken, waarom doe je dat vraag ik? omdat het halal is kreeg ik als antwoord, want je eet niet als je rookt. die mensen wilde ik echt :auw: Nou van dat maagzuur vindt ik wel oke,maar dat roken :eek:

noortje2003
29-10-2003, 13:14
Origineel gepost door sakina112 ik hoorde iemand een keer zeggen, ik vast niet omdat ik maagzuur heb. wat is dat voor excuus?? oow jah en ik zag ook mensen tijdens de ramadan roken, waarom doe je dat vraag ik? omdat het halal is kreeg ik als antwoord, want je eet niet als je rookt. die mensen wilde ik echt :auw: maak je niet druk nogmaals jij wordt er niet over aan gesproken op de dag des oordeels zo leer je alleen maar haat. :cool:

jawhara1
29-10-2003, 19:30
Origineel gepost door noortje2003 meid maak je niet druk jij wordt toch niet aangesproken op de dag des oordeels voor haar daden. En weet je dat jij nu ook een zonde begaat je roddelt dus denk eerst aan je zelf hoe je je daar voor gaat verantwoorden bij allah swt voor dat je aan andermans fouten gaat zitten Dat jij dat roddelen noemt :confused: Men zegt wel vlug ; waar maak je je druk om jij wordt toch niet aangesproken voor haar daden , of dat het roddelen is . Je kon me liever antwoorden praat erover met haar , angezien ik 10 uur per dag met haar om ga . en ja nog ik vind het een onozele smoes en heel erg dat er zoals je ziet meerdere mensen dat doen . En wij er niks aan doen omdat het dan roddelen is ??????? By the way ze heeft het zelf ook gelezen :o ik wens je een fijne ramadan toe Sweet kisses Jawhara

misssmaghreb
29-10-2003, 20:15
Origineel gepost door noortje2003 maak je niet druk nogmaals jij wordt er niet over aan gesproken op de dag des oordeels zo leer je alleen maar haat. :cool: haha noortje mag jou wel ;) beslama :zwaai: