Bekijk volle/desktop versie : Gooische Vrouwen



28-10-2007, 19:03
Wie is er ook verslaafd aan deze serie?

28-10-2007, 19:27


Helemaal niemand?

Zeker alleen maar verslaafd aan marokko.nl....stelletje junkies!

28-10-2007, 19:36
Ik heb het een paar keer gekeken,kijk nauwlijks tv

28-10-2007, 19:40

Citaat door hanane_13:
Ik heb het een paar keer gekeken,kijk nauwlijks tv

Ow ok .....nou het komt strax om 20.30 weer...ik ben er echt verslaafd aan geraakt...er gebeurd echt zoveel in 1 aflevering...daar is ATWT echt nix bij....

28-10-2007, 19:41



Citaat door Anisaatje:
Ow ok .....nou het komt strax om 20.30 weer...ik ben er echt verslaafd aan geraakt...er gebeurd echt zoveel in 1 aflevering...daar is ATWT echt nix bij....



ik vind eerlijk gezegd GOOISCHE vrouwen niks.... bij de televizier ring kwam er een clipje van deze serie... de beelden die ze lieten zien


geef mij maar ATWT

28-10-2007, 19:44

Citaat door niedra:
ik vind eerlijk gezegd GOOISCHE vrouwen niks.... bij de televizier ring kwam er een clipje van deze serie... de beelden die ze lieten zien


geef mij maar ATWT


Ja ach er komen soms wel wat rare dingen in voor maar bij welke serie is dat nou niet zo? Gewoon wegzappen...

ATWT vind ik ook leuk hoor...maar ik heb helemaal geen tyd meer om dat te volgen...ik kijk het zo nu en dan nog wel...dat gedoe met die Dusty zag ik laatst met Emily die hem vasthoudt...waarom eigenlijk?

28-10-2007, 19:50
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier een fan van Gooise vrouwen als ik o pzondagavond niet kan kijken dan kijk ik de herhaling op rtl 8 op maandagavond.

Heb wel een stukje gemist wat stond er in die brief van de vaderschaps test

28-10-2007, 19:52

Citaat door sammmmm:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier een fan van Gooise vrouwen als ik o pzondagavond niet kan kijken dan kijk ik de herhaling op rtl 8 op maandagavond.

Heb wel een stukje gemist wat stond er in die brief van de vaderschaps test

Jaaaaaaaaa eindelijk een echte fan

Hmm shit met die vaderschapstest heb ik dus ook gemist..weet nog steeds niet of Tom of Martin nou de vader is...volgens mij toch wel Tom hoor....

28-10-2007, 19:56

Citaat door Anisaatje:
Ja ach er komen soms wel wat rare dingen in voor maar bij welke serie is dat nou niet zo? Gewoon wegzappen...

ATWT vind ik ook leuk hoor...maar ik heb helemaal geen tyd meer om dat te volgen...ik kijk het zo nu en dan nog wel...dat gedoe met die Dusty zag ik laatst met Emily die hem vasthoudt...waarom eigenlijk?

Het is dat het s' avonds kom anders zou ik er ook geen tijd voor hebben,, ja joh die emily spoort gewoon niet,, ze wou paul voor de moord op dusty laten opdraaien, omdat hij verliefd is op meg. maar nu paul daar achter is gekomen, doet hij netalsof hij weer helemaal hoteldebotel is op emily zodat hij uit de gevangenis kan komen. ze zijn ook getrouwd he,, in de gevangenis hahahhaha

28-10-2007, 19:56
martin is de vader stond in die brief. Maar zal mij niks verbazen als ze ermee heeft geknoeid.

28-10-2007, 20:06

Citaat door niedra:
Het is dat het s' avonds kom anders zou ik er ook geen tijd voor hebben,, ja joh die emily spoort gewoon niet,, ze wou paul voor de moord op dusty laten opdraaien, omdat hij verliefd is op meg. maar nu paul daar achter is gekomen, doet hij netalsof hij weer helemaal hoteldebotel is op emily zodat hij uit de gevangenis kan komen. ze zijn ook getrouwd he,, in de gevangenis hahahhaha


Jaaa klopt het komt ook savonds..maar ook dan mis ik het vaak want dan lig ik vaak al te snurken

Ja ik had idd een stukje gezien dat Emily bij hem in de gevangenis stond en dat ze zouden trouwen en toen kwam ineens Meg...maar ze zijn dus toch getrouwd? Die Emily is echt een naieve dombo...ze3ma zij schiet hem neer en hij wil toch nog met haar trouwen??

28-10-2007, 20:07

Citaat door Savannah_:
martin is de vader stond in die brief. Maar zal mij niks verbazen als ze ermee heeft geknoeid.


Ja dat denk ik ook...Martin heeft toch heel traag zaad...kans is echt heel klein dan...