Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Meisjes stinken meer uit hun mond dan jongens tijdens de ramadan.

Pagina's : [1] 2

LZN
28-10-2003, 16:11

Hoe komt het dat meisjes zo erg stinken vergeleken met jongens?.

Selina
28-10-2003, 16:14
Wij krijgen meer hasanat dan jullie :lekkerpuh:

RealHalfbloedje
28-10-2003, 17:16
zomaarrrrrrrr blaaaaaaaaa heb je het geroken oela???? ik val je niet aan ofzo, misschien klopt het welll maar zo raar dan!!!!!! ikke niet begrijp hé misschien jij liege :vingers: :hoera:

Esau
28-10-2003, 17:31
wa hoezo krijgen jullie meer hasanaat?

annisa_maroc
28-10-2003, 17:46

vrouwen bidden het meest dan mannen :D

annisa_maroc
28-10-2003, 17:48
daarom hebben wij (vrouwen )meer hasanat dan manen......

Petit_Taxi
28-10-2003, 18:09
Origineel gepost door ALIGHATAR Hoe komt het dat meisjes zo erg stinken vergeleken met jongens? Aan onzin topics geen gebrek

tamazeert
28-10-2003, 19:08
Sallam, Ik wee niet waar je het over hebt?maar dit slaat nergens op!!! Ga eens Hadith lezen wat men over daar over vindt of zegt, als je de hele dag elhamdoelilah vast.

muslimien
28-10-2003, 19:12
selem3likoem broeders een zusters annisa_maroc jij zegt dat vrouwen meer bidden dan mannen ik bidt meer dan 15x perdag annisa_maroc wie weet bidt jij meer en als je meer bidt dan krijg je inderdaad meer hassenet dan mij en selina ik snap het niet jij zegt dan krijgen de vrouwen meer hassenet omdat ze uit hun mond stinken sub3anallah allah vindt de geur van iemand die vast lekkerder ruiken dan muskus

Selina
28-10-2003, 21:32
Origineel gepost door muslimien selem3likoem broeders een zusters annisa_maroc jij zegt dat vrouwen meer bidden dan mannen ik bidt meer dan 15x perdag annisa_maroc wie weet bidt jij meer en als je meer bidt dan krijg je inderdaad meer hassenet dan mij en selina ik snap het niet jij zegt dan krijgen de vrouwen meer hassenet omdat ze uit hun mond stinken sub3anallah allah vindt de geur van iemand die vast lekkerder ruiken dan muskus Beste muslimien, Dat was puur grapje van mij :giechel: (stome grap)maar oke en ik vind dat heel goed van je dat je meer dan 15 keer per dag bid :goedzo: Moge allah je daar voor belonen inschallah,ik vind 5 keer per dag al veel,en ik moet je eerlijk zeggen dat ik er best veel moeite voor hem om 5 keer per dag gebed te doen(moge allah mij vergeven inschallah) :(

missmile
28-10-2003, 21:54
ik weet niet waar die onzin vandaan komt dat meiden veel elhasanaat krijgen maar ik heb gehoord van mijn pa dat de meeste vrouwen doordat ze hun BEK (grof gezegd) te vaak opentrekken en veel roddelen juist de hel in belanden maar jah Iedereen die ramadan doet krijgt even veel punten

anouar_boukarie
29-10-2003, 00:17
ALLAH (SWT) vind de geur dat mensen in de ramadan uit hun mond stinken de beste geur, hij vind dat beter dan etensgeur, want je bent rein, heeft de imam net gezegt in de moskee!!! ALLAH (SWT) vind het vastengeur (dus de stinkgeur dat door een lege maag wordt veroorzaakt) de beste geur, maar ik weet niet dat je daarvoor meer hassanat krijgt, sorry!

missmile
29-10-2003, 06:34

THAT IS THE NEW VERSION...............................hahaha :) :zwaai:

muslimien
29-10-2003, 09:21
selem3alikoem broeders en zusters maar sma3 missmile je zei: Iedereen die ramadan doet krijgt even veel punten nee sma3li is niet waar zoek vergevenis bij allah subhanallah hoe meer de broeder of zuster van de islam zijn of haar best doet krijgt meer hassenet dan diegene die minder doet is verschillend en het ligt aan hoe hij of zij zijn of haar dag heeft gebracht la hawla wa la qoewata illeh billeh moge allah het je vergeven incha allah amien

salwa23
29-10-2003, 10:39
ik poets 3x keer per dag mijn tanden smorgen, naar het eten en savonds en allah ruikt de geur van musk uit onze mond tijdens het vasten

Pagina's : [1] 2