Bekijk volle/desktop versie : een echte BENT A NESS!!! that´s me!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

28-10-2007, 14:39
oke mensen geef eem beschrijving van echt de ideale vrouw, dus van een echte bent anes!!



28-10-2007, 14:41


hmm vertel ben benieuwd

28-10-2007, 14:42
nou in mijn ogen..
uhmmm..
een meid die heel lief is, Die weet hoe ze zich moet gedragen een meid die niet iedere week een date heeft, een meid die met iedereen op kan schieten.. Een meid waar iedereen goed over praat, een meid zonder kapsones.. een meid die gewoon ideaal is.. Een meid waarmee je kunt trouwe .. dat is een bent a ness (in mijn ogen.)

28-10-2007, 14:44
nou ze moet een goeie meid zijn
niet overal te vinden
lief
zorgzaam
natuurlijk kunnen koken .
meer kan ik niet bedenken.

28-10-2007, 14:45



Citaat door thaladytorija:
oke mensen geef eem beschrijving van echt de ideale vrouw, dus van een echte bent anes!!






Ik ook toch .


Eyy stuur me rooster oke..ben em kwijt .

28-10-2007, 14:45
zo verkoop je geen producten

28-10-2007, 14:45
Ik ben het levende bewijs daarvan.

28-10-2007, 14:45
Een meid die niet meer dan 2 pm's in haar inbox heeft

28-10-2007, 14:47

Citaat door HalOema__:
nou in mijn ogen..
uhmmm..
een meid die heel lief is, Die weet hoe ze zich moet gedragen een meid die niet iedere week een date heeft, een meid die met iedereen op kan schieten.. Een meid waar iedereen goed over praat, een meid zonder kapsones.. een meid die gewoon ideaal is.. Een meid waarmee je kunt trouwe .. dat is een bent a ness (in mijn ogen.)



er is niemand die met iedereen goed kan opschieten.

28-10-2007, 14:48

Citaat door Techna_Tonic:
Een meid die niet meer dan 2 pm's in haar inbox heeft




Dus als ik al die pm's verwijder, en er maar 1 of 2 in laat Ben ik ene Bent a Ness.

28-10-2007, 14:48
Gaat er niet om dat iedereen goed over praat (Al kan dat best wel een hint zijn ) Gaat er ook niet om dat ze niet elke week een date heeft maar waarom ze die niet heeft.
Eigenlijk is het allemaal best simpel samen te vatten...gewoon iemand die oprecht de islam zo goed mogelijk probeert na te leven en zichzelf ver houdt van al de troep die ons tegenwoordig van alle kanten omringd

28-10-2007, 14:49

Citaat door Techna_Tonic:
Een meid die niet meer dan 2 pm's in haar inbox heeft


28-10-2007, 14:50



Citaat door zina_mn_tanga:
Dus als ik al die pm's verwijder, en er maar 1 of 2 in laat Ben ik ene Bent a Ness.



Juist. Marokkanen zijn zo geobsedeerd over wat anderen over je denken. Cut the crap, leef voor jezelf en je familie en natuurlijk streven we allemaal naar het paradijs, Insha'allah. Met zo'n instelling is iedereen een bent a ness.

28-10-2007, 14:50

Citaat door YouWish:
Ik ook toch .


Eyy stuur me rooster oke..ben em kwijt .


yeps: 100% bentanessen on TOP!

maar heb nog nooit ene rooster gehad, ik wilde jou nog bellen om te vragen hoelaat we zouden beginnen

28-10-2007, 14:52

Citaat door HalOema__:
nou in mijn ogen..
uhmmm..
een meid die heel lief is, Die weet hoe ze zich moet gedragen een meid die niet iedere week een date heeft, een meid die met iedereen op kan schieten.. Een meid waar iedereen goed over praat, een meid zonder kapsones.. een meid die gewoon ideaal is.. Een meid waarmee je kunt trouwe .. dat is een bent a ness (in mijn ogen.)


wij m3arba zijn altijd negatief over meiden, ook zij die egte bnat ennes zijn! juist die zijn altijd slchtoffer van leugens!

duss daar ben ik het niet met je eens de rest wel!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9