Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Leeuwenborgh opleidingen???????

Esita
28-10-2003, 14:02

Hallo, Weet iemand iets meer over Leeuwenborgh opleidingen (maastricht), want kweet er echt niet veel over, maar moet het dringend weten wil er een opleiding volgen, verder vind ik er niet veel van op het net? Laat aaaaaaaaaasssssssssssssssssstublieft snel wat weten!!!! Groetjes

Esita
28-10-2003, 23:06
Hallo, gaat er echt niema

Esita
30-10-2003, 00:50
Hoe triestig???? ALs het weer over sex ofzo ging hadden er al zoveel geantwoord!!!!!!

maghrebgirl20
30-10-2003, 12:55
Origineel gepost door Esita Hoe triestig???? ALs het weer over sex ofzo ging hadden er al zoveel geantwoord!!!!!! als niemand het weet houd het op, heeft niks met seks topics te maken :rolleyes:

BentShawiya
30-10-2003, 15:45

Salaam Zuster, Ik volg Leeuwenborgh opleiding! Wat wil je weten???? :zwaai:

omaymaa
30-10-2003, 18:42
ja wat wil je weten

Kaatje
30-10-2003, 23:41
Bent en Omaymaa, in welke stad zitten jullie op Leeuwenborgh????

maghrebgirl20
31-10-2003, 00:52
Origineel gepost door kaaatje Bent en Omaymaa, in welke stad zitten jullie op Leeuwenborgh???? kaaatje goed lezen, ze schreef leeuwenborg maastricht :p :zwaai:

Esita
01-11-2003, 16:30
De opleiding, psychologie, en het inschrijvingsgeld hoeveel bedraagt het? Is het waar dat je een vergoeding krijgt voor je studies?

BentShawiya
03-11-2003, 12:17
Origineel gepost door Esita De opleiding, psychologie, en het inschrijvingsgeld hoeveel bedraagt het? Is het waar dat je een vergoeding krijgt voor je studies? Ik volg daar geen opleiding psychologie helaas!! Maar ik zal voor je navragen.....weet je toevallig of het een dag- of avondopleiding is?? Je kan ook naar de site kijken www.leeuwenborgh.nl Je studie moet je zelf betalen.......tenzij het bedrijf je studie betaald. Als je het opgeeft aan de belastingdienst krijg je het wel terug!! Hopelijk heb ik je voldoende info gegeven... Beslemaaaaaaaaaaaaaaaaaa en succes :zwaai:

Esita
06-11-2003, 03:24
Een dagopleiding, en ik weet niet zeker of ze er psychologie hebben, kan je het even navragen? + kben al op de site geweest maar vindt er niet genoeg uitleg In ieder geval bedankt al voor de moeite

maghrebgirl20
06-11-2003, 09:03
Origineel gepost door Esita Een dagopleiding, en ik weet niet zeker of ze er psychologie hebben, kan je het even navragen? + kben al op de site geweest maar vindt er niet genoeg uitleg In ieder geval bedankt al voor de moeite volgens mij hebben ze die niet :(

Kaatje
06-11-2003, 10:02

Origineel gepost door maghrebgirl20 kaaatje goed lezen, ze schreef leeuwenborg maastricht :p :zwaai: Dat had ik nog meegekregen maar ik vroeg op welke leeuwenborgh die twee anderen meiden zitten. Ze kunnen toch ook in in Sittard studeren! ;) :D

BentShawiya
06-11-2003, 11:15
Ik zit in Leeuwenborgh Maastricht :zwaai:

ROBALA
06-11-2003, 15:43
Origineel gepost door BentShawiya Ik zit in Leeuwenborgh Maastricht :zwaai: Hey a Bent Bladiiiiii! Zit jij op Leeuwenborgh Maastricht? Ik toevallig ook..haha.. Wat voor een opleiding volg je dan als ik vragen mag?? Latersssss :zwaai: