Bekijk volle/desktop versie : Ik verkoop mijn bruidsjurk zie snel de foto



27-10-2007, 23:19

Citaat door Muisje27:
Salam dames,

Bied maar hij is 1 jaar oud merk eddy k maat vanaf 38 tot 46



.

28-10-2007, 15:33


muisje27 >> huwelijk&islam vind ik niet de juiste plaats voor jou topic misschien kun je m beter onder marokkaanse trouwpartijen zetten als je dat nog niet hebt gedaan. ik vind deze jurk persoonlijk niet echt een islamitsche trouwjurk. zo zou ik mijn ouderlijk huis niet willen verlaten zwaaiend naar mijn ouders met die inkijk in mijn jurk.

28-10-2007, 16:09
K hoop dat je iemand vind...

28-10-2007, 16:09
insha allah muisje27

ik wil en probeer ook helemaal niet voor n ander te spreken wat betreft mijn mening over wat ik VIND. het gaat niet zo zeer om mooi en lelijk daar heb ik echter ook geen mening over gegeven indien je nogmaals mijn reactie leest zul je dat echter ook niet terugvinden.

mijn punt was jouw topic onder huwelijk&islam. ik gaf je eer een tip zie het niet als afkraken of een aanval.

maar ghayr insha allah

29-10-2007, 00:52



Citaat door Muisje27:
gir inshalah soheila wat jij niet mooi vindt kan een ander iemand wel mooi vinden

Ze zei niet dat ze hem niet mooi vond zuster, maar dat je je jurk niet geschikt is voor diegene die op een islamitische manier willen trouwen...

wa gair inshallah

04-11-2007, 18:08

Citaat door soheila:
muisje27 >> huwelijk&islam vind ik niet de juiste plaats voor jou topic misschien kun je m beter onder marokkaanse trouwpartijen zetten als je dat nog niet hebt gedaan. ik vind deze jurk persoonlijk niet echt een islamitsche trouwjurk. zo zou ik mijn ouderlijk huis niet willen verlaten zwaaiend naar mijn ouders met die inkijk in mijn jurk.



Nee tuurlijk niet maar islamtisch gezien ga je toch hijab dragen, dus ben je bedekt hoor en zie je geen inkijk

05-11-2007, 11:50
zusters geen probleem maken waar ze niet zijn

05-11-2007, 14:21

Citaat door soheila:
muisje27 >> huwelijk&islam vind ik niet de juiste plaats voor jou topic misschien kun je m beter onder marokkaanse trouwpartijen zetten als je dat nog niet hebt gedaan. ik vind deze jurk persoonlijk niet echt een islamitsche trouwjurk. zo zou ik mijn ouderlijk huis niet willen verlaten zwaaiend naar mijn ouders met die inkijk in mijn jurk.




Houd toch je smoel dicht.