Bekijk volle/desktop versie : stuk ijzer in eten.....???



Pagina's : [1] 2

27-10-2007, 17:30
hallo mensen........

me moeder heeft me een vraag gesteld maar ja ik weet het eiegnlijk ook niet ik zei wel van ja maar oke ik zal het jullie eerst vertellen.

me moeder die heeft bij de chinees een loempia gekocht.....
en nou zegt ze net tegen mij kind van me luister is wat moet ik doen ik nam net een hap uit deze loempia en dr zat een stuk ijzer in....
ja zelfde geld had ze doorgeslikt ofso iets ergs ja toch ....... gelukkig van niet maar had kunnen gebeuren wat vinden jullie dat we moeten doen..?

dat is namelijk de vraag aanklacht indienen of niet???

ik vindt dit niet normaal

27-10-2007, 17:33


tjaaa euhm wat zeg je hiervan???

27-10-2007, 17:34
aanklacht indienen! is toch niet nomaal, je betaalt voor een loempia een niet voor en stale loempia, het had zeker verkeerd kunnen aflopen. dusss aan het werk en laat die chinees zijn kraampje sluiten!

27-10-2007, 17:34
Bel SbS 6.

Die verbind jou wel door naar de smaakpolitie.

27-10-2007, 17:35


jaaaa heee ja me moeder zegt tenminste ze durft niet want ze zegt ja hij is geen 10centimeter ofso ik zeg nou dat meisje hier zegt ook gwn aanklacht indienen thx moumia

27-10-2007, 17:36
mens wat kan jij zeveren

27-10-2007, 17:38

Citaat door aiycha:
hallo mensen........

me moeder heeft me een vraag gesteld maar ja ik weet het eiegnlijk ook niet ik zei wel van ja maar oke ik zal het jullie eerst vertellen.

me moeder die heeft bij de chinees een loempia gekocht.....
en nou zegt ze net tegen mij kind van me luister is wat moet ik doen ik nam net een hap uit deze loempia en dr zat een stuk ijzer in....
ja zelfde geld had ze doorgeslikt ofso iets ergs ja toch ....... gelukkig van niet maar had kunnen gebeuren wat vinden jullie dat we moeten doen..?

dat is namelijk de vraag aanklacht indienen of niet???

ik vindt dit niet normaal

als jij eens wist hoe ze hun eten bereiden, en onhygienisch zou je nooit meer bij een chinees wat halen, al is het een groenteburger.
maar ik zou eerst ernaartoe gaan en uitleg vragen, want alles kan gebeuren, t zal niet met opzet gedaan zijn, en niet meer bestellen daar,

maar ijzer is goed voor je lichaam toch

27-10-2007, 17:39
hahahahahahhaha ja maar het is nog echt een scherp stuk ijzer me moeder laat em net zien

27-10-2007, 17:40

Citaat door aiycha:
jaaaa heee ja me moeder zegt tenminste ze durft niet want ze zegt ja hij is geen 10centimeter ofso ik zeg nou dat meisje hier zegt ook gwn aanklacht indienen thx moumia


geen dank

27-10-2007, 17:40
een keer was er bij hart van nederland een man die een pot sperziebonen van het merk HAK opende ENNNNN er zat een dooie rat in ieuwwww

27-10-2007, 17:46
Je moet ook geen loempia kopen bij een CHINEES

27-10-2007, 17:52
gadver.............? echt ieeeeewwwww dode muis bahhhh

27-10-2007, 17:52



Citaat door N.aila:
Je moet ook geen loempia kopen bij een CHINEES

jaaa ik weet het maar me moeder was alleen gaan kopen haha

27-10-2007, 17:55
Aanklagen. Misschien word je nog rijk.

27-10-2007, 17:56

Citaat door Nesrine!:
Een aanklacht vind ik persoonlijk te ver gaan. Ik zou echter net zoals Saarog heeft voorgesteld bij die Chinees langsgaan. Dit kan namelijk niet!


heeft geen zin om bij hem langs te gaan want dan zegt hij:

oehh ijser, ijser isch ingriedent van loempia is chineess dielicatesen

Pagina's : [1] 2