Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : sam mensen , ik wil zometeen een laptop halen maar...

appeltje23
27-10-2007, 11:00

ik ga zo effe een laptop halen. weet iemand waar ik op moet letten? ik wil hem gebruiken voor internet, en voor schoolwerk. hoeveel ben ik ongerveer kwijt?

cj_tetuani
27-10-2007, 11:07
ik ga zo effe een laptop halen. weet iemand waar ik op moet letten? ik wil hem gebruiken voor internet, en voor schoolwerk. hoeveel ben ik ongerveer kwijt? je neemt veel tijd.................om te kunnen beslissen ..................... prijzen vergelijken...............en ook de Leptop's............merken.............snelheden.. .........enz..enz........... dus haast je niet........................kijken kijken kijken dan pas kopen.....

moximo
27-10-2007, 11:10
je moet in ieder geval geen Celeron kopen! verder zou ik minimaal 1024 MB aan geheugen nemen verder zijn de meeste nieuwe laptops goed genoeg.

appeltje23
27-10-2007, 11:11
je neemt veel tijd.................om te kunnen beslissen ..................... prijzen vergelijken...............en ook de Leptop's............merken.............snelheden.. .........enz..enz........... dus haast je niet........................kijken kijken kijken dan pas kopen..... ja maar ik moet er eenthe hebben. vandaar dat er haast bij is. weet jij welke merk ik absoluut niet moet kopen

appeltje23
27-10-2007, 11:12

je moet in ieder geval geen Celeron kopen! verder zou ik minimaal 1024 MB aan geheugen nemen verder zijn de meeste nieuwe laptops goed genoeg. ok soukran, en waar moet ik nog meer op letten. - 1024 MB

cj_tetuani
27-10-2007, 11:15
ja maar ik moet er eenthe hebben. vandaar dat er haast bij is. weet jij welke merk ik absoluut niet moet kopen er zijn zoveel hoor................... waarom zo een haast...........je hebt tog een pc of niet soms? dus die doet het tog? internetten...........en de rest................. dus geduld hard lopers zijn dood lopers............ straks heb je spijt .............dan is het tog te laat...................:jammer:

appeltje23
27-10-2007, 11:17
er zijn zoveel hoor................... waarom zo een haast...........je hebt tog een pc of niet soms? dus die doet het tog? internetten...........en de rest................. dus geduld hard lopers zijn dood lopers............ straks heb je spijt .............dan is het tog te laat...................:jammer: ja pc heb ik, maar kan er haast nooit gebruik van maken omdat ik maar een paar uutjes per dag thuis ben. MIssvhien wacht ik wel een weekje

cj_tetuani
27-10-2007, 11:22
ja pc heb ik, maar kan er haast nooit gebruik van maken omdat ik maar een paar uutjes per dag thuis ben. MIssvhien wacht ik wel een weekje InshaAllah Waar moet ik op letten bij de aanschaf ..........................klik op de link.......voor meer info http://forum.pcmweb.nl/showthread.php?t=7398 ewa hier heb je een discussie site over leptop wie weet steek heel veel van op suc6:goedzo: http://groups.google.nl/groups?hl=nl&resnum=0&q=waar%20moet%20ik%20op%20letten%20bij%20een%20lap top&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wg

cj_tetuani
27-10-2007, 11:24
ik ga zo effe een laptop halen. weet iemand waar ik op moet letten? ik wil hem gebruiken voor internet, en voor schoolwerk. hoeveel ben ik ongerveer kwijt? http://laptop.startpagina.nl/

appeltje23
27-10-2007, 11:39
dank je wel cj tetuani, ik ga meteen kijken :-)

cj_tetuani
27-10-2007, 11:40
dank je wel cj tetuani, ik ga meteen kijken :-) graag gedaan..................:goedzo: suc6