Bekijk volle/desktop versie : Tips Om Te Trouwen!!!



Pagina's : [1] 2

26-10-2007, 15:52
-ontmoet je lady niet op een bruiloft,zelfs een aap ziet er lekker en mooi uit op zo een dag..

-ontmoet haar moeder dan weet je hoe je vrouwtje eruit gaat zien als ze 45 is..

-kijk waar internet aansluiting staat,staat pc in huiskamer dan ben je gezegend...staat ie boven bij haar in de kamer(dan kan ik je niks garanderen,alles is mogelijk)tot websex aan toe.

-ga wat met haar drinken en bel haar mobiel op tydens het drinken..gaat ie over, dan heeft ze niks te verbergen voor je.
-gaat mobiel over en ze neemt niet op tegen over jou, dan heeft ze hem op stil staan...dan wilt ze niet door nordin achmed en hakim gebeld worden...laat staan door glenn.

26-10-2007, 15:57


Jij bent niet echt snugger. Jij belt haar op, dus heb je telefoon aan je oor neem ik aan, zij voelt telefoon trillen, jij legt hoorn erop en bij haar stopt op dat moment telefoon met trillen

Of ze neemt op en dan?

26-10-2007, 15:58
maar je weet dit geldt voor beide partijen

26-10-2007, 15:58

Citaat door jamal007:
-ontmoet je lady niet op een bruiloft,zelfs een aap ziet er lekker en mooi uit op zo een dag..

-ontmoet haar moeder dan weet je hoe je vrouwtje eruit gaat zien als ze 45 is..

-kijk waar internet aansluiting staat,staat pc in huiskamer dan ben je gezegend...staat ie boven bij haar in de kamer(dan kan ik je niks garanderen,alles is mogelijk)tot websex aan toe.

-ga wat met haar drinken en bel haar mobiel op tydens het drinken..gaat ie over, dan heeft ze niks te verbergen voor je.
-gaat mobiel over en ze neemt niet op tegen over jou dan heeft ze hem op stil...dan wilt ze niet door nordin achmed en hakim gebeld worden...laat staan door glenn.



Haha !

26-10-2007, 15:59



Citaat door Bidawi_Mazlot:
Jij bent niet echt snugger. Jij belt haar op, dus heb je telefoon aan je oor neem ik aan, zij voelt telefoon trillen, jij legt hoorn erop en bij haar stopt op dat moment telefoon met trillen

Of ze neemt op en dan?
op stil is anders dan op tril.

26-10-2007, 15:59
Hahaha ik lach me hier helemaal kapot!

Ach ja, is het jou zo wel gelukt om een vrouw te vinden dan?

Maar ja, alles kan tegenwoordig!

26-10-2007, 16:01
Twekel Ala Allah en stel geen eisen of ga haar niet liggen uitproberen..!

Zo krijg je meestal sneller een geslaagd huwelijk, alles is gebasseerd op vertrouwen en wat zij daar eerder heeft gedaan of wat jij gedaan hebt dat doet er niet toe! Jullie gaan de toekomst is en niet terug het heden in. Als we aan het verleden blijven denken dan wordt er niks vergeven.. En zal de wereld een hel geweest zijn!

26-10-2007, 16:01

Citaat door jamal007:
op stil is anders dan op tril.


Ja oke, maar stel ze neemt op en blijkt dat jij gebeld hebt terwijl jullie daar aan tafel zitten? Ga je dan tegen haar zeggen ik heb je gebeld om jou te testen?

26-10-2007, 16:02
hahahhaha
k geef je gelijk

26-10-2007, 16:03
Wel zielig dat je relatie met je toekomstige begin met argwaan

26-10-2007, 16:03

Citaat door Bidawi_Mazlot:
Ja oke, maar stel ze neemt op en blijkt dat jij gebeld hebt terwijl jullie daar aan tafel zitten? Ga je dan tegen haar zeggen ik heb je gebeld om jou te testen?
je belt toch anoniem..

26-10-2007, 16:04

Citaat door samraZ:
Wel zielig dat je relatie met je toekomstige begin met argwaan
voorkomen is beter dan genezen.....

26-10-2007, 16:04



Citaat door Bidawi_Mazlot:
Jij bent niet echt snugger. Jij belt haar op, dus heb je telefoon aan je oor neem ik aan, zij voelt telefoon trillen, jij legt hoorn erop en bij haar stopt op dat moment telefoon met trillen

Of ze neemt op en dan?

Dat wilde ik net type

26-10-2007, 16:05

Citaat door jamal007:
-ontmoet je lady niet op een bruiloft,zelfs een aap ziet er lekker en mooi uit op zo een dag..

-ontmoet haar moeder dan weet je hoe je vrouwtje eruit gaat zien als ze 45 is..

-kijk waar internet aansluiting staat,staat pc in huiskamer dan ben je gezegend...staat ie boven bij haar in de kamer(dan kan ik je niks garanderen,alles is mogelijk)tot websex aan toe.

-ga wat met haar drinken en bel haar mobiel op tydens het drinken..gaat ie over, dan heeft ze niks te verbergen voor je.
-gaat mobiel over en ze neemt niet op tegen over jou, dan heeft ze hem op stil staan...dan wilt ze niet door nordin achmed en hakim gebeld worden...laat staan door glenn.



26-10-2007, 16:10
sommige mensen vragen om geflasht te worden

Pagina's : [1] 2