Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Winterjassen*Winterjassen*Winterjassen



Pagina's : [1] 2

26-10-2007, 12:31
Come on, ik zoek een winterjas:

-voor minder dan 100 euro
-lang, en met knopen
-een beetje heel erg netjes, sjiek
-het liefst zwart.


ff kijken of jullie me kunnen helpen

26-10-2007, 12:32


Zara kun je kijken.

26-10-2007, 12:49
oe dat is een simpele maar goede tip

tnx.

26-10-2007, 12:52
Wie weet waar je ook voor de heren een mooie winterjassen kan vinden ? En voor de dames kan ik je aanraden om in Utrecht , naast Player winkel es te gaan kijken. Daar hebben ze echt mooie elegante winterjassen ...

26-10-2007, 12:57



Citaat door Mr_Amir:
Wie weet waar je ook voor de heren een mooie winterjassen kan vinden ? En voor de dames kan ik je aanraden om in Utrecht , naast Player winkel es te gaan kijken. Daar hebben ze echt mooie elegante winterjassen ...



euhm, ik ben niet bekend in utrecht dus zeg eens de naam van die winkel met de elegante damesjassen?
Herenjassen weet ik echt niet..

26-10-2007, 12:59

Citaat door Vreemdelingetje:
euhm, ik ben niet bekend in utrecht dus zeg eens de naam van die winkel met de elegante damesjassen?
Herenjassen weet ik echt niet..



Als ik nou de naam wist had ik et wel gezegd

26-10-2007, 12:59
Ik heb een hele mooie gehaald bij Vero Moda voor 80 euro. Zwart met zwarte dubbele knopen. Hij is half lang en heeft een band om te binden om je middel.

26-10-2007, 13:02
Mr Amir: Oh, kijk ff voor me dan
Flippie: Oh heb je een foto, of staat ie miss. op de site van Vero? Ik ben echt op zoek man, wil echt een héle stoere.

26-10-2007, 13:07
Je kan bij de zara kijken, maar als ik jouw was zou ik gewoon.. naar de stad gaan en rustig op je gemakje zoeken naar een leuke, warme winterjas.. ik bedoel niet iedereen heeft je smaak.. en je kan beter gewoon zelf kijken..

succes.. S.

26-10-2007, 13:08

Citaat door Vreemdelingetje:
Mr Amir: Oh, kijk ff voor me dan
Flippie: Oh heb je een foto, of staat ie miss. op de site van Vero? Ik ben echt op zoek man, wil echt een héle stoere.



Euh , morgen ga ik shoppen dan kijk ik wel voor je ..

26-10-2007, 13:12

Citaat door Vreemdelingetje:
Mr Amir: Oh, kijk ff voor me dan
Flippie: Oh heb je een foto, of staat ie miss. op de site van Vero? Ik ben echt op zoek man, wil echt een héle stoere.


Ik heb geen foto. Je kunt het beste gewoon zelf in de stad kijken.

26-10-2007, 13:18
Sasa, Flippie: Ja probleem is ik heb nooit tijd man. Als ik niet naar school ga werk ik wel Maar insh'Allah ga ik deze zaterdag grote schoonmaak houden in de stad
Mr. Amir: Juistem, niet vergeten te noteren!

26-10-2007, 13:21


ik heb ook een nieuwe winterjas nodg

26-10-2007, 13:23

Citaat door Vreemdelingetje:
Sasa, Flippie: Ja probleem is ik heb nooit tijd man. Als ik niet naar school ga werk ik wel Maar insh'Allah ga ik deze zaterdag grote schoonmaak houden in de stad
Mr. Amir: Juistem, niet vergeten te noteren!



Ahahhaa druk leventje yekk,. moehiem Succes meid!?

26-10-2007, 13:25

Citaat door SaSa_Lici0uss:
Ahahhaa druk leventje yekk,. moehiem Succes meid!?



Dankje hihi! Ik ga proberen dat jurkje in jouw avatar te jatten ergens...
Serieus, is mooi.

Pagina's : [1] 2