Bekijk volle/desktop versie : imaam gezocht die nikaah doet!!



Pagina's : [1] 2

26-10-2007, 12:13
Salaam oelaikoem,

Met spoed ben ik op zoek naar nummers van imaams die nikaah doen.. Het liefst in omgeving Utrecht... Anders maakt niet uit
Salaam oelaikoem

26-10-2007, 12:16


In utrecht heb je sheikh abdel qadier , hij regelt dat allemaal.
en hij is altijd op donderdag , vrijdag in eindhoven om hier khutba te geven. Hij regelt hiero (in eindhoven) ook voor mensen die willen trouwen enzo..
En ik ga zo naar djumu'a en zal zijn nummer vragen en dan zal je het van mij krijgen inshaa-e Allaah!

26-10-2007, 12:17

Citaat door asSalafasSaalih:
In utrecht heb je sheikh abdel qadier , hij regelt dat allemaal.
en hij is altijd op donderdag , vrijdag in eindhoven om hier khutba te geven. Hij regelt hiero (in eindhoven) ook voor mensen die willen trouwen enzo..
En ik ga zo naar djumu'a en zal zijn nummer vragen en dan zal je het van mij krijgen inshaa-e Allaah!


djazzakaAllahoe garain.. alsjeblieft niet vergeten

Salaam oe3alaikoem

26-10-2007, 12:18
we aleykoemselaam..

26-10-2007, 12:21


En als je een andere imaam wilt hebben, een van de meest wetende. Hij woont in denhaag, sheikh fawaz.. nummer is : 0703881257

26-10-2007, 12:23
subhanallah ik ga meteen bellen... aaa ben jij een engel?

26-10-2007, 12:24
nee hoezo:P

26-10-2007, 12:26
Dat je me helpt hihi.. Maar er word niet opgenomen..! ik blijf het proberen insah'allah

26-10-2007, 12:28
Zuster, het is bijna djumu'a , hij moet zich voorbereiden voor djumu'a. In dit is de eerste keer dat hij niet opneemt
Bij mij neemt hij altijd op...
maarjah khayr inshaa-e Allaah, misschien vanwege djumu'a, en na djumu'a zal ik je de nummer van abdelqadier geven..Hij woont in utrecht

26-10-2007, 12:28

Citaat door asSalafasSaalih:
nee hoezo:P

Omdat ze wilt trouwen, wat dacht je

26-10-2007, 12:29

Citaat door Taouzani:
iedere getrouwde, gezonde imam doet naar mijn weten nikaah.

ik denk eerder dat je een imam zoekt die trouwaktes opstelt



Oh nee hoor anders had ik er toch wel 1 gevonden..
In tawheed is de gene die het doet op vakantie.. En de rest neemt of niet op of zeggen dat ze dat niet doen

26-10-2007, 12:30

Citaat door asSalafasSaalih:
Zuster, het is bijna djumu'a , hij moet zich voorbereiden voor djumu'a. In dit is de eerste keer dat hij niet opneemt
Bij mij neemt hij altijd op...
maarjah khayr inshaa-e Allaah, misschien vanwege djumu'a, en na djumu'a zal ik je de nummer van abdelqadier geven..Hij woont in utrecht



ja inderdaad daar dacht ik ook al aan. Ik zal het later proberen

26-10-2007, 12:33


En broeder anash..
Jij zegt omdat ze wilt trouwen..
ik zei.. nee hoezo , omdat ze zei ..aah ben je een engel?
Moet ik dan zeggen..ja hoor dat benn ik...

26-10-2007, 12:38
waarom ga je niet naar je eigen plaatselijek imam? Heb je soms geen toestemming van de vader? Deze toestemming is wel nodig want anders heb je waarschijnlijk vanaf het begin een ongeldig huwelijk

26-10-2007, 12:40

Citaat door Taouzani:
aan de telefoon zegt men altijd dat ze het niet doen, omdat het bij wet verboden is in NL/BE om een religieus huwelijk te sluiten vóór het burgerlijk huwelijk.
omdat ze enkel een stem horen aan de telefoon, vrezen ze controles van de overheid.

je moet er dus rechtstreeks naartoe gaan of je (aanstaande) man sturen


Laat wilders dit dan maar niet lezen anders gaat hij weer kamervragen stellen. Hij zal dan wel weer willen weten of dit wel wenselijk is.

Pagina's : [1] 2