Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : verkeren tijdens de ramadan,kan dat?

Nisrineke
27-10-2003, 21:19

hey, ik heb een vraagje, ik verkeer momenteel met de liesfte jongen op aarde en ik wou weten of dat het kan tijdens de ramadan?? Ik bedoel hij stuurt me lieve smsjes met i love you en ik heb gehoord dat je daar ni moet op reagere en geen smsjes met i love you too terugsture!! is da waar? want ik wil met hem blijven en ik wil niet een maandje uit en dan terug aan... xxxxx nisrine xxxxx

noer_doenja
28-10-2003, 21:46
het is zo ie zo haram om een realtie te nemen. Relaties voor het huwelijk zijn verboden in de Islam. Open contact tussen de man en de vrouw alleen, is niet toegestaan, zelfs als het na het aanzoek en de acceptatie is. Na dat het huwelijkscontract is opgemaakt en ze dus getrouwd zijn, mogen ze wel vrij met elkaar omgaan. Binnen de islam is er één relatie tussen man en vrouw, en dat is het huwelijk. Al hetgeen wat buiten deze relatie valt, wordt beschouwd als onwettige relatie volgens de islam. In Soerat An Noer, vers 31 zegt Allah: "En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun ogen neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun sieraad niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun sluiers over hun boezems dragen en hun schoonheid niet openlijk tonen, behalve aan hun echtgenoten..." gair inschallah.............................

Selina
28-10-2003, 21:57
Origineel gepost door Nisrineke hey, ik heb een vraagje, ik verkeer momenteel met de liesfte jongen op aarde en ik wou weten of dat het kan tijdens de ramadan?? Ik bedoel hij stuurt me lieve smsjes met i love you en ik heb gehoord dat je daar ni moet op reagere en geen smsjes met i love you too terugsture!! is da waar? want ik wil met hem blijven en ik wil niet een maandje uit en dan terug aan... xxxxx nisrine xxxxx Jij ben 14 jaar en nou al verkering :jammer:

doc25
29-10-2003, 16:58
Origineel gepost door Nisrineke verkeren tijdens de ramadan, kan dat? verkeren BUITEN de ramadan, kan dat? :rolleyes:

Just_cavalli
29-10-2003, 17:04

Ik heb ook een vriendje, en we gaan elkaar nu een maand niet zien... ik p[ersoonlijk vind dat hypocriet... zogenaamd voor en na de ramadan mag dat wel... maar tijdens niet... hmpzzzz ik wilde dat alleen ffies kwijt... dus schatje, als je dit leest... DOE NORMAAL DAN...!!!

Atlas_Gebergte
29-10-2003, 17:10
het is zoiezo haram om een relatie aan te gaan voor je huwelijk (tenzij het op een halal-manier gebeurt), dus of het nou buiten de ramadan is of tijdens de ramadan.!!!!!!!!! Wa Sallaam Alikoum

noer_doenja
29-10-2003, 21:16
Als een man en een vrouw zich in een (gesloten of afgelegen) ruimte afzonderen is de shaytaan altijd de derde." (Overgeleverd door Tirmidhi Z).

Nisrineke
29-10-2003, 21:23
ja shitaan is de derde persoon ma hij zit in maroc en ik belgie dus er kan ff niks gebeure dan live smsjes!

Nisrineke
29-10-2003, 21:24
ah, ik ben heel blij schatekes dat jullie hierop reageren!! xxxxxxx

noer_doenja
29-10-2003, 21:29
ik hoop dat je de informatie zo goed mogelijk gaat gebruiken.............

noer_doenja
29-10-2003, 21:30
inschalah zal Allah SWT ons leiden naar het goede en onze zondes vergeven inschallah........................

Nisrineke
29-10-2003, 21:39
ja inshallah!