Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk rare vraag misschien



25-10-2007, 18:45
Salaam meiden,

Misschien een rare vraag, maar weten jullie misschien waar je bh's kan kopen waarin je borsten kleiner ogen. het bestaat wel. Zag het namelijk in een krantje van de v&d maar alles was uitverkocht wat mijn maatje betreft. Grag wil ik weten of er meiden zijn die deze bh's dragen en of het ook echt zo is.

dank jullie wel

26-10-2007, 00:51



Citaat door Milaaaa80:
Salaam meiden,

Misschien een rare vraag, maar weten jullie misschien waar je bh's kan kopen waarin je borsten kleiner ogen. het bestaat wel. Zag het namelijk in een krantje van de v&d maar alles was uitverkocht wat mijn maatje betreft. Grag wil ik weten of er meiden zijn die deze bh's dragen en of het ook echt zo is.

dank jullie wel



Hoi meid,

ik werk bij de hunkemoller, we hebben speciaal voor vrouwen met grote borsten de minimizer. Deze beha drukt je boezem plat waardoor je borsten optisch kleiner lijken.

Groetjes Touria

26-10-2007, 00:51
Je kan ze ook bij de neckerman bestellen dan lijkt het alsof je 1 cup kleiner hebt

Het heet minimizer ( oow is hierboven al gesegt)

26-10-2007, 09:05
Ja klopt het enige nadeel is wel dat de minizer een saaie Bh is dus stel je er niks van voor, hij is er in het wit en zwart en soms in het Beige, en hij is ook niet zo duur 20 euro. Maar hij verkleint echt een hele maat....

26-10-2007, 13:05


Djezakoem Allah bie xxxxxe gair lieve dames voor jullie reactie