Bekijk volle/desktop versie : uitnodiging per mail...



Pagina's : [1] 2

25-10-2007, 09:39
Heb net een uitnodiging voor een bruiloft per mail gehad
Ben ik nu ouderwets of is het normaal dat ik het vreemd vind.
Vond het wel lief dat er aan mij wordt gedacht aangezien ik nu een eind vandaan woon...

25-10-2007, 09:42


zonder kaart geen bruiloft..Daar ben ik dus echt strikt in! Iemand kan ook gewoon een kaart opsturen.

25-10-2007, 09:42
Ouderwets!

WIj kregen overlaatst nog een uitnodiging via MMS. Is eenvoudiger voor de meeste, hoeven ze neit van deur tot deur te gaan als Jehova's getuige





Alhoewel ik het zelf niet zou doen

25-10-2007, 09:43
apart...ik zou een email-uitnodiging dus nooit serieus nemen....zoals Nysha zei ik wil een kaart en anders niet..

25-10-2007, 09:44


doen marokkanen bruiloftkaarten ook via de hand???

dacht dat we de enige waren

25-10-2007, 09:44
uitnodiging, is een uitnodiging....


alhoewel..... kijk ook naar de tekst, willen ze graag dat je komt, of is het tussen neus en lippen door?

25-10-2007, 09:45

Citaat door Cheetos_ZW:
is lekker gratis. aangezien je ver woont kost het naast papier en printen ook een postzegel


ik heb ook een aantal keer uitnodiging gehad via email. dat was dan van zusters die ik op msn had en die gingen trouwen ze hadden me adres en dergelijke niet.




jaaa bij mij in de familie zouden ze echt zeggen wat een gierigerds...zehma niet eens uitnodigingskaarten versturen....

25-10-2007, 09:45
Lijkt zo goedkoop, alsof ze je maar snel snel willen uitnodigen. Maar ik zou de uitnodiging wel aanvaarden.

Ik zou het zelf niet doen.

25-10-2007, 09:46

Citaat door Nysha:
doen marokkanen bruiloftkaarten ook via de hand???

dacht dat we de enige waren



ja we brengen ze gewoon langs en soms laten we voor de hele familie kaarten bij 1 persoon achter en die mag ze dan weer verder uitdelen...
hoe bedoel je kostenbesparing...

25-10-2007, 09:46
Een kaart anders niet Dus een telefoontje is ook niet goed?Weer eens iets anders dan een standaard kaartje of telefoontje. Het gaat om het gebaar, je bent van harte welkom, wta wil je nog meer: een rode loper speciaal voor jezelf

25-10-2007, 09:48
hmm nee vind het wel lief
Mijn mamie heeft er een via de handen gehad
alleen woon ik een eind vandaan en is mail de enige optie blijkbaar

Ik denk wel te gaan hoor,daar niet van,vond het alleen grappig dat ik eens een mail kreeg met een uitnodiging

25-10-2007, 09:49

Citaat door Miss_Magrebia:
Een kaart anders niet Dus een telefoontje is ook niet goed?Weer eens iets anders dan een standaard kaartje of telefoontje. Het gaat om het gebaar, je bent van harte welkom, wta wil je nog meer: een rode loper speciaal voor jezelf



Inderdaad ! helemaal mee eens, lijkt net de vorige generatie die er opstaan om face 2 face uitgenodigd te worden en het anders niet goed genoeg is en ze als gevolg niet gaan !

VInd het ook maar onzin

25-10-2007, 09:51



Citaat door Bridezilla:
Inderdaad ! helemaal mee eens, lijkt net de vorige generatie die er opstaan om face 2 face uitgenodigd te worden en het anders niet goed genoeg is en ze als gevolg niet gaan !

VInd het ook maar onzin



Ja of 3 gezinnen die in 1 woning wonen maar wel 3 telefoontjes verwachten. Msaken gingen ( en sommige nog steeds in Marokko ) van deur tot deur Tegenwoordig zoveel makkelijke snufjes waarom het jezelf moeilijker maken

25-10-2007, 09:53
Hahaha grappig nog nooit gehad..........was het gewoon een bla bla bla tekst of een kaart?

25-10-2007, 09:55

Citaat door Dreaming_lady:
ja we brengen ze gewoon langs en soms laten we voor de hele familie kaarten bij 1 persoon achter en die mag ze dan weer verder uitdelen...
hoe bedoel je kostenbesparing...


hahahh wij hebben nu ook een stapel kaarten liggen, omdat wij de centrale plek zijn



waarom krijgt de een een kaart en jij niet...wat is dat voor schooierij??

druk150 kaarten uit u safi....hele bruiloft kost duizenden euro's gaan ze bezuinigen op de uitnodiging?

Zonder kaart = geen uitnodiging ...fam in het buitenland krijgen kaart opgestuurd. en er wordt nog extra gebeld..


heel netjes

...via mms/email/sms wat is dat voorn een bullshit?

Pagina's : [1] 2