Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Liefde Mijn Lach Is Voor Iedereen, Maar MIj Hart..

vraagteken1
21-08-2002, 21:14

Mijn lach is voor iedereen Maar mijn hart alleen voor jou Ik bemin er geen een Omdat ik alleen van jou hou Mijn hoofd vervuld met jouw gedachten Elke kamer van mijn hart wijd open We hebben nog zo veel van het leven te verwachten Zoveel te beleven, zoveel nog te hopen Blijf niet slechts een deel van mij Voel wat ik voel, Wees ik En ik jij

denia
25-08-2002, 17:29
prachtig gewoon!! dat verdient een applausje :-)

vraagteken1
25-08-2002, 20:21
Origineel gepost door denia prachtig gewoon!! dat verdient een applausje :-) Dank je, Dit was speciaal voor iemand die ik niet ken, maar erg waardeer. Nogmaals mijn dank, maar het zijn slechts woorden, die jij ook zou kunnen opschrijven. Liefs, ?

EmiR_Soltan
25-08-2002, 20:30
Jouw hart is voor haar Zij de naam de lach en de stem van het verlangen Jouw lach is voor mij en voor de menigte dat jou met haar harten aanreikt Groet, EmiR (S)

angeleyes_20
25-08-2002, 21:43

jou lach is voor mij en al die mensen op de wereld maar jou hart is alleen voor dat ene speciaale mens dat is wat ieder zijn wens over gaat de liefde geven en de liefde beantwoord zien dan zal de wereld perfect zijn

Hooda
28-08-2002, 15:28
Mijn hart, Ooit was het alleen van mij nooit is iemand door de poort geweest Maar jij, jij kwam heel dichtbij heel dicht, het allermeest Ooit was het alleen van mij ik alleen heb ermee geleefd Maar jij, jij kwam mij zeggen dat je er ook erg veel om geeft De poort voor jou geopend ooit was het alleen van mij Maar jij, jij kwam veel verder dan gewoon heel erg dichtbij..

vraagteken1
28-08-2002, 15:44
Origineel gepost door Hooda Mijn hart, Ooit was het alleen van mij nooit is iemand door de poort geweest Maar jij, jij kwam heel dichtbij heel dicht, het allermeest Ooit was het alleen van mij ik alleen heb ermee geleefd Maar jij, jij kwam mij zeggen dat je er ook erg veel om geeft De poort voor jou geopend ooit was het alleen van mij Maar jij, jij kwam veel verder dan gewoon heel erg dichtbij.. de poort heb ik bedwongen maar nog ben ik er niet de vogels hebben mijn lied nog niet gezongen ze waren slechts bezig met mijn verdriet Een liefdeslied zullen zij nu gaan opdragen voor jou, zoals ze het nog nooit konden een lied waarbij de andere vogels zullen klagen zo mooi dat ze het zelf niet hebben gevonden

Hooda
29-08-2002, 11:37
Lucht je hart maar, Ik luister. Zet je problemen in het licht, Verschuil ze niet in het duister. Ik wil dat je weet dat ik er voor je ben, En dat je me kunt vertrouwen. Ik zal er altijd voor je zijn, Je kunt op me bouwen. Wees eerlijk, En speel geen spel. Vertel alles eerlijk, En ga niet door een hel. Ik luister, Dus lucht je hart. Ik mijn hart zit een kamertje, Een kamertje voor jou apart.

vraagteken1
29-08-2002, 12:23
Kan jouw hartje mijn verdriet wel aan is het sterk genoeg, fors genoeg, of is het beter dat je mij met mijn eigen ellende gewoon laat begaan Ik mag je graag, veel meer dan dat Zou je willen vertrouwen ben het alleen zijn nu echt meer dan zat Maar mijn wereld om jou heen bouwen?? Weet waar je aan begint kleine meid geloof niet in andersmans zoete woorden, er zit in de wereld veel haat en nijd veel meer dan jouw kleine ziel ooit hoorde Je bent nog zo jong en ook al heb je veel meegemaakt, mijn last op jouw schouders willen dragen is iets dat me diep in mijn hart raakt Iemand die zo voor me klaarstaat mij aanhoort, mij troost in moeilijke tijden Iemand het niet weer gebeuren laat dat ik weer terechtkom in dat ellendige lijden Het is voor mij moelijk te geloven dat mij dat zomaar iemand kan en wil beloven Maar van jou mijn kleine schat alleen van jou, alleen van jou geloof ik dat

Hooda
29-08-2002, 19:33
Als je iemand nodig hebt, en je ziet het leven donker in.. Zeg het me, ik ben niet voor niets een goede vriendin.. Als je verdriet hebt, en je wilt bij iemand uit huilen.. Weet dat je bij mij terecht kan, weet dat je onder mijn vleugels kan schuilen.. Heb je pijn, en je wilt dat het wordt verzacht.. Ik zal je helpen, en zal doen wat je van mij verwacht.. Maar ook als je wilt lachen, of je hebt zin in een goed gesprek.. Kom bij me langs, ik ben er, weet dat ik nooit zonder jou vertrek.. Kortom; Ik ben er voor je, in Voor en Tegenspoed.. Ik zal er altijd voor je zijn, en zal doen wat een Goede Vriendin doen moet..