Bekijk volle/desktop versie : Marca schrijft :''Otra Fiesta de Robinho''



Pagina's : [1] 2

24-10-2007, 23:06
(Nog een feest van Robinho)

die spaanse muchachos hebben humor
i like it hahahaha

Otra fiesta de Robinho
Robinho, en el punto de mira del Bernabéu tras su fiesta en Brasil, se ha ganado el perdón en el campo. El brasileño aprovechó la oportunidad de Schuster para darle la vuelta al partido ante Olympiacos con sus dos goles (4-2). Eso sí, el Madrid sufrió hasta el final, Casillas evitó el empate en en 91', ante un equipo griego que jugó con diez desde el 12'.

24-10-2007, 23:11


die Robinho gaat weer de discotheken in vanavond

24-10-2007, 23:34
hahaha even weer een nieuwe dansje leren vanavond in de discotheek!!
Maar zonder grappen Robinho speelde een goeie wedstrijd en dat gedoe van die discotheek geloof ik niks van!! Robinho moet dit wel gaan volhouden als hij een grote speler wil worden.

24-10-2007, 23:38
Robinho is kapot goed als hij op links speelt
maar Real is niet afhankelijk van 1 speler
dat is de kracht van Real madrid

24-10-2007, 23:40



Citaat door JbiloXL:
Robinho is kapot goed als hij op links speelt
maar Real is niet afhankelijk van 1 speler
dat is de kracht van Real madrid


Dat waren ze vanavond wel want als je die kansen van olympiacos zag was die dreigend en ze speelde zelfs met 10 man in hele 2e helft. Maar real maakte het goed af.

24-10-2007, 23:42

Citaat door JbiloXL:
Robinho is kapot goed als hij op links speelt
maar Real is niet afhankelijk van 1 speler
dat is de kracht van Real madrid



juistem.. het is echt een team daarom hou ik gewoon van real, ondanks sommige aan(mis)kopen..

hala madrid!

24-10-2007, 23:43

Citaat door RonaldinhoXY:
Dat waren ze vanavond wel want als je die kansen van olympiacos zag was die dreigend en ze speelde zelfs met 10 man in hele 2e helft. Maar real maakte het goed af.
Nee wie zorgt ervoor dat robinho de ballen krijgt
de handelingsnelheid van guti en sneijder kan veeel hoger
dan was de score ook veel hoger

24-10-2007, 23:44
Robinho was erg, als hij zo doorgaat word het een nachtmerrie voor de tegenstanders

24-10-2007, 23:45

Citaat door KASTRO:
juistem.. het is echt een team daarom hou ik gewoon van real, ondanks sommige aan(mis)kopen..

hala madrid!


klopt..

Robben is een zware miskoop

24-10-2007, 23:52

Citaat door fietsendief:
klopt..

Robben is een zware miskoop



sneijder ook, wallah dat zei ik al vanaf het begin, haast niemand deelt die mening met mij, maar ik vind sneijder gewoon niet goed genoeg voor het grote Real, heeft een goed schot en al, maar als je een aanvallende middenvelder van real bent, hoor je in mijn ogen over exceptionele kwaliteiten te beschikken, dan verwacht ik geen kaka' of een 2e Zidane

maar wel Riquelme, ze hadden ook interesse maar durfden het niet aan.. Ribery 25 miljoen, Real twijfelde, wie halen ze Pisley.. hij staat er niet op de belangrijke momenten..

over drenthe hoef ik niks te zeggen

24-10-2007, 23:53

Citaat door KASTRO:
sneijder ook, wallah dat zei ik al vanaf het begin, haast niemand deelt die mening met mij, maar ik vind sneijder gewoon niet goed genoeg voor het grote Real, heeft een goed schot en al, maar als je een aanvallende middenvelder van real bent, hoor je in mijn ogen over exceptionele kwaliteiten te beschikken, dan verwacht ik geen kaka' of een 2e Zidane

maar wel Riquelme, ze hadden ook interesse maar durfden het niet aan.. Ribery 25 miljoen, Real twijfelde, wie halen ze Pisley.. hij staat er niet op de belangrijke momenten..

over drenthe hoef ik niks te zeggen


klopt.. ik vind sneijder ook geen topspeler.
die jongen gaat nog op de bank eindigen bij Real.
ze moesten vorig jaar Van Persie kopen..

24-10-2007, 23:54
Little Robin in tha disco's

24-10-2007, 23:59



Citaat door fietsendief:
klopt.. ik vind sneijder ook geen topspeler.
die jongen gaat nog op de bank eindigen bij Real.
ze moesten vorig jaar Van Persie kopen..



ik zei dat al in het begin, dat ik hoopte dat ze daar snel achter zouden komen maar dan krijg je weer wie zet je op rechts als guti centraal speelt en robinho op links??

ik blijf altijd voor Real maar als ik kijk welke spelers ze hebben gehaald en hoe het er uit had kunnen zien.. tja


-------------------------Iker----------------------

Ramos----Cannavaro---Metzelder------Heinze

----------------------Diarra-----------------------

Ribery--------------Riquelme------------------Robinho

-----------Raúl/Tévez----------------------------
---------------------------Ruud--------------------


en dan als wissel voor Riquelme (Guti)

safi dan waren ze unstoppable

25-10-2007, 00:03

Citaat door KASTRO:
ik zei dat al in het begin, dat ik hoopte dat ze daar snel achter zouden komen maar dan krijg je weer wie zet je op rechts als guti centraal speelt en robinho op links??

ik blijf altijd voor Real maar als ik kijk welke spelers ze hebben gehaald en hoe het er uit had kunnen zien.. tja


-------------------------Iker----------------------

Ramos----Cannavaro---Metzelder------Heinze

----------------------Diarra-----------------------

Ribery--------------Riquelme------------------Robinho

-----------Raúl/Tévez----------------------------
---------------------------Ruud--------------------


en dan als wissel voor Riquelme (Guti)

safi dan waren ze unstoppable

Real had ook Messi, Giovani en C.Ronaldo bijna te pakken allemaal op 14 jarige leeftijd, dat was in de tijd van de Galactico's dus hadden ze niet genoeg geld over voor de opleiding.

25-10-2007, 00:05

Citaat door KASTRO:
ik zei dat al in het begin, dat ik hoopte dat ze daar snel achter zouden komen maar dan krijg je weer wie zet je op rechts als guti centraal speelt en robinho op links??

ik blijf altijd voor Real maar als ik kijk welke spelers ze hebben gehaald en hoe het er uit had kunnen zien.. tja


-------------------------Iker----------------------

Ramos----Cannavaro---Metzelder------Heinze

----------------------Diarra-----------------------

Ribery--------------Riquelme------------------Robinho

-----------Raúl/Tévez----------------------------
---------------------------Ruud--------------------


en dan als wissel voor Riquelme (Guti)

safi dan waren ze unstoppable


Riquelme vind ik geen speler voor Real.. ze moesten in plaats van
sneijder Ribery halen en Van Persie voor Robben!

Pagina's : [1] 2