Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Lailato Elkader

Pagina's : [1] 2

missmile
27-10-2003, 18:57

Ik wil even wat uitschreeuwen! :schreeuw: Is het jullie niet opgevallen dat de meeste mensen niet in de moskee bidden alléén bij deze dagen???Als er mensen zijn die naar de moskee gaan, wil ik het jullie vragen. *lailato elkader *el3ied Bij lailato elkader komen de meeste vrouwen voor het eten,maar dat is niet zo erg behalve als ze dan hun ettertjes meenemen. Dan heb ik echt zo een zin om tegen ze te zeggen "hallo?DIT is GEEN speelplaats hóór!". Kinderen die de hele salla lopen te rennen voor ons neus en schreeuwen huilen en vrouwen die alsnog denken dat je in de moskee gewoon met je vriendin/buurvrouw mag praten (over anderen). KIEFASH het is een moskee je komt daar om te BIDDEN ................... is dat bij alle moskee's of alleen bij deze? :zwaai: bslamaa

0uidath
27-10-2003, 19:33
ik ga altijd naar de moskee zowiezo elke vrijdag en natuurlijk in de ramadan behalve vandaag:kwaad: want mijn vader zeurt. en insha allah met lailat al qadr en natuurlijk al a3ied

missmile
27-10-2003, 19:47
dat is heel goed van je en ik ga alleen die 2 dagen niet jammer maar waar

AlHoceima_Leila
27-10-2003, 21:19
ik wil wel gaan maare ik heb geen tijd voor me huiswerk dan ik weet stomme smoes maar jah maar zodra ik tijd heb ga ik zekerrrrrrrrrrrrr

missmile
28-10-2003, 06:38

Ja ik bedoel je hoeft niet te gaan maar deze mensen komen aléén deze dagen bidden.........BID DAN THUIS!

Solid
28-10-2003, 06:39
een vrouw kan beter thuis bidden......

missmile
28-10-2003, 06:43
Tenzij ze altijd naar moskee gaat zoals mijn moeder......hahaha die maakt er geenMISBRUIK van! :)

missmile
28-10-2003, 21:32
Zijn er uberhaupt mensen die naar de moskee gaan???? :zwaai:

Solid
28-10-2003, 21:33
kom net van de moskee

missmile
28-10-2003, 21:43
He wat goed van je enehhh......bid je ook voor mij?? Ik ben nog op mijn werekk ik ben moe ......en als ik thuiskom moet ik nog elma3reb en el3saah ...sfe3 en lwetr bidden......veel mannn

Solid
28-10-2003, 21:57
ik bid voor alle moslims en vredestrevende mensen, dus voor jou ook je werkt nog?!?! wat doe je voor werk en ben jij dat op je avater?! :zwaai:

missmile
28-10-2003, 22:50
Ajauuw....moeilijke praatjes voor een mocro........Jah tis laat hé om te werken, ik ben telefoniste bij een pizzaria en nee dat ben ik niet op mijn avater.....zij is van Dark Angel

Jeblia_Tetouania
29-10-2003, 00:12

Origineel gepost door missmile Ik wil even wat uitschreeuwen! :schreeuw: Is het jullie niet opgevallen dat de meeste mensen niet in de moskee bidden alléén bij deze dagen???Als er mensen zijn die naar de moskee gaan, wil ik het jullie vragen. *lailato elkader *el3ied Bij lailato elkader komen de meeste vrouwen voor het eten,maar dat is niet zo erg behalve als ze dan hun ettertjes meenemen. Dan heb ik echt zo een zin om tegen ze te zeggen "hallo?DIT is GEEN speelplaats hóór!". Kinderen die de hele salla lopen te rennen voor ons neus en schreeuwen huilen en vrouwen die alsnog denken dat je in de moskee gewoon met je vriendin/buurvrouw mag praten (over anderen). KIEFASH het is een moskee je komt daar om te BIDDEN ................... is dat bij alle moskee's of alleen bij deze? :zwaai: bslamaa Ik ga ook alleen in de ramadan naar de moskee, en lailato elkader buiten die maand ga ik nooit. maar dat komt omdat de mensen hier niet echt zo vriendelijk zijn, mensen hier gaan naar de moskee alleen om te roddelen etc etc, het is niet om te bidden maar om de nieuwtjes te horen over andermans dochters enzo:jammer:, Moge Allah swt Hun Daarvoor Vergeven Insha'allah ik bid liever daarom gewoon lekker thuis:)

missmile
29-10-2003, 06:32
Oke,dus ik ben gelukkig niet de enige die dat heeft meegemaakt.... in de moskee,

noortje2003
29-10-2003, 11:42
Origineel gepost door missmile Ik wil even wat uitschreeuwen! :schreeuw: Is het jullie niet opgevallen dat de meeste mensen niet in de moskee bidden alléén bij deze dagen???Als er mensen zijn die naar de moskee gaan, wil ik het jullie vragen. *lailato elkader *el3ied Bij lailato elkader komen de meeste vrouwen voor het eten,maar dat is niet zo erg behalve als ze dan hun ettertjes meenemen. Dan heb ik echt zo een zin om tegen ze te zeggen "hallo?DIT is GEEN speelplaats hóór!". Kinderen die de hele salla lopen te rennen voor ons neus en schreeuwen huilen en vrouwen die alsnog denken dat je in de moskee gewoon met je vriendin/buurvrouw mag praten (over anderen). KIEFASH het is een moskee je komt daar om te BIDDEN ................... is dat bij alle moskee's of alleen bij deze? :zwaai: bslamaa De Moske is het huis van Allah swt en ieder is daar welkom

Pagina's : [1] 2