Bekijk volle/desktop versie : Getrouwde Dames!



24-10-2007, 21:52
Vertel ons hoe je voelt,wat er in je opgaat en of je gehuild hebt op het laatste moment toen je in je bruidsjurk op je plek zat in de zitkamer met je dierbaren om je heen!!En hoe de afscheid was tussen jou en je moeder??

Deel het met ons

24-10-2007, 21:54



Citaat door Volbloed_riffia:
Vertel ons hoe je voelt,wat er in je opgaat en of je gehuild hebt op het laatste moment toen je in je bruidsjurk op je plek zat in de zitkamer met je dierbaren om je heen!!En hoe de afscheid was tussen jou en je moeder??

Deel het met ons



Meskina.. je bent egt bang he tot jou dag uitbreekt.. volgens mij Zeg je NEEEE ik ga niet ik blij bij mama lief...

24-10-2007, 21:59

Citaat door samra_18:
Meskina.. je bent egt bang he tot jou dag uitbreekt.. volgens mij Zeg je NEEEE ik ga niet ik blij bij mama lief...


Wajoo durf er niet eens aan te denken!!
Ik ben al heel gevoelig,Als iemand huilt huil ik mee en laat staan hed om afscheid nemen van mij yemma!!

Voor jou is het Volgend jaar eh meid:P

24-10-2007, 22:00

Citaat door Volbloed_riffia:
Wajoo durf er niet eens aan te denken!!
Ik ben al heel gevoelig,Als iemand huilt huil ik mee en laat staan hed om afscheid nemen van mij yemma!!

Voor jou is het Volgend jaar eh meid:P



whaha, het is heel erg ja.. me zus is 15 dec aan de beurt..me moeder huilt nu al als ze er aan denkt dat ze het huis uit gaat..Maar gelukkig woont ze niet ver.. hahaha het is maar 30 meter van ons huis whahah.. alleen ik blijf hier niet in utrecht

24-10-2007, 22:05



Citaat door samra_18:
whaha, het is heel erg ja.. me zus is 15 dec aan de beurt..me moeder huilt nu al als ze er aan denkt dat ze het huis uit gaat..Maar gelukkig woont ze niet ver.. hahaha het is maar 30 meter van ons huis whahah.. alleen ik blijf hier niet in utrecht




Aaaah neehMeskiena Ook al is het weinig afstand,Je mist toch iets in huis en om je heen!
Bij jou nog erger andere kant van utrecht

24-10-2007, 22:06

Citaat door Volbloed_riffia:
Aaaah neehMeskiena Ook al is het weinig afstand,Je mist toch iets in huis en om je heen!
Bij jou nog erger andere kant van utrecht



ja zkr.. Maja zo gaat het eenmal.. kinderen baren die trouwen die baren kinderen die trouwen.. enz. enz.

24-10-2007, 22:10

Citaat door samra_18:
ja zkr.. Maja zo gaat het eenmal.. kinderen baren die trouwen die baren kinderen die trouwen.. enz. enz.



Idd dat klopt meid!En al gelukt met jurk vinden voor je verloving ???

24-10-2007, 22:17
Ik moet nu al huilen als ik er aan denk.. Laat staan als het echt zover is!!

24-10-2007, 22:24

Citaat door Volbloed_riffia:
Idd dat klopt meid!En al gelukt met jurk vinden voor je verloving ???



Nee niet egt..

24-10-2007, 22:28

Citaat door samra_18:
Nee niet egt..



Aaaaag meskiena!Niet stressen eh!!

24-10-2007, 22:29

Citaat door Volbloed_riffia:
Aaaaag meskiena!Niet stressen eh!!


ahahah nee niet egt, komt wel goed.. me schoonouders zijn nog in marokko.. pas als ze terug zijn dan gaan we kijke wnr

24-10-2007, 22:37

Citaat door samra_18:
ahahah nee niet egt, komt wel goed.. me schoonouders zijn nog in marokko.. pas als ze terug zijn dan gaan we kijke wnr

]

Ewa mlih Does je hebt nog de tijd!!
Maar help je wel heb net izen topic voor je geopend,Hoe eerder je er 1 vindt hoe beter toch

24-10-2007, 22:38


whaha zie het nu pas heb al op je topic gereageerd

25-10-2007, 16:40
Ja dat lijkt me ook wel een heel moeilijk moment, ik ga binnenkort ook verhuizen en trouwen, ik wil er nog niet aan denken, ja meskiena mijn mama