Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse yuppies



Pagina's : [1] 2 3 4

24-10-2007, 19:01
die hun hond uitlaten en plichtbewust een schepje of handschoen meenemen om de drol van hun hond op te rapen

en dit om 7 uur 's morgens ?

is dit pure dierenliefde ? gemis aan liefde ?
je maakt mij toch niet wijs dat je vrijwillig de drollen van je hond opraapt terwijl het buiten aan het gieten is ?

24-10-2007, 19:03



Citaat door brownie74:
die hun hond uitlaten en plichtbewust een schepje of handschoen meenemen om de drol van hun hond op te rapen

en dit om 7 uur 's morgens ?

is dit pure dierenliefde ? gemis aan liefde ?
je maakt mij toch niet wijs dat je vrijwillig de drollen van je hond opraapt terwijl het buiten aan het gieten is ?


Ik heb die Nederlanders nooit begrepen wat er in hun hersenpan gaande is, wanneer ze om 7 uur s'morgens opstaan voor een hond... Een Marokkaanse versie daarvan.... Dat is gewoon ongelovelijk

24-10-2007, 19:07
.. Ik heb sowieso heel weinig Marokkanen meegemaakt met een hond. Enige die ik ken is mijn ex ..

24-10-2007, 19:09
in marokko word een hond met stenen bekogeld. als je ze verteld dat in nederland dieren ook rechten hebben, dan zeggen ze HIER IN MAROKKO HEBBEN MENSEN NIET EENS RECHTEN!

24-10-2007, 19:23



Citaat door Sexyy_Tangaouia:
Ik heb die Nederlanders nooit begrepen wat er in hun hersenpan gaande is, wanneer ze om 7 uur s'morgens opstaan voor een hond... Een Marokkaanse versie daarvan.... Dat is gewoon ongelovelijk



ewa, ik had het tot ook tot voor een paar maanden niet voor mogelijk gehouden maar sinds een paar maanden zie ik dat elke morgen.
ik dacht mss zijn het geen marokkanen, daarna dacht ik dat ze het alleen in de zomer deden maar vannacht heeft het gevroren buiten en toch zag ik een harde kern van marokkanen die hun honden uitlieten.


vorige week zag ik zelfs een marokkaan in zo'n spandex zwarte wielrennersbroek joggen met zijn hond.

er loopt zelfs een marokkaanse versie van paris hilton met zo'n klein mormeltje

anyway, een paar jaar geleden zag ik nog van die hangjongeren met van die gevaarlijke honden maar nu zie ik dus ook "gewone marokkanen" die hun huisdieren uitlaten.

24-10-2007, 19:26
ik wil al heel lang een hondje...zo een puppy..rottweiler


een paar turkse vrienden van me hebben ook een hond...ben echt jaloers op ze...ik wil ook..maar mag niet van me moeder

24-10-2007, 19:30

Citaat door moOie_mOker:
.. Ik heb sowieso heel weinig Marokkanen meegemaakt met een hond. Enige die ik ken is mijn ex ..




Jouw ex kan ik wel begrijpen, ik zou ook een gevaarlijke hond aanschaffen nadat ik mooie moker heb gedumpt

24-10-2007, 19:37

Citaat door Liefieeee:
meen je dat nu? ik weet niet waar jij woont, maar dergelijke praktijken komen niet voor waar ik woon. Misschien dat jullie in Beligie voorlopen op Nederland

Nou een ding kan ik je wel vertellen, ik kom bij geen een marokkaan over de vloer met een hond in zijn bezit



de marokkaanse versie van paris hilton woont in mijn buurt ( niet ver van antwerpen )
de andere zie ik niet ver van mijn werk in brussel.

24-10-2007, 21:11
Bij een Marokkaanse vriendin van me laten bepaalde racisten hun hond kakken voor haar deur. Hoewel het inderdaad VERPLICHT is dat je als eigenaar van een hond steeds een plastieken zakje bij hebt om zijn stront in te doen. Of je kan naar die openbare hondentoiletten.

Maar je hond laten kakken voor iemands deur. Na3latoellah 3alihoem.

Nee, deze Marokkanen doen het CORRECT.

24-10-2007, 21:14

Citaat door Liefieeee:
Hahahahahaha ik vind het zoiezo walgelijk om een hond in huis te nemen.


Volgens mij is het haraam om je hond binnen te laten. Je mag wel een hond hebben, maar die moet dienen als waakhond en die moet buiten een eigen warm plekje hebben? Het zou iets zijn met zijn speeksel. Wa'Allah oe a3lam.

24-10-2007, 21:15
Ik ben voor integratie maar dit gaat echt een stapje te ver

ieeeeg zo vies dit.

24-10-2007, 21:16

Citaat door candycan:
Ik ben voor integratie maar dit gaat echt een stapje te ver

ieeeeg zo vies dit.


Vies omdat ze de kaka van hun hond niet op de openbare weg laten?

24-10-2007, 21:18



Citaat door MissUgly:
Vies omdat ze de kaka van hun hond niet op de openbare weg laten?



Vies omdat een Marokkaan met een hond rondloopt.
En vies omdat ze de stront opruimen dit is toch te vies voor woorden

24-10-2007, 21:20

Citaat door candycan:
Vies omdat een Marokkaan met een hond rondloopt.
Wat is daar nu vies aan?



Citaat:
En vies omdat ze de stront opruimen dit is toch te vies voor woorden


Ik vind het viezer als ze hun hond voor iemands deur laten kakken. Getuigt van weinig respect voor je medemens.

Ik heb zelf geen hond en ben er geen voorstander van, maar ik heb geen problemen met mensen die een hond hebben. Behalve als ze die hond echt beschouwen als één van hun kinderen en hen zelfs aan tafel laten komen. Dat is vies. Maar een hond als waakhond is niet vies...

24-10-2007, 21:23

Citaat door MissUgly:
Wat is daar nu vies aan?




Ik vind het viezer als ze hun hond voor iemands deur laten kakken. Getuigt van weinig respect voor je medemens.

Ik heb zelf geen hond en ben er geen voorstander van, maar ik heb geen problemen met mensen die een hond hebben. Behalve als ze die hond echt beschouwen als één van hun kinderen en hen zelfs aan tafel laten komen. Dat is vies. Maar een hond als waakhond is niet vies...



In Nederland wordt een hond niet als waakhond beschouwd, dus je hebt geen waakhond nodig

Pagina's : [1] 2 3 4