Bekijk volle/desktop versie : Zwanger..



Pagina's : [1] 2

24-10-2007, 13:35
K heb een paar vraagjes

Mag ik als ik zwanger ben autolessen volgen
mag ik als ik zwanger ben dieeten en sporten

24-10-2007, 13:35


dieeten niet...de rest wel

24-10-2007, 13:42
oke dank je wel

24-10-2007, 14:04
dieten dat spreek toch voor zich?
je moet tijdens je zwangerschap goed eten en goed drinken en bewegen is goed, maar niet te intens dat je teveel gaat rennen of gewicht tillen ofzo..

ik heb gehoord dat bubbelbad erg slecht is voor je en de sauna al helemaaaaal..

ik was maandag naar de kermis geweest en wou zo graag in een atracctie, maar mn schonzus wees het af.. ik moet rustig aan doen...

24-10-2007, 14:38



Citaat door RooD_Vrouwtje:
K heb een paar vraagjes

Mag ik als ik zwanger ben autolessen volgen
mag ik als ik zwanger ben dieeten en sporten



mijn vliezen zijn gebroken tijdens het autorijden, ik ben gelijk doorgereden naar het ziekenhuis dus ja hoor je mag autorijden als je zwanger bent.

24-10-2007, 14:46
mijn schoonzus was 8maanden zwanger en ze ging nog lessen,, als jij er geen last van hebt dan is het geen enkel probleem

en nog gefeliciteerd moge allah jou een masha allah kindje schenken allahoema amien

26-10-2007, 22:00
Dank jullie wel dames

en nog een vraagje ik ben 6 weken zwanger en heb best vaak pijn in me onderbuik het is net alsof iets in me baarmoeder prikt.. het is net de pijn die je krijgt als je ongesteld word..me moeder zegt dat het door de kou komt
ik heb het sinds ik weet dat ik zwanger ben..dus 2 weken

26-10-2007, 22:05

Citaat door RooD_Vrouwtje:
K heb een paar vraagjes

Mag ik als ik zwanger ben autolessen volgen
mag ik als ik zwanger ben dieeten en sporten

ja je mag lessen

en sporten mag ook maar met mate.. en Dieëten wordt erg afgeraden!

26-10-2007, 22:05

Citaat door RooD_Vrouwtje:
Dank jullie wel dames

en nog een vraagje ik ben 6 weken zwanger en heb best vaak pijn in me onderbuik het is net alsof iets in me baarmoeder prikt.. het is net de pijn die je krijgt als je ongesteld word..me moeder zegt dat het door de kou komt
ik heb het sinds ik weet dat ik zwanger ben..dus 2 weken

dat is bandenpijn.. als de baarmoeder groeit kan het net voelen alsof je elk moment ongesteld kunt worden!!

het is verder heel onschuldig!

26-10-2007, 22:10

Citaat door PreciousWoman:
dat is bandenpijn.. als de baarmoeder groeit kan het net voelen alsof je elk moment ongesteld kunt worden!!

het is verder heel onschuldig!



hoe lang gaat het nog duren;

26-10-2007, 22:11

Citaat door RooD_Vrouwtje:
hoe lang gaat het nog duren;

tot je bent bevallen.. elk keer als je baarmoeder groter wordt zul je dat gevoel krijgen.. is volkomen onschuldig maar je wordt wel bang op zo'n moment!
sommige hebben er helemaal geen last van.. ik wel heel erg.. bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook heel erg

26-10-2007, 22:14

Citaat door RooD_Vrouwtje:
Dank jullie wel dames

en nog een vraagje ik ben 6 weken zwanger en heb best vaak pijn in me onderbuik het is net alsof iets in me baarmoeder prikt.. het is net de pijn die je krijgt als je ongesteld word..me moeder zegt dat het door de kou komt
ik heb het sinds ik weet dat ik zwanger ben..dus 2 weken



beste zuster dat ik 100% door de kou.. ik heb er zelf ook last van gehad en nog steeds.. dat komt doordat de kou naar je baarmoeder gaat en dan krijg je van die prikkels.. het is heel belangrijk dat je jezelf goed kleed.. het beste wat je kan doen is om jezelf altijd goed te kleden voordat je uit de douche komt.. ik heb er echt van geleerd.. het is echt geen lekker gevoel.. en inderdaad dat gevoel komt ook als je ongesteld bent,,die pijn onderin je buik soebhana allah.. dus lieve zuster kleed je goed aan.. wa hayaak allah moge allah jou bijstaan in jou zwangerschap allahoema amien..

26-10-2007, 22:14


Rond de 20e week gaat de baarmoeder ineens heel snel groeien; je ziet jezelf dikker worden. Hierdoor komt er zeer veel spanning te staan op de banden (soort spieren) die de baarmoeder op haar plaats houden. Vooral de banden die langs de zijkant van je baarmoeder lopen kunnen pijn veroorzaken. Een scherpe stekende pijn ter hoogte van het schaambot wordt veroorzaakt door de banden waarmee de baarmoeder vastzit aan het schaambod en de stuit. Vooral als je moe bent kun je hier last van hebben.



maar ik ben pas 6weken zwanger.. k heb steeds et gevoel dat er iets mis is..

26-10-2007, 22:16

Citaat door RooD_Vrouwtje:
Rond de 20e week gaat de baarmoeder ineens heel snel groeien; je ziet jezelf dikker worden. Hierdoor komt er zeer veel spanning te staan op de banden (soort spieren) die de baarmoeder op haar plaats houden. Vooral de banden die langs de zijkant van je baarmoeder lopen kunnen pijn veroorzaken. Een scherpe stekende pijn ter hoogte van het schaambot wordt veroorzaakt door de banden waarmee de baarmoeder vastzit aan het schaambod en de stuit. Vooral als je moe bent kun je hier last van hebben.



maar ik ben pas 6weken zwanger.. k heb steeds et gevoel dat er iets mis is..

ja ik had het ook al met 5 weken.. ik was bij mijn eerste zelfs naar de eerste hulp geweest omdat ik zeker wist dat het misging.. elhamdoelilah is het goed gekomen

26-10-2007, 22:16

Citaat door oem3imrane11:
beste zuster dat ik 100% door de kou.. ik heb er zelf ook last van gehad en nog steeds.. dat komt doordat de kou naar je baarmoeder gaat en dan krijg je van die prikkels.. het is heel belangrijk dat je jezelf goed kleed.. het beste wat je kan doen is om jezelf altijd goed te kleden voordat je uit de douche komt.. ik heb er echt van geleerd.. het is echt geen lekker gevoel.. en inderdaad dat gevoel komt ook als je ongesteld bent,,die pijn onderin je buik soebhana allah.. dus lieve zuster kleed je goed aan.. wa hayaak allah moge allah jou bijstaan in jou zwangerschap allahoema amien..



ja ik kleede me altijd slecht maar nu echt ik doe 3sokken aan en drink haast geen koude dingen en kleed me goed nu

Pagina's : [1] 2