Bekijk volle/desktop versie : Eten tijdens menstruatie!



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

27-10-2003, 20:23
ja ik ben 14 en ik schaam me niet om bij men vader te eten!!
broers heb ik niet (alleen een broertje)
en men ma zegt zelf kom meisje eet gewoon, want ik zei tege men ma ja, al die meisjes zegge dat da shoema is bij u vader ete! Maar men ma zei jah nisk ashoema ga gewoon ete tusse je zusse !!!
Ik bedoel men pa begrijpt dat allemaal wel , als hij doorheeft da ik s morgens ni opsta men pa is 32 jaar oud dus hij begrijpt het wel, en hij stelt ook geen vrage!!
Ik begrijp jullie niet, als jullie ongesteld zijn hoe gaan jullie dan bidden??
ja pa zal wel toch doorhebbe da je ongesteld bent als hij je een week niet zie bidde!! of gaan jullie spelen en doen jullie alsof je bid?????

27-10-2003, 20:25


awel dat is dan hetzelfde met eten tijdens ongesteldheid
je doet stiekem alsof je vast, doen jullie dan ook alsof je bid???

27-10-2003, 20:36
u vader was 18 toen ge zijt geboren..hoe oud was mama dan?

27-10-2003, 20:38
wel zij is getrouwd op 16 en ik krijg mij op haar 17de en ze is nu 30

27-10-2003, 20:46



Citaat:
Origineel gepost door Tinghirgirl
hee nesrinke hoe oud ben jij 12 13 4 jij bent nog kind.. jij mag nog eten (ahum) ik bedoel ben je gek geworden om tijdens ramadan te eten naast je vader als je ongesteld bent ben je dom ofzo.. hahaha! heb je geen enige respect voor je vader/broers..??

kom op zeg... !!! denk effe na wil je..

laterz
Wat is daar mis mee,is haar vader toch en ongesteldheid is normaal

27-10-2003, 20:49
mijn ma is ook 32 en mn pa 42 en ik ben bijna 18 .......... maar daar gaat dit niet over. ik eet ook gewoon als ik ongestelt ben mar niet voor mensen.... ik ben bang dat ze me niet geloven snap je... en ook uit respect ik durf ook niet voor jongens op school te eten niet dat ik zoveel respect voor hun heb maar gewoon voor me eigen.. maar bij me pa durft ik dat oom niet mijn resopect is te groot voor hem.

xxxx berberlady

27-10-2003, 20:50
JA!..de ongesteldheid is normaal..ma das nie normaal als ze ermee gaat showen bij haar broers en vader...

27-10-2003, 20:52

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[b]JA!..de ongesteldheid is normaal..ma das nie normaal als ze ermee gaat showen bij haar broers en vader... [/B]
Tja showen met haar reed in die strake broek kan wel he

27-10-2003, 20:56
heeeee!
lady-moi, ik vind dat je som grote mond doet, je beoordeelt snel ander mensen, zeker mij!!
ik ga helemaal niet showen en daarbij ik heb geen broers, het is niet omdat gij de enige bent die ni durft te eten voor haar vader da ge zo moet afreageren op mij, ik ben 14 nog jong dus en ik eet ma niv o men vader en vader komt dan es toevallig langs en ziet me eten, gaat gewoon voorbij en stelt geen vragen, hij weet dan uit zich zelf dak ongesteld ben, En hoe bid je dan he?? zonder dat je vader je ziet?! je doet alsof je vast dan verwacht je vader ook dat je bid, ma je mag niet spelen met de Salaat, wa ga je nu doen?!
awel ik vind dat er niets is om over te schamen!!!!

27-10-2003, 20:59
tez gij moogt nie es hier lid zijn das ma vanaf 15..en zo jong zijde nie..alsde gij u brol hebt zijde al volwassen genoeg omda te weten...schaamteloos mens

27-10-2003, 21:02
ha zo dus, schaam u joeng, probleme dak 14 ben he!!
ik doe wa ik wil en als ik eet tijdens men ongesteldheid, dan mag da!!!!
jah ik ben belange nog ni volwassene, ge bent gewoon jaloers omda gij ook ni zon jonge en begripvolle vader hebt en waar ge kunt ete wanneer ge ma wil!!!

27-10-2003, 21:04
schaam u mens, ik heb het juist aan men mama vertelt en ze zegt da alles dinja henia is, het is helemaal ni erg dat je eet voor je vader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En jij zou je diep schame, zie hoe da je doet en dat tijdens de ramadan ik zou in jou plaats diep schame!!

28-10-2003, 01:03


whahhahahah zo kinderachtig da gij zijt nie te doen ..god gij meendet edde da tege u mama gezegt ..en ey jaloers op a pa ofwa? sorry ma ik ben alhamdoulilah tevreden me mijn vader ik kan me geen betere wensen haha waarom schamen omda ik mijn mening zeg?? ik zou mij eerder schame moest ik zo voor mijn vader of broer eten of een ander vastende..en aub gedrag u nie als ne bébé ge zijt 14 ..ge zijt geen kind meer k

28-10-2003, 01:20
ik eet in ieder geval niet waar mensen bij zijn !!! ik eet niet eens zo veel die dag .. als ik wat eet thuis in mijn kamer ...

28-10-2003, 06:36
phuh,
ik eet voor men vader en daarmee uit!!!!
zolang men ouders zelf geen probleme mee hebbe, dus pech vo jou he!
en kinderachtig doen, dat doe je zelf!!! ge toont zelfs geen klein beetje respect voor mijn mening!!!!!!!!

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8