Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ramadan, de maand van...

Asri
27-10-2003, 13:13

Salaamoe alaikoem beste moslim(a), Allereerst wens ik je een gezegende Ramadan. Zoals je misschien niet weet is de Heilige maand Ramadan de maand van bezinning tot Allah s.w.t., de maand van aanbidding (3ibaadah) van Allah s.w.t., en de maand waarin de Qoraan is neergezonden tot de mensheid. In deze maand moet men extra inspanningen en energie steken in het aanbidden van Allah s.w.t.. Vandaar ook dat men in de maand Ramadan de Qoraan ook veel moet lezen. Men moet conflicten met anderen vermijden, men moet elkaar in de Ramadan zoveel mogelijk respecteren, dus men moet het schelden/ruzies etc. vermijden. De maand Ramadan is ook een maand waarin de saamhorigheid en het samenzijn, en de sfeer centraal staat. Wat ik met dit alles wil zeggen, is dat men hier op Marokko.nl tijdens de Ramadan elkaar dient te respecteren, ieder in zijn/haar waarde laten. Men moet tijdens de Ramadan elkaar niet de huid vol schelden of elkaar intmideren, met elkaar ruzien etc. Dit hoort ook voor of na de Ramadan zo te zijn, maar het is denk al veel gevraagd als men het alleen tijdens de Heilige maand Ramadan vermijd en achterwege laat. Toon dus aub respect voor de Heilige maand, maar vooral voor elkaar. We moeten met ons allen hier op Marokko.nl ervoor zorgen dat het tijdens de Ramadan gezellig blijft, leuke Topics, Topics waar je ook iets van kan leren. Ik hoop dat wij met zn allen laten zien dat we elkaar vooral in de Ramadan respecteren, en het gezellig houden, zonder vijandigheid, gebok/gedis en vernederingen. Als je bepaalde mensen niet mag, probeer dan aub confrontaties te vermijden, dus negeer die persoon gewoon. Nogmaals een mabrouk Ramadan, wa koeloe 3aam wa antoem bighair. Wassalaamoe alaikoem, -Y-

Hanane
27-10-2003, 13:29
Jij ook mabrouk Ramadan Asri

Noa
27-10-2003, 13:47
Dat doe ik altijd dus veel hoef ik niet te veranderen....:stout: (Ps: je hebt helemaal gelijk!!)

DE_STALKER_LAMM
27-10-2003, 13:58
Origineel gepost door Noa Dat doe ik altijd dus veel hoef ik niet te veranderen....:stout: das waar maar ik zal even stoken... :D

Noa
27-10-2003, 13:59

Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM das waar maar ik zal even stoken... :D Ehmm hoe dan??

DE_STALKER_LAMM
27-10-2003, 14:09
Origineel gepost door Noa Ehmm hoe dan?? dan zeg ik niet ...me niet bannen hé ;)

Noa
27-10-2003, 14:14
Ahhh kom op zeg het maar ik zal je niet bannen...;)

DE_STALKER_LAMM
27-10-2003, 14:42
Origineel gepost door Noa Ahhh kom op zeg het maar ik zal je niet bannen...;) je hebt me altijd door dus ik moet eerst goed onderzoeken hoe ik je moet aanpakken op een moment dat je het nie verwacht..verder zwijg ik anders heb je me zo door (zoals gewoonlijk..want je bent geen gewone. :D .) :)

Noa
27-10-2003, 17:36
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM je hebt me altijd door dus ik moet eerst goed onderzoeken hoe ik je moet aanpakken op een moment dat je het nie verwacht..verder zwijg ik anders heb je me zo door (zoals gewoonlijk..want je bent geen gewone. :D .) :) Haha je weet wat ze zeggen een gewaarschuwd mens telt voor twee...;)

Lady_moi
27-10-2003, 17:46
True..and nothing but the true..:goedzo:

Glimlachje
27-10-2003, 19:38
Inderdaad mooi gezegt!!