Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : salamo3aleikom mensen die vandaag MAANDAG zijn begonnen!!!

LZN
27-10-2003, 12:26

:D en hoe bevalt het?? :D ramadan mubarek :zwaai: :kwaad: ik kon niet opstaan in de ochtend :huil: m'n heerlijke warme bed maaja :D.

doc25
27-10-2003, 12:44
niet opgestaan !?? :jammer: ik ben wel opgestaan, broodje kaas met thee, naar de moskee, en weer geslapen tot 10 uur :D

KI_kracht
27-10-2003, 12:52
was top wakker geworden gegeten en toen even een paar min in me bed en toen opgestaan voor alfadjr en toen een uurtje geslapen en toen naar school :D

doc25
27-10-2003, 13:05
Origineel gepost door ouiam_tet1 :kwaad: ik kon niet opstaan maar heb het wel gedaan :D ook om fder te bidden moet ik zoiezo opstaan dusse :D trouwens heb jij mijn verhaal wel eens gelezen?? :o oh op die manier ! :D moet je het maar duidelijker zeggen :p welk verhaal ?

doc25
27-10-2003, 13:27

Origineel gepost door ouiam_tet1 in mijn ondertekening :D lees doccie :D trouwens moet jij niet werken?? :zweep: er was niks meer aan zonder jou gisteren :( is het een waargebeurd verhaal ? ik was erg moe nadat ik terug ging van de moskee. Ik ben gewoon gaan slapen. Een keertje spijbelen is niet erg :D was er echt niks meer aan ? :o

doc25
27-10-2003, 16:42
Origineel gepost door ouiam_tet1 jep het is waargebeurd :( hahaha als je het maar echt houdt bij 1 keer :D toen ik op school zat ging ik bijna de hele ramadan niet naar school :eek: je weet wel laat slapen vroeg opstaan hahah dat hield ik niet voll does :( en echt dokkie 2 minuten erna was ik ook weg :kwaad: ik von er niks meer aan :D gaat het over jou ? duh ! ik krijg niet betaald voor mijn stages, dus 1 dagje spijbelen in de 2 maanden vind ik niet erg :D hahaha, je miste mijn geweldige tekenkunst :p

MissChica
27-10-2003, 17:08
Ik deed gisteren al vasten Ik was wel opgestaan en had nie egt veel gegeten gewoo harira warm gemaakt friet enzo En ben terug gaan slapen tot 14.00

doc25
27-10-2003, 17:21
Origineel gepost door ouiam_tet1 eey laten we het weer gaan doen dan :D ok :D je hebt mijn vraag niet beantwoord :rolleyes:

doc25
27-10-2003, 17:54
Origineel gepost door ouiam_tet1 :rolleyes: of het over mij gaat? nope :D enne kom op kletshoekje :kwaad: waarom zou ik het dan lezen ?? :rolleyes: waar op kletshoekje ?

doc25
27-10-2003, 18:10
Origineel gepost door ouiam_tet1 omdat IK het geschreven heb :rolleyes: :D en zoek topic "doccie!!" :ego: sorry, ik lees geen verhaaltjes op marokko.nl :rolleyes: als het je levensverhaal was, dan had ik misschien een uitzondering gemaakt :D