Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie is gisteren begonnen met vasten (ramadan)

Pagina's : [1] 2

NoreJihan
27-10-2003, 11:44

Ik ben gisteren begonnen met vasten,maar vriendinnen van mij uit Utrecht zijn vandaag begonnen? Jullie?

spoorloos_1
27-10-2003, 11:45
ik ook gisteren......

SABREENTJE
27-10-2003, 11:47
vandaag. Wij doen samen met saudie arabie mee. daar is het startpunt!!! we zijn geen egyptenatren!!!

zien_tazaghine
27-10-2003, 11:49
Nou ik weet dat hier in Amsterdam verschillende moskee zaterdag hadden aangekondigd dat mensen zondag moesten vasten... Het gaat om de volgende moskeen - ELKABIR - ARRAHMAN - AT TAUBAH - UMMA Ik zelf ben vandaag begonnen met vasten!!!(Maandag) Van waar die verdeeldheid ...elk jaar vasten wij op deze dag...maar dit jaar????? Iedereen schijnt het zelf te kiezen...echt raar... Voorgaande jaren gingen wij altijd uit van wanneer Saoudie Arabie vast maar dit jaar zijn heel veel mensen al op zaterdag begonnen met vasten!!!

Snugger
27-10-2003, 11:50

Origineel gepost door SABREENTJE vandaag. Wij doen samen met saudie arabie mee. daar is het startpunt!!! we zijn geen egyptenatren!!! wanneer een islamitisch land de hilal als eerst ziet dan begint het startpunt :rolleyes:

sweet_karima
27-10-2003, 11:50
ikke gisteren... maar ik woon wel in belgie dus...

TwinkleEye_19
27-10-2003, 11:51
Ik hoorde dat je in dit geval met de plaastelijke moskee (zoemoga) mee moet gaan...Dus niet naar andere steden kijken enz.. Allah oeglam

zahia
27-10-2003, 11:52
Ik ben gisteren begonnen maar we vasten normaal met saoudi arabie maar we wisten niet zeker waneer het begon zijn we maar voor de zekerheid gisteren begonnen....;) Maar ramadan moubarek iedereen...:zwaai:

NoreJihan
27-10-2003, 12:32
Ik vind het vreemd Meestal zag je alleen verschil tussen Turken en Marokkanen en nu Marokkanen onderling? :confused: Ik weet wel dat omgeving Rotterdam gister hebben gevast Ramadam moubarek en moge allah onze vastenmaand accepteren :zwaai:

Kawtarina
27-10-2003, 12:39
Wij (mijn famillie) zijn vandaag begonnen , we doen ook mee met Saudu-Arabie. Maar het schijnt nu dat Saudu-Arabie gisteren WEL meedeed. Hadden we gisteren gezien op die ene zender op de schotel. We moeten nu een dag inhalen (die van gisteren dus.) groetjes Kawtar

Kawtarina
27-10-2003, 12:47
Nee we hebben allemaal tegelijk Elaid, maar dit keer is het allemaal echt overal fout gegaan. Ik snap er ook niks van. groetjes Kawtar

ilias_18
27-10-2003, 12:48
Origineel gepost door SABREENTJE vandaag. Wij doen samen met saudie arabie mee. daar is het startpunt!!! we zijn geen egyptenatren!!! we zijn toch ook geen saudi-arabieren, a slimmerik... :vingers:

alhoceima_chick
27-10-2003, 12:51

mabrouk ramadan allemaal! ik ben vandaag begonnen. We hebben dat besloten na een discussie in het gezin. Eindconclusie:waar was de openbaring van de koran?waar is de ke3baa?waar is de rasoul geboren?waar liggen dus de roots van de islam?precies in Saudi Arabie. Wij doen dus fijn met hun mee! Is toch ook veel leuker als je op 3id El fitr de tv aanzet en het gebed in Mekka live te zien is op Iqra! xxx

alhoceima_chick
27-10-2003, 12:55
hey kawtarina!hoe kom je erbij dat ze in saudi arabie gisteren gevast hebben?dat klopt niet!dat ze gisteren tarawih hebben gebid wil niet zeggen dat ze ook hebben gevast gisteren!!!want tarawih bidden ze altijd een dag voor de ramdan!vandaar!

Kawtarina
27-10-2003, 12:58
Origineel gepost door alhoceima_chick hey kawtarina!hoe kom je erbij dat ze in saudi arabie gisteren gevast hebben?dat klopt niet!dat ze gisteren tarawih hebben gebid wil niet zeggen dat ze ook hebben gevast gisteren!!!want tarawih bidden ze altijd een dag voor de ramdan!vandaar! Ja..dat klopt wat je zegt..maar het is door een imam gezegd en bovendien ik weet zeker dat ze zeiden (op die zender) dat ze al met vasten begonnen zijn daar. Maar ik vind het zoiezo raar helft Houten deed wel mee gister. Dat geld ook voor Utrecht, Gouda en Den Haag...:confused:

Pagina's : [1] 2